Κοσμος

Πόσο αξίζει το «δαγκωμένο μήλο»

Το εμπορικό σήμα Apple στα 98,3 δις δολάρια

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Μετά από 13 χρόνια η κορυφή άλλαξε όνομα. Σύμφωνα με ετήσια μελέτη εταιρείας που μετράει την αξία των λογότυπων το «δαγκωμένο μήλο» αξίζει 98,3 δις δολάρια και πέρασε στην πρώτη θέση παγκοσμίως, εκθρονίζοντας την Coca-Cola.

Στην δεύτερη θέση βρίσκεται πλέον η Google με αξία 93,3 δις δολάρια ενώ η γνωστή φίρμα αναψυκτικών έπεσε στην τρίτη θέση με 79,2 δις δολάρια.

Γ.Τ.