- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Η RyanAir θα ακυρώσει ως και 600 πτήσεις λόγω της απεργίας στη Γαλλία - Τι ισχύει για τους Γάλλους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας
Η Ryanair προειδοποιεί ότι ενδέχεται να ακυρώσει έως και 600 πτήσεις την ημέρα την ερχόμενη εβδομάδα, εξαιτίας της απεργίας των Γάλλων ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας (ATC). Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μάικλ Ο’Λίρι, κάλεσε για ακόμη μία φορά την Ευρωπαϊκή Ένωση να προστατεύσει τις υπερπτήσεις, ώστε να περιοριστεί η ταλαιπωρία των επιβατών από τις επαναλαμβανόμενες κινητοποιήσεις.
Η μεγαλύτερη ένωση ελεγκτών στη Γαλλία, η SNCTA, έχει προκηρύξει απεργία από τις 7 έως τις 10 Οκτωβρίου, γεγονός που αναμένεται να μειώσει σημαντικά τη χωρητικότητα του ευρωπαϊκού εναέριου χώρου. Οι επιπτώσεις θα είναι αισθητές όχι μόνο σε δρομολόγια από και προς τη Γαλλία, αλλά και σε πτήσεις που διέρχονται πάνω από τη χώρα, όπως εκείνες από το Ηνωμένο Βασίλειο προς Ισπανία, Ιταλία και Ελλάδα. Ο Ο’Λίρι εκτιμά ότι η Ryanair μπορεί να αναγκαστεί να ακυρώσει έως 600 πτήσεις ημερησίως, επηρεάζοντας περίπου 100.000 επιβάτες.
Ήδη η εταιρεία έχει βιώσει σοβαρά προβλήματα από μικρότερες κινητοποιήσεις: την Πέμπτη ακυρώθηκαν περίπου 30 πτήσεις, ενώ στις 18 Σεπτεμβρίου περισσότερες από 190 καθυστέρησαν, επηρεάζοντας 35.000 ταξιδιώτες. Ο επικεφαλής της Ryanair υπογράμμισε ότι, αν και οι Γάλλοι ελεγκτές έχουν δικαίωμα στην απεργία, οι ακυρώσεις θα έπρεπε να περιορίζονται σε πτήσεις από και προς τη Γαλλία, και όχι στις υπερπτήσεις που επηρεάζουν ολόκληρη την Ευρώπη.
Η αεροπορική εταιρεία ζητά παρέμβαση από την πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, και προτείνει τη διαχείριση των υπερπτήσεων από την Eurocontrol κατά τη διάρκεια απεργιών. Παράλληλα, εκτός από τις κινητοποιήσεις, οι ελλείψεις προσωπικού μετά την πανδημία, τα τεχνικά προβλήματα σε ελεγκτικά κέντρα και ο περιορισμός των αεροδιαδρόμων λόγω του πολέμου στην Ουκρανία και της απαγόρευσης ρωσικού εναέριου χώρου, συνεχίζουν να ασκούν πίεση στο δίκτυο των αερομεταφορών σε όλη την Ευρώπη.