Ο κορωνοϊός άλλαξε άρδην τις καταναλωτικές τάσεις
Επαναπροσδιορίζονται οι τρόποι συναλλαγών με τους καταναλωτές
Ο κορωνοϊός έφερε ραγδαίες αλλαγές στις καταναλωτικές τάσεις και συμπεριφορές καταδεικνύει παγκόσμια έρευνα της PwC - Κυριαρχεί το διαδίκτυο.
Αλματώδη επιτάχυνση σημειώνουν οι καταναλωτικές τάσεις και συμπεριφορές που είχαν ήδη ξεκινήσει να αναπτύσσονται πριν την έξαρση της πανδημίας, οδηγώντας τόσο τις εταιρείες λιανικής όσο και εκείνες που συναλλάσσονται άμεσα με τον καταναλωτή να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο με τον οποίο διεξάγουν τη δραστηριότητά τους, σύμφωνα με την 11η έκθεση της PwC «Global Consumer Insights Survey».
Τα αποτελέσματα αυτής της παγκόσμιας έρευνας αποκαλύπτουν ότι η πανδημία και τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης που εφαρμόστηκαν έχουν οδηγήσει σε ουσιαστικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές εργάζονται, τρώνε, επικοινωνούν και φροντίζουν την υγεία τους.
Τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης που εφαρμόστηκαν λόγω του κορωνοϊού έχουν επηρεάσει όλες τις πτυχές ζωής των καταναλωτών συμπεριλαμβανομένου του τρόπου αγορών στο σουπερμάρκετ. Έτσι, ενώ τα ψώνια στο κατάστημα αποτελούν την κύρια επιλογή, περισσότερο από το ένα τρίτο (35%) των καταναλωτών ψωνίζει πλέον τρόφιμα διαδικτυακά, με το 86% αυτών να σκοπεύει να συνεχίσει και μετά την άρση των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης. Για άλλα προϊόντα περαν των τροφίμων, πριν την πανδημία κυριαρχούσαν οι αγορές στο κατάστημα σε σύγκριση το διαδίκτυο.
Ποσοστό 47% των καταναλωτών ανέφεραν αγορές σε φυσικά καταστήματα σε καθημερινή ή εβδομαδιαία βάση σε σύγκριση με τις αγορές μέσω κινητού τηλεφώνου (30%), υπολογιστή (28%) και ψηφιακού βοηθού φωνής (15%). Από τότε, οι αγορές μέσω διαδικτύου για προϊόντα εκτός τροφίμων έχουν σημειώσει σημαντική αύξηση (κινητό 45%, υπολογιστής 41%, τάμπλετ 33%). Η τάση αυτή είναι ιδιαιτέρως αισθητή στην Κίνα και τη Μέση Ανατολή, με 60% και 58% των ερωτηθέντων να αναφέρουν ότι έχουν ξεκινήσει να ψωνίζουν περισσότερο μέσω των κινητών τηλεφώνων τους.
Ποσοστό 59% των millennial και το 57% όσων έχουν παιδιά εστιάζουν περισσότερο στην ευεξία τους από άλλες ομάδες. Η εστίαση στην προσωπική φροντίδα έχει αυξηθεί, με το 51% των καταναλωτών σε πόλεις να συμφωνούν ή να συμφωνούν πολύ ότι επικεντρώνονται πλέον περισσότερο στην φροντίδα της ψυχικής υγείας, της ευεξίας, της σωματικής υγείας και της διατροφής τους ως αποτέλεσμα του COVID-19.
Οι κάτοικοι των πόλεων που ερωτήθηκαν μετά την εμφάνιση του ιού, θεωρούν την ασφάλεια (49%) και τις υπηρεσίες υγείας (45%) εξίσου σημαντικές με τις προοπτικές απασχόλησής τους (45%) για την ποιότητα της ζωής τους.
Η έρευνα έδειξε την ξεκάθαρη υιοθέτηση της βιωσιμότητας και την αίσθηση του καθήκοντος ως πολίτες. Για παράδειγμα, στα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε πριν την πανδημία, το 45% των ερωτηθέντων παγκοσμίως ανέφερε ότι αποφεύγει τη χρήση πλαστικού όποτε είναι δυνατόν, το 43% περιμένει από τις επιχειρήσεις να λογοδοτούν για τον περιβαλλοντικό τους αντίκτυπο και το 41% περιμένει από τις εταιρείες λιανικής να καταργήσουν τις πλαστικές σακούλες και συσκευασίες.
Ενδιαφέρον έχει επίσης και το γεγονός ότι όταν ρωτήσαμε τους καταναλωτές ποιος έχει μεγαλύτερη ευθύνη να ενθαρρύνει βιώσιμες συμπεριφορές στην πόλη τους, σε ποσοστό 20% απάντησαν «εγώ ο καταναλωτής», ενώ 15% επέλεξαν την απάντηση «ο παραγωγός ή ο κατασκευαστής». Όταν ρωτήθηκαν τους καταναλωτές σχετικά με την προθυμία τους να μοιραστούν δεδομένα, σε ποσοστό 49% απάντησαν ότι ήταν πρόθυμοι να μοιραστούν τα δεδομένα τους εάν αυτό θα βοηθούσε στη βελτίωση της πόλης τους.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Άγνωστες ακόμα οι συνθήκες του περιστατικού
Προηγήθηκε ανάλογη κίνηση της Meta του Μαρκ Ζούκερμπεργκ
H 84χρόνη βουλευτής επανεξελέγη τον Νοέμβριο για άλλη μια διετή θητεία που αρχίζει στις 3 Ιανουαρίου
Καθώς η δολοφονία του CEO της εταιρείας προκάλεσε συζήτηση για τις ασφαλιστικές καλύψεις
Ο συντηρητικός καγκελάριος Καρλ Νεχάμερ αντέδρασε με ταχείς ρυθμούς στην ανατροπή Άσαντ
Πριόνισαν τοπόσημο της Γενεύης σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία
Για χρήση ανθρωπίνων περιττωμάτων ως λίπασμα κάνει λόγο ο Ρικ Σκοτ - Ζητά να διενεργηθεί έρευνα
Aρχικά ήθελε να πάει στα Εμιράτα
Αυξάνεται η χρηματοδότηση - Θα μεταφερθούν δεκάδες τόνοι προμηθειών
Το εξτρεμιστικό παρελθόν του - Aπό την Αλ Κάιντα στη συριακή κρίση
Διαψεύδονται οι ελπίδες για ταχεία ανάκαμψη της κραταιάς ευρωπαϊκής οικονομίας
Ο οικοδεσπότης των φετινών Όσκαρ είχε μιλήσει πρόσφατα για τον πατέρα του
«Αυτό δεν σημαίνει ότι η χώρα προετοιμάζεται για σύγκρουση», δήλωσε η πολιτική προστασία
Bετεράνος της γαλλικής πολιτικής σκηνής και στενός σύμμαχος του Μακρόν
Η αστυνομία αναφέρει ότι το «ύπουλο σχέδιο» προκάλεσε σοβαρή ψυχολογική βλάβη στο εξάχρονο παιδί
Θα αναλάβει ευθύνες στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ ως αναπληρωτής υπουργός
Πρώτο με απόσταση εξαγώγιμο προϊόν της χώρας και μοχλός διπλωματικής πίεσης
Ο εκλεγμένος πρόεδρος δέχεται εισηγήσεις να μην αφήσει την Τεχεράνη να ανακάμψει
«Μου αρέσει το ελληνικό φαγητό» - Ενθουσιασμένη που θα έρθει στην Ελλάδα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.