Ελλαδα

Γιατί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν χρησιμοποιεί τα μεγάφωνα των σταθμών για ανακοινώσεις

Τροφή για σκέψεις δίνει η απάντηση

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
traino.jpg
©EUROKINISSI/ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Κι όμως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν μπορεί να κάνει ανακοινώσεις από τα μεγάφωνα των σταθμών γιατί αυτά ανήκουν στον ...ΟΣΕ και στη σύμβαση με την ιταλική εταιρεία δεν περιλαμβάνεται η χρήση του εξοπλισμού. 

Η ενημέρωση αυτή έγινε έπειτα από ερώτηση του ενημερωτικού site για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στην Αθήνα, athenstransport.gr στους ιθύνοντες με αφορμή τις μεγάλες καθυστερήσεις και ακυρώσεις δρομολογίων στον Προαστιακό της Αθήνας λόγω κακοκαιρίας.

Η μόνη ενημέρωση που υπήρχε προς τους επιβάτες ήταν μέσω Twitter, ενώ όπως επεσήμαναν και οι επιβάτες δεν υπήρχε καμία ενημέρωση από τα μεγάφωνα στους σταθμούς.

Σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση της εταιρείας: «Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει πρόσβαση στα συστήματα ενημέρωσης των σταθμών δεδομένου ότι ανήκουν στον διαχειριστή υποδομής, ΟΣΕ».

Σε ερώτηση από το athens transport για το αν υπάρχει κάποια πρόθεση για συνεργασία ή συνεννόηση με τον ΟΣΕ προκειμένου να γίνονται ανακοινώσεις στους σταθμούς, η εταιρεία δεν απάντησε ωστόσο πρόσθεσε πως ανακοινώσεις σε περίπτωση σοβαρών καθυστερήσεων θα γίνονται μέσω twitter ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η δημιουργία εφαρμογής για ενημέρωση μέσω push notifications σε κινητά.

Η ίδια πηγή επισημαίνει ότι το σύνολο των εγκαταστάσεων στους σταθμούς ανήκει στον ΟΣΕ, δηλαδή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ακόμα και αν το επιθυμεί, δεν έχει δικαίωμα να επισκευάσει ένα χαλασμένο πίνακα δρομολογίων ή ένα σπασμένο κάθισμα.

Από την πλευρά του ΟΣΕ έχει εξαγγελθεί πως στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα ο οργανισμός θα αναλάβει δράση για την αποκατάσταση βλαβών και την αναβάθμιση των υπηρεσιών σε όλους τους σιδηροδρομικούς σταθμούς.

Αν και δεν έχει ανακοινωθεί κάτι συγκεκριμένο για τους σταθμούς του Προαστιακού της Αθήνας, σε όσα ανακοινώθηκαν περιλαμβάνεται ο εκσυγχρονισμός των οπτικοακουστικών συστημάτων ενημέρωσης του κοινού και παρακολούθησης δρομολογίων, καθυστερήσεων, πληροφόρησης και εξυπηρέτησης επιβατών.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ