Κοσμος

Ισπανία: Τρία λεπτά μάξιμουμ αναμονή στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών

«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν»

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ισπανία – Νέος νόμος: Στα 3′ ο μέγιστος χρόνος αναμονής στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πελατών
© Pixabay

Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε ένα προσχέδιο νόμου που αποσκοπεί στη μείωση του χρόνου αναμονής στην τηλεφωνική γραμμή σε τρία λεπτά.

Υποχρεωτικά έως τρία λεπτά το πολυ θα περιμένουν οι Ισπανοί καταναλωτές για την τηλεφωνική εξυπηρέτησή τους από υπηρεσίες εταιρειών, σύμφωνα με σχέδιο νόμου της ισπανικής κυβέρνησης που κατατέθηκε την Τρίτη.

Το νέο μέτρο ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Δικαιωμάτων Καταναλωτή Αλμπέρτο Γκαρσόν.

Με το εν λόγω νομοσχέδιο δίνεται ακόμη η δυνατότητα στους καταναλωτές να εξυπηρετούνται παραδοσιακά (δηλαδή από ανθρώπους) στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής, αντί από τα αυτοματοποιημένα “chatbot” που δυσκολεύουν και ενοχλούν τους περισσότερους καταναλωτές.

Επιπλέον θα αναγκάζονται πλέον οι επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών, το πολύ μέσα σε δύο ώρες. «Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν» είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / Reuters

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις 

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ  

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ