Κοσμος

Οργή κατά της KFC μετά από διαφήμιση για τη «Νύχτα των Κρυστάλλων»

Η εταιρεία απέδωσε το λάθος σε bot

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Γερμανία: Σάλος με τα KFC και διαφημιστικό μήνυμα για τη Νύχτα των Κρυστάλλων
Κατάστημα των KFC © Pixabay

Γερμανία: Σάλος με τα KFC και διαφημιστικό μήνυμα για τη Νύχτα των Κρυστάλλων

Συγγνώμη αναγκάστηκε να ζητήσει από τους Γερμανούς καταναλωτές η KFC μετά το ξέσπασμα οργής για διαφημιστικό μήνυμα που τους προέτρεπε να γιορτάσουν τη «Νύχτα των Κρυστάλλων», την ημέρα, δηλαδή, που θεωρείται ως η πρώτη πράξη του Ολοκαυτώματος.

Το βράδυ της 9ης προς 10η Νοεμβρίου του 1938 οι Ναζί προχώρησαν σε πογκρόμ σε Γερμανία και Αυστρία κατά του εβραϊκού πληθυσμού σκοτώνοντας άγνωστο αριθμό ανθρώπων και καταστρέφοντας χιλιάδες συναγωγές, κοιμητήρια και καταστήματα. Υπολογίζεται ότι δεκάδες χιλιάδες Εβραίοι συνελήφθησαν και μεταφέρθηκαν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης.

Η αλυσίδα γρήγορου φαγητού έστειλε μια ειδοποίηση σε εφαρμογή την Τετάρτη, λέγοντας: «Είναι ημέρα μνήμης για τη Νύχτα των Κρυστάλλων! Περιποιηθείτε τον εαυτό σας με περισσότερο τρυφερό τυρί στο τραγανό κοτόπουλό σας. Τώρα στο KFCheese!».

Αμέσως ξέσπασε μεγάλο κύμα αποδοκιμασίας από εβραϊκές οργανώσεις, αλλά και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με την εταιρεία να αναγκάζεται λίγη ώρα αργότερα να στείλει απολογητικό μήνυμα σημειώνοντας «λυπούμαστε πάρα πολύ. Θα γίνει έλεγχος της διαδικασίας ώστε κάτι τέτοιο να μη συμβεί ξανά. Παρακαλούμε να μας συγχωρέσετε για αυτό το λάθος».

Ο Ντάνιελ Σούγκαρμαν, Διευθυντής Δημοσίων Υποθέσεων στο Συμβούλιο των Αντιπροσώπων των Βρετανών Εβραίων, χαρακτήρισε το αρχικό μήνυμα της KFC ως «απολύτως αποτρόπαιο».

Η Ντάλια Γκινφελντ, αναπληρώτρια διευθύντρια ευρωπαϊκών υποθέσεων στην εβραϊκή ΜΚΟ Anti-Defamation League, έγραψε στο Twitter: «Πόσο λάθος μπορείς να κάνεις στη Νύχτα των Κρυστάλλων KFC Γερμανίας. Ντροπή σας!».

Σε δήλωση που εξέδωσε στο περιοδικό Newsweek, η KFC Γερμανίας κατηγόρησε για το μήνυμα ένα bot. Η αλυσίδα fast food δήλωσε ότι η «αυτοματοποιημένη ειδοποίηση push» ήταν «συνδεδεμένη με ημερολόγια που περιλαμβάνουν εθνικές εορτές». Πρόσθεσε ότι ζητά «ειλικρινά» συγγνώμη για το «απρογραμμάτιστο, αναίσθητο και απαράδεκτο μήνυμα» και δήλωσε ότι οι επικοινωνίες της εφαρμογής έχουν ανασταλεί, ενώ πραγματοποιείται εξέτασή τους.


 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ