Κοσμος

Στείλτε TikToks και όχι βιογραφικά, λέει η αλυσίδα ξενοδοχείων Hilton Australia

Οι υπεύθυνοι προσλήψεων στοχεύουν στους εργαζόμενους της γενιάς Z

62224-137655.jpg
Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Στείλτε TikToks και όχι βιογραφικά, λέει η αλυσίδα ξενοδοχείων Hilton Australia
© Unsplash+ / Getty Images

Στείλτε TikToks και όχι βιογραφικά, λέει η αλυσίδα ξενοδοχείων Hilton Australia - Οι υπεύθυνοι προσλήψεων στοχεύουν στους εργαζόμενους της γενιάς Z 

Η αλυσίδα ξενοδοχείων Hilton της Αυστραλίας ενθαρρύνει όσους αναζητούν εργασία να εγκαταλείψουν τα παραδοσιακά βιογραφικά όταν υποβάλλουν αίτηση και αντιθέτως να δημοσιεύσουν ένα TikTok.

Η Hilton μοιράστηκε ένα βίντεο στον λογαριασμό της στο TikTok @hiremehiltonau με την ένδειξη «Διαδικασία πρόσληψης στο Hilton» και με τη λεζάντα να λέει: «Ψάχνετε για δουλειά στο #hilton;».

Η αλυσίδα δημοσίευσε ένα βίντεο 34 δευτερολέπτων προτρέποντας πιθανούς εργαζόμενους να αναζητήσουν θέσεις εργασίας που τους ενδιαφέρουν και να υποβάλουν αίτηση φτιάχνοντας «ένα βίντεο 1 λεπτού ή λιγότερο που να δείχνει πώς θα φτιάχνατε αυτή τη μέρα για τους επισκέπτες του Hilton».

Σύμφωνα με την Guardian, το βίντεο παροτρύνει τους θεατές να δημοσιεύσουν από τους λογαριασμούς τους στο TikTok, να κάνουν tag το Hilton, καθώς και το hashtag #hiremehilton.

«Είμαστε εξίσου χαρούμενοι να δεχτούμε παραδοσιακά γραπτά βιογραφικά»

Αλλά, υπάρχει ακόμα ελπίδα για όσους δεν βρίσκονται στην πλατφόρμα. Ο ιστότοπος της εταιρείας σημειώνει: «Η καριέρα των ονείρων σας μπορεί να είναι προ των πυλών και μην ανησυχείτε αν η δημιουργία βίντεο δεν είναι το στυλ σας - είμαστε εξίσου χαρούμενοι να δεχτούμε παραδοσιακά γραπτά βιογραφικά».

Η Mary Hogg, περιφερειακή διευθύντρια ανθρώπινου δυναμικού για το Hilton Australasia, είπε στην Australian Financial Review ότι η εταιρεία είχε συνεργαστεί με το TikTok για να προσελκύσει εργαζόμενους της γενιάς Z και ότι η ανησυχία για το ChatGPT ήταν ένας παράγοντας πίσω από την απόφαση.

Η Hogg είπε: «Όταν χρειάζεσαι κάποιον με πολύ καλές διαπροσωπικές δεξιότητες, να μπορεί να χειριστεί τις σχέσεις με τους επισκέπτες, δεν έχεις ιδέα αν μπορεί να το κάνει αυτό διαβάζοντας ένα κομμάτι χαρτί».

«Ένα βίντεο TikTok δεν διαφέρει από την συμπλήρωση μια οποιαδήποτε άλλης φόρμας»

Ο Tom Earls, συνεργάτης της Fair Work Lawyers, δικηγόρος με έδρα την Αδελαΐδα που ειδικεύεται στην απασχόληση, στο χώρο εργασίας και στις εργασιακές σχέσεις, είπε στην Guardian Australia ότι τίποτα δεν εμποδίζει έναν εργοδότη να ζητήσει ένα TikTok ως μέρος μιας αίτησης πρόσληψης.

«Ουσιαστικά, χρησιμοποιώντας το TikTok για μια αίτηση εργασίας, δεν διαφέρει από την συμπλήρωση μια οποιαδήποτε άλλης φόρμας», είπε.

Ο Earls ωστόσο εξήγησε ότι ένας εργοδότης θα πρέπει να βεβαιωθεί ότι αυτή διαδικασία δεν κάνει διακρίσεις στους ανθρώπους, όπως η ηλικία.

Πρόσθεσε: «Αν και η νομοθεσία είναι σχετικά περιορισμένη, η απαίτηση υποβολής αιτήσεων εργασίας με δημόσιο τρόπο θέτει προφανή ηθικά ζητήματα, καθώς και πρακτικά ζητήματα που μπορεί επίσης να περιορίσουν τη διαθέσιμη ομάδα υποψηφίων, ειδικά σε μια στενή αγορά εργασίας».

Το 2021 η TikTok ξεκίνησε ένα παρόμοιο πρόγραμμα, ζητώντας από όσους κάνουν αίτηση να υποβάλουν βίντεο που να επιδεικνύουν τις δεξιότητές τους με το hashtag #TikTokResumes, σύμφωνα με το BBC.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ