Κοσμος

9 καλές πρακτικές εμπειρικού marketing

Όταν τα brands «αγγίζουν» το κοινό τους κυριολεκτικά

Αλκιβιάδης Σιαράβας
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Μεγάλες εταιρείες κάνουν experiential marketing και συνδέουν το brand τους με την εμπειρία για να προσελκύσουν τον κόσμο.

Οι εποχές αλλάζουν στην επικοινωνία και παρά την πρόοδο των Μέσων, την οποία φέρνει ο ψηφιακός κόσμος, το experiential marketing −ή αλλιώς, οι ενέργειες που συνδέουν το brand με μια εμπειρία− έχει αναντικατάστατη αξία. Γνωρίζοντας το όφελος και τη γοητεία του «μέσου» αυτού, όλα τα μεγάλα μυαλά ενώνουν τις δυνάμεις τους με δημιουργικούς τρόπους, την επικαιρότητα, και καλλιεργούν συναισθήματα με το κοινό.

Γύρισα όλον τον κόσμο για να σας δείξω μερικά παραδείγματα, καλές πρακτικές, κάποιες φορές πρωτότυπες ιδέες ή άλλες απλώς αρμονικά εκτελεσμένες.

Stampen Media, Σουηδία
Ένας όμιλος Μέσων αναλαμβάνει να πραγματοποιήσει στο Γουότενμπεργκ ένα σπουδαίο κοινωνικό πείραμα για την προκατάληψη. Βασισμένο στην ιδέα του εύκολου προσδιορισμού από την εικόνα, καλεί τους περαστικούς σε μια «ζωντανή βιτρίνα» να χαρακτηρίσει αυτούς που βλέπει.

LIFULL, Ιαπωνία
Μια μεγάλη κατασκευαστική εταιρεία στην Άπω Ανατολή αναδεικνύει το θέμα της βιώσιμης ανάπτυξης για την αξιοποίηση του bamboo ως τοπικού τους προϊόντος με αμέτρητες χρήσεις.

Global Climate Strike, Ολλανδία

Ο ισχυρός άντρας των ΗΠΑ, ο οποίος απαξιώνει όσο κανένας άλλος το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής, γίνεται ο πρωταγωνιστής σε μια εξαιρετική καμπάνια η οποία διαδραματίζεται στον αγώνα, στους δρόμους του Άμστερνταμ και στέλνει ένα μήνυμα απευθείας στον Πρόεδρο Trump.

[[{"fid":"741382","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":""},"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":""}},"link_text":null,"attributes":{"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]

Budweiser, Ρωσία
Η γνωστή μπύρα πήγε την ανακύκλωση πολλά βήματα πιο πέρα και αξιοποίησε τα άπειρα πεταμένα ποτήρια μιας χρήσης στον στίβο του ποδοσφαίρου δίνοντας το καλό παράδειγμα προς όλες τις κατευθύνσεις.

Campari, Βέλγιο
Η υστερία των φίλτρων του Instagram συναντά τις καλές τέχνες. Υπεύθυνος για τη σοφή αυτή πράξη το Campari.

[[{"fid":"741384","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":""},"type":"media","field_deltas":{"5":{"format":"default","alignment":""}},"link_text":null,"attributes":{"class":"media-element file-default","data-delta":"5"}}]]

Reebok, Σουηδία
Τα skates σε όλες τις πρωτεύουσες του κόσμου περιορίζουν την κίνηση των ανθρώπων. Η Reebok δημιούργησε ένα ειδικό προϊόν και μια πλατφόρμα ώστε στις πόλεις της Σουηδίας να δανείζονται με το ίδιο μοτίβο που κάνουν για τα skates και έγραψε τη δική της ιστορία στο experiential marketing.  

[[{"fid":"741385","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":""},"type":"media","field_deltas":{"6":{"format":"default","alignment":""}},"link_text":null,"attributes":{"class":"media-element file-default","data-delta":"6"}}]]

Tim Hortons, Καναδάς
Η φημισμένη στη βόρεια Αμερική για τα ντόνατς αλυσίδα καφέ κάνει το άθλημα των παιδιών πιο διασκεδαστικό από ποτέ!

Samsung, Ρουμανία
Η νύχτα των Μουσείων στο Βουκουρέστι γίνεται η αφορμή για την κορεάτικη εταιρεία να ζωντανέψει τα έργα και να συνδέσει τους ανθρώπους μεταξύ των μουσείων.

Lamborghini, ΗΠΑ
Πατέρας και γιος σχεδιάζουν επί ενάμιση χρόνο ένα φανταστικό αμάξι χρησιμοποιώντας 3D εκτυπώσεις. Το πάθος τους για τους τέσσερις τροχούς έγινε γνωστό στην μπολονέζικη αυτοκινητοβιομηχανία που αποφάσισε να κάνει μια έκπληξη στον μικρό και να φέρει πιο κοντά το θαύμα των Χριστουγέννων.