Κοσμος

Ανοιχτή ξανά για τους ερωτευμένους η Fontana di Trevi

Επαναλειτουργεί έπειτα από 17 μήνες

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Παραδόθηκε εκ νέου στο κοινό έπειτα από 17 μήνες η Fontana di Trevi, μετά την ανακαίνιση αξίας 2 εκατ. ευρώ που κατέβαλε ο οίκος μόδας Fendi, με αντάλλαγμα την τοποθέτηση μιας διαφημιστικής πινακίδας κοντά στο σιντριβάνι για τέσσερα χρόνια.

Το βράδυ της Τρίτης ενώπιον εκατοντάδων τουριστών και κατοίκων της Ρώμης, που είχαν συγκεντρωθεί από νωρίς με τα smartphones και τα tablets στο χέρι, για να βγάλουν την απαραίτητη selfie, έγιναν τα εγκαίνια της επαναλειτουργίας του πιο διάσημου συντριβανιού στον κόσμο,.

Τα νερά έτρεξαν και πάλι στο πολυφωτογραφημένο σιντριβάνι-θρύλος, ηλικίας 300 ετών. Την ανακαίνιση και την καθαριότητά του ανέλαβαν 26 συντηρητές, επισκευάζοντας τις ρωγμές, ενώ το ενίσχυσαν με χαλύβδινα τμήματα για την αποφυγή επανάληψης του επεισοδίου το 2012, όταν αποκόπηκαν κομμάτια του σιντριβανιού. Υπενθυμίζεται ότι το 2012, εξαιτίας της κακοκαιρίας, άρχισαν να πέφτουν μικρά κομμάτια του.

Ορδές τουριστών επί μήνες έριχναν κρυφές ματιές στο μνημείο μέσω ενός ειδικού διαδρόμου που είχε τοποθετηθεί κατά τη διάρκεια των εργασιών.

Tο νερό αφαιρέθηκε από το σιντριβάνι πριν από 16 μήνες αλλά οι πιο αποφασιστικοί τουρίστες εξακολούθησαν να ρίχνουν το νόμισμά τους και να κάνουν μια ευχή, όπως το έθιμο το θέλει.

Πλέον το σιντριβάνι, που έγινε διάσημο από την ταινία του Φελίνι «La Dolce Vita» ανήκει και πάλι στον κόσμο της Ρώμης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Fontana di Trevi κατασκευάστηκε από τον Πάπα Κλήμη ΧΙΙ to 1730, ενώ σύμφωνα με τον θρύλο η πηγή του νερού ανακαλύφθηκε το 19 π.Χ. από διψασμένους Ρωμαίους στρατιώτες που τους οδήγησε στο σημείο εκείνο μία νεαρή παρθένα – εξ ου και το όνομα Virgin Waters. Σύμφωνα με την παράδοση, οι τουρίστες ρίχνουν κέρματα στο σιντριβάνι προκειμένου να επισκεφθούν ξανά την Ρώμη.