Κοσμος

Η influencer που χλευάστηκε για τον τραυλισμό της αρνείται τη συγγνώμη της Ντόρτμουντ

Αρνήθηκε την προσφορά της ομάδας για δωρεάν εισιτήρια - Ένιωσε «ταπεινωμένη»

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Μια influencer που ένιωσε «ταπεινωμένη» μετά την εμφάνισή της σε ένα βίντεο της Μπορούσια Ντόρτμουντ στο TikTok, αρνήθηκε τη συγγνώμη της ποδοσφαιρικής ομάδας

Η Τζέσι Γέντλ, γνωστή influencer με 3,5 εκατομμύρια ακόλουθους στο TikTok, κατήγγειλε δημόσια τη Μπορούσια Ντόρτμουντ και τον διοργανωτή Ironman, μετά τη δημοσίευση βίντεο που σατίριζε το τραύλισμά της.

Στο βίντεο που ανέβασε η γερμανική ομάδα σε λογαριασμό της με πάνω από 17 εκατομμύρια ακολούθους, η influencer εμφανίζεται να δυσκολεύεται να προφέρει έναν ήχο.

Η επανάληψη συνδυάστηκε με μουσικό κομμάτι και πλάνα του επιθετικού Σερχού Γκιρασί, δίνοντας την εντύπωση χιουμοριστικού «εφέ». Το βίντεο συγκέντρωσε περισσότερες από 760.000 προβολές προτού διαγραφεί έπειτα από αντιδράσεις.

Η ίδια δήλωσε ότι ένιωσε «απόλυτα ταπεινωμένη»: «Να με κοροϊδεύουν δημόσια με αυτόν τον τρόπο… Όχι, ευχαριστώ. Μπορούν να κρατήσουν τα εισιτήριά τους».

Παρόμοιο βίντεο είχε αναρτήσει και η Ironman, με την εταιρεία να παραδέχεται πως «έκανε λάθος» και ότι δεν είχε ερευνήσει σωστά το θέμα, θεωρώντας το «μόδα των social media».

Η Ντόρτμουντ εξέφρασε τη «βαθιά της λύπη» και προσκάλεσε τη Γέντλ σε αγώνα του Τσάμπιονς Λιγκ για να της δείξει ότι «είναι καλοί άνθρωποι». Ωστόσο, η influencer δεν πείστηκε:

«Οι απολογίες τους μοιάζουν με όταν παίρνεις κακή εξυπηρέτηση σε κατάστημα. Δεν υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον να εκπαιδεύσουν την ομάδα τους για τα προβλήματα λόγου».

Η Τζέσι Γέντλ, που στα social media εμφανίζεται ως Mimidarlingbeauty, έχει αφιερώσει χρόνια στην ευαισθητοποίηση γύρω από τα προβλήματα ομιλίας, ανεβάζοντας βίντεο με προκλήσεις καθημερινότητας, όπως παραγγελίες σε drive-through εστιατόρια. Έχει επίσης προτείνει τη δημιουργία διεθνούς συμβόλου για άτομα με τραύλισμα ώστε να αναγνωρίζονται πιο εύκολα σε δημόσιους χώρους.

Η εμπειρία αυτή, όπως λέει, την έκανε να νιώσει ότι «επιστρέφουμε πίσω στον χρόνο», αλλά την πεισμώνει να συνεχίσει:

«Δεν θέλω να γίνομαι κλικμπέιτ. Θέλω να ζητήσουν συγγνώμη στην κοινότητά μας. Υπάρχουν παιδιά και έφηβοι με τραύλισμα που είδαν αυτό το βίντεο. Οι εταιρείες πρέπει να σκεφτούν τις συνέπειες πριν ανεβάσουν ένα trend».

(Με πληροφορίες BBC News)