Κοσμος

Γερμανική εταιρεία κάνει καμπάνια με τον ανελκυστήρα που χρησιμοποιήθηκε στη ληστεία του Λούβρου

Το σλόγκαν «όταν πρέπει να κινηθείς γρήγορα» έγινε viral με 1,7 εκατ. προβολές

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η γερμανική Böcker μετέτρεψε τον ανελκυστήρα που χρησιμοποιήθηκε στη ληστεία του Λούβρου σε διαφημιστικό όπλο, με σλόγκαν «Όταν πρέπει να κινηθείς γρήγορα»

Μια οικογενειακή γερμανική επιχείρηση βρέθηκε απροσδόκητα στο επίκεντρο της θεαματικής ληστείας στο Μουσείο του Λούβρου και αξιοποίησε το γεγονός για μια έξυπνη διαφημιστική καμπάνια.

Η εταιρεία Böcker, με έδρα το Βέρνε κοντά στο Ντόρτμουντ, είδε έναν από τους ανελκυστήρες μεταφοράς επίπλων της να χρησιμοποιείται από τους ληστές που απέσπασαν κοσμήματα του Ναπολέοντα αξίας περίπου 88 εκατομμυρίων ευρώ από το Μουσείο του Λούβρου.

Μέσα σε λιγότερο από δέκα λεπτά, οι δράστες εισήλθαν από παράθυρο του μουσείου, άρπαξαν τα πολύτιμα αντικείμενα και διέφυγαν με μοτοσικλέτες.

Αντί να αποστασιοποιηθεί, η εταιρεία απάντησε με χιούμορ: σε λιγότερο από μία μέρα λάνσαρε στα Facebook και Instagram τη νέα καμπάνια της με το σλόγκαν «Όταν πρέπει να κινηθείς γρήγορα», συνοδευόμενο από φωτογραφία του διάσημου πλέον ανελκυστήρα Agilo. «Μεταφέρει έως και 400 κιλά θησαυρών με ταχύτητα 42 μέτρων το λεπτό – και είναι ήσυχος σαν ψίθυρος», αναφέρει η ανάρτηση.

Η επικεφαλής μάρκετινγκ της εταιρείας, Γιούλια Σάρβατς, δήλωσε ότι μαζί με τον σύζυγό της, Αλεξάντερ Μπέκερ – τρίτης γενιάς διευθύνοντα σύμβουλο – είδαν τη φωτογραφία του ανελκυστήρα τους στα διεθνή μέσα και «σοκαρίστηκαν». Όταν όμως διαπίστωσαν ότι δεν υπήρξαν τραυματισμοί, αποφάσισαν να αντιμετωπίσουν το γεγονός με χιούμορ και δημιουργικότητα.

Η Σάρβαρτς χαρακτήρισε την ανταπόκριση στη νέα διαφήμιση ως συντριπτική: «Νόμιζα ότι θα γινόταν λίγο viral, αλλά το ότι έγινε τόσο viral ήταν εξαιρετικό. Οι αναρτήσεις μας στο Instagram συνήθως φτάνουν τους 15-20.000 ανθρώπους και τώρα είμαστε στο 1,7 εκατομμύρια. Είναι τρελό».

Δήλωσε ότι το «99%» των αντιδράσεων ήταν θετικές. «Μπορώ να καταλάβω ότι δεν είναι το χιούμορ όλων, αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι το απολαμβάνουν».

Ένας χρήστης στο Facebook σχολίασε ότι το «τμήμα μάρκετινγκ της Böcker αξίζει αύξηση». Ωστόσο, ένας άλλος χαρακτήρισε την καμπάνια δημοσίων σχέσεων «κακόγουστη», προσθέτοντας: «Οι Γάλλοι είναι άναυδοι και λυπημένοι, ενώ μια γερμανική εταιρεία το κοροϊδεύει και το χρησιμοποιεί στη διαφήμισή της. Μαύρο χιούμορ...».

Δεν ήταν άμεσα σαφές αν οι αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μεταφράζονται σε νέες δουλειές, αν και η Σάρβαρτς είπε ότι η εταιρεία είχε δεχτεί «μερικές ερωτήσεις σχετικά με ανελκυστήρα επίπλων» αυτή την εβδομάδα.

(Με πληροφορίες του Guardian)