Κοσμος

Kολοσσός καλλυντικών προσέλαβε μοντέλο του OnlyFans για προώθηση προϊόντων

Μια κίνηση που έχει προκαλέσει αντιδράσεις

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
UPD

Kολοσσός καλλυντικών προσέλαβε μοντέλο του OnlyFans για προώθηση προϊόντων 

Ο παγκόσμιος κολοσσός των καλλυντικών L’Oréal προσέλαβε ένα μοντέλο από τον ιστότοπο OnlyFans προκειμένου να προωθήσει μια μάρκα μακιγιάζ δημοφιλή στους εφήβους.

Το μοντέλο του OnlyFans γνωστή ως Ari Kytsya, προσλήφθηκε ως νέα πρέσβειρα της μάρκας Urban Decay, μιας σειράς μακιγιάζ που πωλείται σε καταστήματα σε όλο τον κόσμο.

Η Kytsya παράλληλα δημιουργεί tutorials για μαλλιά και μακιγιάζ και περιεχόμενο lifestyle για τους περισσότερους από 4,6 εκατομμύρια followers που έχει στο Instagram και το TikTok. Ο λογαριασμός της στο OnlyFans, την πλατφόρμα που χρησιμοποιούν εκατομμύρια για το περιεχόμενο για ενήλικες, προσφέρει στους συνδρομητές γυμνές φωτογραφίες και βίντεο.

Η Penny East, η νέα διευθύνουσα σύμβουλος της Fawcett Society, της κορυφαίας φιλανθρωπικής οργάνωσης του Ηνωμένου Βασιλείου που αγωνίζεται για τα δικαιώματα των γυναικών και την ισότητα των φύλων, δήλωσε ότι η απόφαση της μάρκας να συνεργαστεί με μια σταρ του OnlyFans έσπασε ένα νέο φράγμα στην επικράτηση του αμφιλεγόμενου ιστότοπου και του ρηχού περιεχομένου του, προκαλώντας «νόμιμη ανησυχία».

Η απόφαση να συνεργαστεί με την Kytsya φαίνεται να παραβιάζει τον «Χάρτη Αξιών» της L'Oréal, ο οποίος καθορίζει τα ηθικά πρότυπα που πρέπει να τηρούν οι influencers που συνεργάζονται με τις μάρκες της.

Ο χάρτης ορίζει ότι οι influencers πρέπει να μοιράζονται τις «ηθικές αρχές» της L’Oréal και να μην έχουν δημοσιεύσει στο παρελθόν πορνογραφικό υλικό ή άλλο «περιεχόμενο που έρχεται σε αντίθεση με τις αξίες μας για σεβασμό, ανοχή και ένταξη».

Η L’Oréal υπερασπίστηκε τη συνεργασία, επαινώντας την Kytsya για την ειλικρίνεια με την οποία μιλάει για «τις χαρές, τις προκλήσεις και τους κινδύνους του κλάδου στον οποίο εργάζεται».

Η διαφήμιση, η οποία έχει προβληθεί από περισσότερα από 18,7 εκατομμύρια άτομα στη σελίδα της Urban Decay στο TikTok, περιέχει pixelated εικόνες της Kytsya, με προειδοποίηση για ευαίσθητο περιεχόμενο, κάτω από τον τίτλο «UD likes it raw» (Στην Urban Decay μας αρέσει ωμό).

Με πληροφορίες από Guardian