Κοσμος

ΥΠΕΞ: «Εκφράζουμε τη δυσαρέσκειά μας» για την απαγόρευση εισόδου στο Ισραήλ σε Έλληνες πολίτες

Τι αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Δυσαρέσκεια της Αθήνας για την απαγόρευση εισόδου και την απέλαση Ελλήνων πολιτών από το Ισραήλ

Τη δυσαρέσκειά του προς τις ισραηλινές Αρχές εξέφρασε με ανακοίνωσή του το υπουργείο Εξωτερικών για την απαγόρευση εισόδου και την απέλαση Ελλήνων πολιτών, εκπροσώπων εργατικών σωματείων, οι οποίοι είχαν τελικό προορισμό τη Ραμάλα, κατόπιν πρόσκλησης της παλαιστινιακής πλευράς.

H ανακοίνωση του Υπουργείου Εξωτερικών

«Εκφράζουμε τη δυσαρέσκειά μας προς τις ισραηλινές Αρχές για την απαγόρευση εισόδου και την απέλαση Ελλήνων πολιτών, εκπροσώπων εργατικών σωματείων, οι οποίοι είχαν τελικό προορισμό τη Ραμάλα, κατόπιν πρόσκλησης της παλαιστινιακής πλευράς.

Οι εν λόγω Έλληνες πολίτες είχαν τακτοποιήσει όλες τις υποχρεώσεις για την είσοδό τους στη χώρα και είχαν δηλώσει το σκοπό του ταξιδιού τους στις Αρχές».