Κοσμος

Η διαδικτυακή βιομηχανία των διδύμων

Πολλά (και διπλά) τα λεφτά

Νικολέττα Σταμάτη
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Υπάρχουν περίπου 12 εκατομμύρια μονοζυγωτικοί δίδυμοι σε όλο τον κόσμο, ωστόσο ελάχιστοι από αυτούς έχουν βρει τον τρόπο να χρησιμοποιούν την ομοιότητα τους για το επαγγελματικό τους όφελος. Οι πιο πονηροί – ή τυχεροί – από αυτούς έχουν καταφέρει να χτίσουν ένα κερδοφόρο brand και να αναδειχτούν σε διαδικτυακές διασημότητες με χιλιάδες ακολούθους στα –κοινά– social media τους και ιδιαίτερα στην πλατφόρμα του Instagram.

Αν και όλοι τους κατάφεραν να επωφεληθούν από το πόσο μοιάζουν με τα αδέρφια τους, είναι χαρακτηριστικό ότι το κάθε «ζεύγος» ξεκίνησε την δίδυμη καριέρα του με διαφορετικό τρόπο και αφορμή, ενώ υπάρχουν αυτοί που πάντα απολάμβαναν την ύπαρξη μιας ουσιαστικά ρέπλικας τους και εκείνοι που επί χρόνια προσπαθούσαν να αυτονομηθούν σε σχέση με τα αδέρφια τους, αλλά η ζωή τους τα έφερε διαφορετικά απ’ ό,τι σχεδίαζαν.

Οι Κλερ και Λόρα Τζόπσον, οι οποίες «τρέχουν» έναν ταξιδιωτικό λογαριασμό στο Instagram, ανήκουν στην τελευταία κατηγορία, αφού όπως οι ίδιες έχουν αναφέρει πάντα προσπαθούσαν να ξεχωρίσουν η μία σε σχέση με την άλλη, ώστε ο κόσμος να σταματήσει να τις βλέπει ως κάτι το αναπόσπαστο. Ωστόσο, ό, τι επιχείρησαν μεμονωμένα δεν φαινόταν να πετυχαίνει και έτσι αποφάσισαν να ξεκινήσουν μαζί το βραβευμένο Twins That Travel, το οποίο σήμερα μετράει περισσότερους από 60 χιλιάδες ακολούθους.

Στον αντίποδα θα βρούμε τους αδελφούς Αλμπέρτι. Οι δίδυμοι, οι οποίοι έκαναν την πρώτη τους εμφάνιση στο βρετανικό ριάλιτι «Love Island», έχουν δηλώσει ότι πάντα είχαν την άποψη ότι αφού γεννήθηκαν ίδιοι θα πρέπει να το εκμεταλλευτούν όσο περισσότερο γίνεται. Και οι δύο δουλεύουν ως μάγειρες και μάλιστα το πρώτο τους βήμα στο διαδίκτυο ήταν το κανάλι τους στο YouTube, το οποίο περιλαμβάνει βίντεο με τον Τζον και τον Τόνυ να δείχνουν συνταγές για ιταλικά πιάτα, αλλά και εμφανίσεις τους σε εκπομπές της αμερικανικής και της καναδικής τηλεόρασης. Επιπλέον, διατηρούν έναν λογαριασμό στο Instagram, ο οποίος πλησιάζει τους 300 χιλιάδες ακολούθους.

Οι bodybuilders Τζένυ και Λούσι Γουέστ μπήκαν κατά κάποιον τρόπο στον κόσμο των διαδικτυακών διασημοτήτων κατά τύχη, καθώς μία εταιρία τις προσέγγισε και τους πρότεινε να γίνει σπόνσορας τους, αφότου δημοσίευσαν φωτογραφίες που έβγαλαν μαζί κατά τη διάρκεια των γιορτών. Τότε έγιναν οι πρώτες δίδυμες γυναίκες που ασχολούνταν με τη γυμναστική στο διαδίκτυο και είδαν τον λογαριασμό τους στο Instagram να εξελίσσεται ταχύτητα, για να έχουν φτάσει σήμερα να έχουν περισσότερους από 300 χιλιάδες ακολούθους. Για το πώς είναι να δουλεύουν μαζί, οι ίδιες έχουν δηλώσει ότι διαφωνούν πολύ περισσότερο από όσο θα διαφωνούσαν με οποιονδήποτε άλλο συνεργάτη, αλλά την ίδια στιγμή η μία αποτελεί για την άλλη το καλύτερο δυνατό στήριγμα.

Για τις αδερφές Κόλιερ η ενασχόληση με το διαδίκτυο είναι τόσο επικερδής, ώστε το 2016 να πάρουν από κοινού την απόφαση να παραιτηθούν από τις μέχρι τότε δουλειές τους και να κάνουν το μπλογκ τους δουλειά πλήρους απασχόλησης. Η Τζόρνταν, η οποία πίστευε από την πρώτη στιγμή ότι η ομοιότητα τους θα τις κάνει να ξεχωρίσουν και θα τους επιφέρει κέρδη, και η αδερφή της Λόαν δέχονται αρκετές προτάσεις από εταιρίες για να προωθήσουν τα προϊόντα τους με πάντα σταθερή, όμως, προϋπόθεση να βρίσκονται και οι δύο μέσα στην προωθητική φωτογραφία. Οι δύο αδερφές, που αυτοπροσδιορίζονται ως bloggers, μοντέλα και DJs, δηλώνουν ότι είναι η μία για την άλλη «η καλύτερη φίλη και η χειρότερη εχθρός», αφού την ίδια στιγμή που ταιριάζουν απόλυτα -σε σημείο να αλληλοσυμπληρώνουν τις φράσεις τους- η καθημερινή τριβή μπορεί να δημιουργήσει μεγάλες εντάσεις μεταξύ τους. Σήμερα μετράνε 62 χιλιάδες ακολούθους στο Instagram, αλλά και ένα εξώφυλλο στην γερμανική Vogue.

Η Κέιλι και η Σαμ Μπέκερμαν έχουν χαρακτηριστεί ως «ανθρώπινο γκλίτερ» και δεν ξεχωρίζουν μόνο για την τεράστια ομοιότητα τους, αλλά και για το ότι φαίνονται πάντα χαρούμενες. Όπως έχουν δηλώσει στο Fashion Magazine, για αυτές ήταν φυσική εξέλιξη το να συνεργαστούν, αφού πάντα είχαν καλές σχέσεις και δεν υπήρξε ποτέ αδερφικός ανταγωνισμός ανάμεσα τους. Έτσι, το 2009 ξεκίνησαν το κοινό τους μπλογκ μόδας – μετά από μία αποτυχημένη τους προσπάθεια να δημιουργήσουν μία σειρά ρούχων – και πλέον οι ακόλουθοι τους ξεπερνάν τις 160 χιλιάδες, ενώ εκπροσωπούν μεγάλες εταιρίες της βιομηχανίας της μόδας, μεταξύ των οποίων η Chanel, η Moschino και η Diesel.