- CITY GUIDE
- PODCAST
-
23°
Τέλος στις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων diesel και βενζίνης από το 2035
Μετά από ψήφισμα του Ευρωκοινοβουλίου
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![Μποτιλιάρισμα στην Εθνική - Στα κόκκινα και η Κηφισίας Μποτιλιάρισμα στην Εθνική - Στα κόκκινα και η Κηφισίας](/images/1074x600/1/jpg/files/2023-01-24/kinisi_tora.jpg)
Ευρωκοινοβούλιο: Tέλος στα ΙΧ με βενζίνη και diesel από το 2035
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε σήμερα νέα νομοθεσία με την οποία από το 2035 μπαίνει ουσιαστικά τέλος στους κινητήρες εσωτερικής καύσης στα νέα επιβατικά αυτοκίνητα και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα.
Οι ευρωβουλευτές ενέκριναν, με 340 ψήφους υπέρ, 279 κατά και 21 αποχές, τη συμφωνία που επιτεύχθηκε με το Συμβούλιο για την αναθεώρηση των προτύπων απόδοσης σχετικά τις εκπομπές CO2 των νέων επιβατικών και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, σύμφωνα με τους φιλόδοξους στόχους της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το κλίμα.
Parliament has approved the new CO2 emissions reduction targets for new passenger cars and light commercial vehicles as part of the EU's Fit for 55 package.
— European Parliament (@Europarl_EN) February 14, 2023
Η νέα νομοθεσία ορίζει μηδενικές εκπομπές CO2 στα νέα ΙΧ από το 2035 και μετά, σηματοδοτώντας το τέλος των πωλήσεων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Επομένως, στρέφει τις αυτοκινητοβιομηχανίες στην πώληση ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα αποτελέσουν τη νέα μεγάλη αυτοκινητική επανάσταση.
Οι ενδιάμεσοι στόχοι μείωσης των εκπομπών CO2 για το 2030 ορίζονται στο 55% για τα αυτοκίνητα και στο 50% για τα ελαφρά επαγγελματικά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στις αυτοκινητοβιομηχανίες που κατασκευάζουν από 1.000 έως 10.000 καινούργια αυτοκίνητα ετησίως ή 1.000 έως 22.000 καινούργια ελαφρά επαγγελματικά οχήματα ενδέχεται να χορηγηθεί παρέκκλιση έως το τέλος του 2035.
Υπενθυμίζεται ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες με όγκο παραγωγής κάτω από 1.000 οχήματα εξαιρούνται από τους στόχους της ΕΕ.
Τέλος ο υφιστάμενος μηχανισμός κινήτρων για οχήματα μηδενικών και χαμηλών εκπομπών ρύπων (ZLEV), ο οποίος ανταμείβει τους κατασκευαστές που πωλούν περισσότερα σχετικής τεχνολογίας οχήματα (με εκπομπές από μηδέν έως 50 γρμ. CO2/χλμ, όπως ηλεκτρικά οχήματα και υβριδικά plug-in υβριδικά) με χαμηλότερο στόχο μείωσης των εκπομπών CO2, θα προσαρμοστεί ώστε να ανταποκρίνεται στις αναμενόμενες τάσεις πωλήσεων. Από το 2025 έως το 2029, τα ZLEV θα πρέπει να έχουν μερίδιο της τάξεως του 25% επί των συνολικών πωλήσεων αυτοκινήτων και 17% στα ελαφρά επαγγελματικά. Από το 2030 το κίνητρο θα καταργηθεί.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Σκεφτείτε ότι η Βουλή των Αντιπροσώπων χειροκροτεί αυτούς που έσφαξαν σχεδόν 40.000 ανθρώπους», είπε για τις ΗΠΑ
Μετά την κατάθεση του διευθυντή της υπηρεσίας
Μια τρίτη αρκούδα περίμενε απέξω
Πώς ο συνιδρυτής του LinkedIn προβλέπει την εξαφάνιση των κλασσικών θέσεων εργασίας
Απών ο Αμερικανός πρόεδρος Τζο Μπάιντεν
Στα όρια στατιστικού λάθους οι αμφίρροπες πολιτείες - Κερδίζει έδαφος η αντιπρόεδρος των ΗΠΑ
Kαταδικάστηκε για «μισθοφορική δράση»
Oι εκτιμήσεις των αρχών για τους δράστες
Εκλάπησαν αντικείμενα αξίας 500.000 ευρώ
O Tραμπ παίρνει δημόσια αποστάσεις αλλά ιδιωτικά δίνει τις ευλογίες του
«Είναι δολιοφθορά», δήλωσε η δήμαρχος του Παρισιού
Σε δεινή κατάσταση η υγεία του καταδικασμένου για βιασμούς μεγιστάνα του κινηματογράφου
Πωλήθηκε σε δημοπρασία του οίκου Christie's - Πληρώθηκε με χρήματα κρατικού επενδυτικού ταμείου
Το τηλεφώνημα για βόμβα στο αεροδρόμιο στα σύνορα Ελβετίας-Γαλλίας και η αντίδραση των αρχών λίγο πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες
Ο Ρος Ντέιβιντσον ήταν μέλος του συγκροτήματος μεταξύ 2017 και 2019
«Η Γαλλία δέχεται επίθεση» - Υπάρχει οργανωμένο σχέδιο παράλυσης του συστήματος;
Κατηγορούνται για παραγωγή και διακίνηση φαιντανύλης - Στα χέρια των αρχών και ο γιος του «Ελ Τσάπο»
«Η επιλογή της ήταν μια από τις καλύτερες αποφάσεις που πήρε ποτέ ο Τζο Μπάιντεν»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.