Κοσμος

Κινέζικες «μαϊμούδες» (και) στους Κινέζους

Τι λένε τα επίσημα στοιχεία

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Το 41% των προϊόντων που πουλήθηκαν στην Κίνα το 2014 μέσω ίντερνετ ήταν κινέζικες «μαϊμούδες», λέει σε ανταπόκρισή του το επίσημο πρακτορείο ειδήσεων «Σινχουά» («Νέα Κίνα»), επικαλούμενο αναφορά αρμόδιων υπηρεσιών προς την ηγεσία της χώρας.

Λεπτομερέστερα, σύμφωνα με την αναφορά:

· Μόνο το 59% των προϊόντων  ήταν αυθεντικά ή έστω καλής ποιότητας

· Οι πωλήσεις αυξήθηκαν 40% σε σύγκριση με το 2013, φτάνοντας τα 2,8 τρισ. γιουάν (441,84 δισ. δολάρια)

· Καταγράφτηκαν 77.800 παράπονα καταναλωτών, δηλαδή αύξηση 356,6% από το 2013.