- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Τριπλασιάστηκαν τα έσοδα της εταιρείας που κατασκευάζει τα Labubu - Μαίνεται η καταναλωτική... παράνοια με το διάσημο κουκλάκι
Η κινεζική εταιρεία Pop Mart, γνωστή παγκοσμίως για τη συλλεκτική φιγούρα Labubu, κατέγραψε εντυπωσιακή άνοδο στα κέρδη της για το πρώτο εξάμηνο του 2025. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Τρίτης, τα καθαρά κέρδη εκτοξεύτηκαν κατά 396,5%, ενώ τα έσοδα ενισχύθηκαν κατά 204,4%, ξεπερνώντας ακόμα και τις προβλέψεις του Ιουλίου, που έκαναν λόγο για αύξηση εσόδων 200% και κερδών τουλάχιστον 350% σε ετήσια βάση. Η δυναμική αυτή αποδίδεται κυρίως στη μεγάλη απήχηση των προϊόντων της σε αγορές του εξωτερικού, όπου τα περιθώρια κέρδους είναι σημαντικά υψηλότερα.
Πάνω μέχρι και από τη Mattel της Barbie
Η θεαματική ανάπτυξη αποτυπώνεται και στο χρηματιστήριο, καθώς η μετοχή της Pop Mart έχει ενισχυθεί πάνω από 200% από την αρχή του έτους. Η αποτίμηση της εταιρείας την έχει πλέον κατατάξει πάνω από ιστορικούς κολοσσούς της βιομηχανίας παιχνιδιών, όπως η Mattel –δημιουργός της Barbie– και η Sanrio, μητρική της Hello Kitty. Η στρατηγική της εταιρείας να διαθέτει τα Labubu σε «τυφλά κουτιά», όπου ο αγοραστής δεν γνωρίζει ποιο σχέδιο θα του τύχει, έχει δημιουργήσει αίσθηση και ενισχύει το στοιχείο της συλλεκτικότητας.
Ένας ακόμη παράγοντας που ενισχύει τη ζήτηση είναι η αποδοχή του Labubu από διάσημες προσωπικότητες, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον Ντέιβιντ Μπέκαμ, που έχει συμβάλει στη διεθνή προβολή του. Με βάση τις τρέχουσες τάσεις, εκτιμάται ότι οι πωλήσεις θα ξεπεράσουν σύντομα τα 10 εκατομμύρια τεμάχια ημερησίως, στοιχείο που καταδεικνύει την παγκόσμια εμπορική δυναμική του brand.