- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
O εκδότης του Rolling Stone μηνύει την Google για τα AI summaries
Η αντιπαράθεση ανάμεσα στα μεγάλα εκδοτικά συγκροτήματα και τις τεχνολογικές πλατφόρμες αποκτά νέα διάσταση, καθώς η Penske Media Corporation – ιδιοκτήτρια των Rolling Stone, Variety και Billboard – κατέθεσε αγωγή κατά της Google κατηγορώντας την για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης μέσω της λειτουργίας AI Overviews.
Σύμφωνα με την αγωγή, η Google χρησιμοποιεί δημοσιογραφικό περιεχόμενο για να δημιουργεί αυτόματες περιλήψεις που εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης, χωρίς άδεια και χωρίς οικονομικό αντάλλαγμα. Η πρακτική αυτή, υποστηρίζει η Penske, έχει προκαλέσει σημαντική πτώση στην επισκεψιμότητα των ιστοσελίδων της και αντίστοιχη μείωση των εσόδων από affiliate links, που φέρεται να ξεπερνά το 33% από τα τέλη του 2024.
Η αγωγή κατατίθεται με βάση την αντιμονοπωλιακή νομοθεσία. Η Penske ισχυρίζεται ότι οι εκδότες εξαναγκάζονται να επιτρέπουν στη Google την αξιοποίηση του περιεχομένου τους, προκειμένου να μην χάσουν ορατότητα στην αναζήτηση. Η εταιρεία ζητά μόνιμη απαγόρευση χρήσης των άρθρων της στα AI Overviews και χρηματική αποζημίωση για τις απώλειες.
Από την πλευρά της, η Google χαρακτηρίζει «αβάσιμη» την αγωγή, υποστηρίζοντας ότι οι αυτόματες περιλήψεις «βελτιώνουν την εμπειρία των χρηστών», οδηγούν σε «ποιοτική επισκεψιμότητα» και παραπέμπουν με εμφανή τρόπο στις πηγές.
Η Penske είναι ο πρώτος μεγάλος εκδοτικός όμιλος στις ΗΠΑ που προχωρά σε δικαστική σύγκρουση με την Google για τα AI summaries. Προηγήθηκαν μικρότεροι παίκτες όπως η Chegg, ενώ ταυτόχρονα άλλα μέσα, όπως το Associated Press, έχουν συνάψει συμφωνίες αδειοδότησης. Το αποτέλεσμα της υπόθεσης αναμένεται να αποτελέσει σημείο αναφοράς για το πώς θα μοιράζεται η αξία του περιεχομένου στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης.
Πηγή: Vanity Fair