- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Η American Eagle στηρίζει τη Σίντνεϊ Σουΐνι μετά την αντιπαράθεση για την καμπάνια «Great Jeans»
Η American Eagle υπερασπίστηκε τη Σίντνεϊ Σουΐνι μετά την έντονη κριτική που δέχθηκε για το λογοπαίγνιο “great genes” (καλά γονίδια) σε καμπάνια για τζιν ρούχα. Η εταιρεία δήλωσε ότι το σλόγκαν «Sydney Sweeney Has Great Jeans» αφορούσε αποκλειστικά τα ρούχα και όχι κάποια υπαινικτική αναφορά σε φυλετικά χαρακτηριστικά. Σε ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η εταιρεία ανέφερε: «Τα τζιν της. Η ιστορία της. Συνεχίζουμε να γιορτάζουμε την αυτοπεποίθηση κάθε ατόμου όταν φορά τα AE jeans με τον δικό του τρόπο».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η καμπάνια έγινε viral όταν η ηθοποιός δημοσίευσε βίντεο στο Instagram όπου εμφανίζεται να κυλιέται φορώντας total denim look, λέγοντας «Έχω υπέροχα jeans... τώρα μπορείτε κι εσείς». Το λογοπαίγνιο μεταξύ των λέξεων “jeans” (τζιν) και “genes” (γονίδια) προκάλεσε αντιδράσεις, με αρκετούς χρήστες στα social media να χαρακτηρίζουν το μήνυμα ύποπτο ή ακόμα και «ναζιστική προπαγάνδα».
Ορισμένοι επικριτές ισχυρίστηκαν πως το βίντεο αναπαράγει ρατσιστική ρητορική που εξυμνεί συγκεκριμένα φυλετικά χαρακτηριστικά, όπως το ξανθό μαλλί και τα γαλανά μάτια. Άλλοι όμως υπερασπίστηκαν την καμπάνια, τονίζοντας πως πρόκειται απλώς για ένα έξυπνο λογοπαίγνιο χωρίς κακόβουλη πρόθεση. Σε απάντηση στις επικρίσεις, η American Eagle δημοσίευσε νέες εικόνες της ίδιας καμπάνιας με διαφορετικά μοντέλα, επισημαίνοντας τη διαφορετικότητα.
Παρά τη διαμάχη, η καμπάνια φαίνεται να είχε θετική επίδραση στις πωλήσεις, καθώς η μετοχή της εταιρείας σημείωσε άνοδο έως και 18% μετά την κυκλοφορία της. Ενώ η ίδια η Σουΐνι δεν έχει σχολιάσει ακόμη τις αντιδράσεις, άλλες καλλιτέχνιδες όπως η Lizzo και η Doja Cat την σατίρισαν μέσω social media. Την ίδια στιγμή, πολλοί αγνοούν ότι η συνεργασία αυτή έχει και φιλανθρωπικό χαρακτήρα, καθώς όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις θα διατεθούν στη μη κερδοσκοπική οργάνωση Crisis Text Line, που παρέχει υποστήριξη ψυχικής υγείας όλο το 24ωρο.