- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Η Burberry αλλάζει σελίδα για να κερδίσει ξανά πελάτες και κόβει 1.700 θέσεις εργασίας και μειώνει το κόστος
Ανοδική πορεία σημείωσαν οι μετοχές της Burberry στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου, καταγράφοντας άλμα 9,1% το πρωί της Τρίτης, ύστερα από την ανακοίνωση της εταιρείας για νέο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης και καλύτερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα για το τελευταίο τρίμηνο μέχρι τον Μάρτιο. Παρά τις πιέσεις από τη χαμηλή ζήτηση, ο βρετανικός οίκος μόδας παρουσίασε λειτουργικά κέρδη ύψους 26 εκατομμυρίων λιρών, ξεπερνώντας τις προβλέψεις των αναλυτών που τα τοποθετούσαν στις 4,7 εκατομμύρια λίρες.
Στο πλαίσιο του νέου πλάνου εξοικονόμησης κόστους, η Burberry ανακοίνωσε ότι προγραμματίζει περικοπές έως και 1.700 θέσεων εργασίας – περίπου το 18% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της. Ο στόχος είναι να εξοικονομηθούν 60 εκατομμύρια λίρες μέσα στην επόμενη διετία, ενισχύοντας την προσπάθεια του οίκου να ανταπεξέλθει στο δύσκολο οικονομικό περιβάλλον και να ανακτήσει τη θέση του στη διεθνή αγορά πολυτελούς μόδας.
Ο CEO της εταιρείας, Joshua Schulman, έχει θέσει ως βασική προτεραιότητα την επανατοποθέτηση της Burberry ως κορυφαίο brand υψηλής ποιότητας, ενισχύοντας την απήχηση των εμβληματικών προϊόντων της, όπως οι καμπαρντίνες, οι οποίες φτάνουν σε τιμή τις 2.000 λίρες. Η Burberry έχει δεχθεί πλήγμα από τη μείωση των καταναλωτικών δαπανών λόγω της κρίσης του κόστους ζωής, ενώ οι διεθνείς αβεβαιότητες – συμπεριλαμβανομένων των πιθανών εμπορικών δασμών από τις ΗΠΑ – εντείνουν το κλίμα ανασφάλειας στον χώρο της πολυτελούς ένδυσης. Παρά τη θετική εικόνα της Τρίτης, η μετοχή της εταιρείας έχει υποχωρήσει συνολικά κατά 16% από την αρχή του έτους.