Κοσμος

Έβγαζε λεφτά αγοράζοντας τις δικές του πίτσες

Μέσω μίας εφαρμογής

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Πίτσα
Πίτσα © Picjumbo

Ένας ιδιοκτήτης πιτσαρίας έβγαζε κέρδος παραγγέλνοντας τις πίτσες που έφτιαχνε ο ίδιος.

Ιδιοκτήτης πιτσαρίας στις ΗΠΑ ανακάλυψε πως η εφαρμογή delivery DoorDash πουλούσε τις πίτσες του φθηνότερα από ό,τι ο ίδιος, αλλά παράλληλα τον πλήρωνε κανονικά για τις παραγγελίες. Συγκεκριμένα, μία πίτσα την οποία χρέωνε 24 δολάρια, στο DoorDash κόστιζε 16 δολάρια. Έτσι, ο ιδιοκτήτης της πιτσαρίας άρχισε να παραγγέλνει κρυφά τις δικές του πίτσες μέσω εφαρμογής και να βγάζει κέρδος.

Ο Ράνιαν Ρόι, content strategist, έγραψε σε blog για τον ανώνυμο εστιάτορα, που είναι φίλος του. Όπως σημείωσε, άκουσε για το θέμα πρώτη φορά τον Μάρτιο του 2019, όταν ο φίλος του άρχισε να λαμβάνει παράπονα για παραγγελίες, τις οποίες όμως δεν είχαν λάβει οι πιτσαρίες του. Όπως διαπίστωσε, τον είχαν βάλει στο DoorDash και διαπίστωσε πως μια από τις σπέσιαλ πίτσες του χρεωνόταν λιγότερο. Οπότε παρήγγειλε 10 πίτσες, πλήρωσε 160 και έβαλε να παραδοθούν στο σπίτι φίλου του. Η πιτσαρία του τότε πληρώθηκε 240 δολάρια για την παραγγελία από το Door Dash.

Την επόμενη φορά, μάλιστα, ο ιδιοκτήτης παρήγγειλε μόνο το ζυμάρι της πίτσας, χωρίς καθόλου επιπλέον συστατικά, μεγιστοποιώντας έτσι το κέρδος από τη διαφορά των τιμών!

Το DoorDash δεν απάντησε στο BBC, ωστόσο ο Ρόι ανέφερε πως «μάθαμε μετά πως όλα ήταν αποτέλεσμα ενός “τεστ ζήτησης” από το DoorDash. Έχουν μια περίοδο δοκιμής όπου παίρνουν το site του εστιατορίου και δεν χρεώνουν, οπότε μπορούν μετά να πάνε στο εστιατόριο με θετικά δεδομένα παραγγελιών για να τους πείσουν να εγγραφούν στην πλατφόρμα. Οι “τρίτες” πλατφόρμες ντελίβερι, όπως είναι στημένες, μοιάζουν να έχουν λάθος μοντέλο. Έχεις απίστευτα μεγάλες δεξαμενές κεφαλαίων να δημιουργούν ένα απίστευτα αναποτελεσματικό, ζημιογόνο επιχειρηματικό μοντέλο».

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ