Ελλαδα

Η Αθήνα κορυφαίος city break προορισμός στη νοτιοανατολική Ευρώπη

Καμίνης: Σε μια πενταετία διπλασιάστηκε η τουριστική κίνηση στην πόλη

Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Στην αλματώδη τουριστική ανάπτυξη της Αθήνας και στη μεγάλη συμβολή του Athens Tourism Partnership, της πρωτοβουλίας του δήμου Αθηναίων για συνέργειες με τους ισχυρότερους ιδιωτικούς φορείς του τουρισμού της πόλης, αναφέρθηκε ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης, σε ομιλία του για τις προοπτικές του city break στην Αθήνα στο πλαίσιο εκδήλωσης που οργάνωσε το σωματείο "Διάζωμα" για τα εταιρικά του μέλη.

«Η δικτύωση και η συνένωση δυνάμεων βρίσκεται στον πυρήνα του συνόλου, σχεδόν, των πολιτικών και των πρωτοβουλιών που υλοποιούμε ως δήμος Αθηναίων» τόνισε ο κ. Γιώργος Καμίνης, σημειώνοντας ότι «το καλύτερο παράδειγμα αυτής της φιλοσοφίας είναι η συνεργασία με την AEGEAN και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών στον τομέα του τουρισμού».

«Με κεντρικό μήνυμα το «Μαζί για την Αθήνα», δημιουργήσαμε από κοινού, πριν από σχεδόν δύο χρόνια, το Athens Tourism Partnership με στόχο την ανάδειξη της αυθεντικής εμπειρίας της Αθήνας και τη σταδιακή της καθιέρωση ως κορυφαίο city break προορισμό στη νότια Ευρώπη για όλο το χρόνο» δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων και επισήμανε: «με φρέσκες διαφημιστικές καμπάνιες πετύχαμε εξαιρετικά αποτελέσματα συμβάλλοντας σημαντικά στην απογείωση του τουρισμού στην πόλη. Το 2017 ήταν έτος ρεκόρ για τις αφίξεις στην Αθήνα με 5 εκ τουρίστες, διπλάσιο νούμερο από το 2012, γεγονός που έδωσε πνοή στην οικονομία της πόλης ενώ συνέβαλλε και στην προσέλκυση σημαντικών ξενοδοχειακών ομίλων στην πόλη και τη δημιουργία νέων ξενοδοχειακών μονάδων με πολλαπλά οφέλη για την οικονομία της πρωτεύουσας αλλά και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι η Αθήνα ζει μια πραγματική τουριστική Άνοιξη». 

Ο δήμαρχος Αθηναίων αναφέρθηκε στη νέα καμπάνια του δήμου Αθηναίων με την AEGEAN και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, με τίτλο «Άνοιξη στην Αθήνα», που παρουσίασε ο ίδιος μαζί με τους κ.κ. Βασιλάκη καιΠαράσχη στο Βερολίνο, στο περιθώριο της ITB, της μεγαλύτερης διεθνούς τουριστικής έκθεσης στον κόσμο. Για την προώθηση της καμπάνιας, το Athens Tourism Partnership συνεργάζεται με τη Marketing Greece του ΣΕΤΕ που έχει συντονιστικό ρόλο και τεχνογνωσία, χρησιμοποιεί ψηφιακά μέσα και κοινωνικά δίκτυα αξιοποιώντας τα πιο σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας και μάρκετινγκ, προκειμένου να απευθυνθεί με ακρίβεια στα στοχευμένα κοινά».

Στην κατεύθυνση αυτή της συνένωσης δυνάμεων ο δήμαρχος Αθηναίων ανέφερε ότι, το αμέσως επόμενο διάστημα, το Athens Tourism Partnership αναμένεται να διευρυνθεί με τη συμμετοχή ισχυρών φορέων, ιδρυμάτων και εταιρειών που σχετίζονται με την τουριστική ανάπτυξη της πόλης.

Παράλληλα, ο κ. Καμίνης αναφέρθηκε στην ανάδειξη της σύγχρονης πολιτιστικής ταυτότητας της πόλης. «Δεν μπορούμε να μιλάμε για τουριστική ανάπτυξη χωρίς επένδυση στην πολιτιστική της κληρονομιά αλλά και στο δυναμισμό των νέων καλλιτεχνών. Μαζί με περισσότερους από 50 πολιτιστικούς φορείς και οργανισμούς και με ιδρυτικό δωρητή το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, δημιουργήσαμε το Δίκτυο Πολιτισμού του δήμου Αθηναίων -Athens Culture Net, ένα πολιτιστικό και καλλιτεχνικό δίκτυο για τους ανθρώπους που ζουν στην πόλη, τους επισκέπτες, τους καλλιτέχνες και τους φορείς».

 «Η έναρξη της μεγάλης διοργάνωσης Αθήνα Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου για το 2018 φέρνει την Αθήνα στο επίκεντρο του διεθνούς πολιτιστικού ενδιαφέροντος ,η διοργάνωση της Documenta 14, που έφερε 400.000 επισκέπτες στην πόλη, αλλά και η βράβευση της Αθήνας ως ο Ανερχόμενος Πολιτιστικός Προορισμός στην Ευρώπη για το 2017 αποτυπώνουν τη διεθνή ακτινοβολία της Αθήνας και ενισχύουν την στρατηγική επιδίωξή μας, να αναδειχθεί η πόλη μας σε έναν σύγχρονο πολιτιστικό προορισμό» κατέληξε ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης.