Κοσμος

Πακτωλός χρημάτων για τα Όσκαρ 2020: «Ζαλίζουν» τα νούμερα

Χορός εκατομμυρίων δολαρίων για τηλεοπτικά και διαφημίσεις

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Όσκαρ 2020: Πόσο κοστίζουν τα φετινά βραβεία και τι κερδίζουν οι διοργανωτές.

Στις 03.00 τα ξημερώματα της Δευτέρας, ώρα Ελλάδος, ξεκινά η 92η τελετή απονομής των φετινών βραβείων Όσκαρ. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, οι διοργανωτές ρίχνουν πολύ χρήμα, την ώρα που ο χορός των εκατομμυρίων δολαρίων γύρω από τα τηλεοπτικά και τις διαφημίσεις συνεχίζεται με αμείωτη ένταση. Ακολουθούν ορισμένα στοιχεία για τα οικονομικά δεδομένα γύρω από τη λαμπερή τελετή. Τα νούμερα «ζαλίζουν». Συγκεκριμένα:

  • 49 εκατομμύρια δολάρια είναι το ύψος της διαφημιστικής δαπάνης που θα καρπωθεί το ABC για τη ζωντανή μετάδοση των Οσκαρ.
  • 130 εκατομμύρια δολάρια είναι το οικονομικό όφελος που έχει συνολικά η περιοχή του Λος Άντζελες λόγω της φιλοξενίας της τελετής απονομής.
  • Περισσότερα από 100 εκατομμύρια δολάρια είναι η ετήσια επένδυση του Χόλιγουντ στην προώθηση για τα Όσκαρ.
  • 29,6 εκατομμύρια ήταν ο μέσος αριθμός θεατών της τελετής του 2019.
  • 15 εκατομμύρια δολάρια είναι ο μέσος όρος αύξησης των εισιτηρίων της ταινίας που κερδίζει το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας.
  • 10 εκατομμύρια δολάρια είναι ο μέσος όρος κόστους της συνολικής εμφάνισης μιας σταρ στο κόκκινο χαλί των Όσκαρ. Το 2014 η Κέιτ Μπλάνσετ είχε «κοστίσει» 18,1 εκατομμύρια δολάρια και παραμένει η πιο ακριβή στην ιστορία.
  • Η απλή καλεσμένη «κοστίζει» περίπου 1,5 εκατομμύρια δολάρια. Αν είναι η πρώτη φορά που λαμβάνει κάποια πρόσκληση, τότε το εκτιμώμενο κόστος για τη λαμπερή εμφάνιση μπροστά στους φωτογράφους ανέρχεται σε 266.000 δολάρια.
  • 2,6 εκατομμύρια δολάρια είναι η τιμή για ένα διαφημιστικό 30 δευτερολέπτων κατά τη διάρκεια της τηλεοπτικής μετάδοσης των Όσκαρ.
  • 72.000 δολάρια κοστίζει μια ολοσέλιδη καταχώρηση στο The Hollywood Reporter κατά την οσκαρική περίοδο.
  • 105.000 δολάρια κοστίζει μια διπλή πρόσκληση για το πάρτι του Vanity Fair, το πιο ακριβό που γίνεται ιστορικά μετά την τελετή.
  • 24.700 δολάρια κοστίζει το κόκκινο χαλί και χρειάζεται ένα συνεργείο από 18 εργάτες που δουλεύουν περίπου 900 ώρες για να το στήσουν.
  • 12.500 δολάρια κοστίζει το streaming μιας ταινίας που διανέμεται στους ψηφοφόρους της Ακαδημίας. Φτηνότερο σε σύγκριση με το 1 εκατομμύριο περίπου που κόστιζε η φυσική διανομή DVD των ταινιών.
  • 400 δολάρια κοστίζει το επιχρυσωμένο με χρυσό 24 καρατίων αγαλματάκι των Όσκαρ.

Πατήστε ΕΔΩ για να θυμηθείτε τις υποψηφιότητες...