Κριτική για την ταινία "Monday" του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου, με πρωταγωνιστές τους Σεμπάστιαν Σταν, Ντενίζ Γκοφ, Γιώργος Πυρπασόπουλος, Έλλη Τρίγγου.
Ερωτική δήλωση προς την Αθήνα εν μέσω μιας εναλλακτικής αισθηματικής δραμεντί. Το τέταρτο φιλμ στην καριέρα του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου, μετά από τα διαφορετικής θεματολογίας «Bank Bang», «Wasted youth» και «Suntan», φιλοδοξεί να επιτύχει μια εντυπωσιακή βουτιά στα επικίνδυνα νερά του παράφορου έρωτα. Το σενάριο (του ίδιου του σκηνοθέτη σε συνεργασία με τον Ρομπ Χέιζ) ψαγμένο και ανήσυχο μαζί, δεν στοχεύει σε μια τυπική μεταφορά του χιλιοειδωμένου και ταλαιπωρημένου κινηματογραφικά boy meets girl. Αντί να είναι ένα απλό νούμερο που προστίθεται στην ατέλειωτη αλυσίδα των κινηματογραφικών ειδυλλίων, προτιμά να ανατρέψει τους βασικούς κανόνες τους με όχημα τη νευρώδη κίνηση της κάμερας (θαυμάσιες οι λήψεις της νυχτερινής, ηλεκτρισμένης Αθήνας που σφύζει από ερωτισμό και μυστήριο με ειδική μνεία να γίνεται στον μικρόκοσμο της Κυψέλης) και την κατανόηση της προσπάθειας των δύο ηρώων να αλλάξουν τη ζωή τους για χάρη του απόλυτου έρωτα. Δεν το πετυχαίνει πάντα καθώς πολλές εξελίξεις φαίνεται από νωρίς προς τα πού πηγαίνουν, αλλά στις περισσότερες των περιπτώσεων κυριαρχεί η έντιμη ματιά και η ειλικρινής αναζήτηση του «μοιραίου έρωτα» χωρίς εκπτώσεις και ημίμετρα. Το σημαντικότερο όπλο στη φαρέτρα του έλληνα σκηνοθέτη είναι η επιλογή και αξιοποίηση των δύο πρωταγωνιστών. Ο μαρβελικός «Στρατιώτης του Χειμώνα» Σεμπάστιαν Σταν και η ιρλανδή θεατρική κυρίως ηθοποιός Ντενίζ Γκοφ δένουν απόλυτα μεταξύ τους. Εκείνη, πρακτική και γήινη πείθει απόλυτα χάρη στη λαχτάρα της ανακάλυψης ενός ευαίσθητου άντρα που της μαθαίνει ξανά πώς να ζει. Εκείνος υπηρετεί πιστά τον ρόλο του παρορμητικού και επιπόλαιου καλλιτέχνη (που επιπλέον είναι πατέρας ενός μικρού παιδιού που βλέπει σπάνια) ο οποίος προσπαθεί για πρώτη φορά στη ζωή του να συνδέσει τον ρεαλισμό με το όνειρο. Φυσικά δεν είναι όλα τέλεια στη σχέση, αφού οι δύο ερωτευμένοι προέρχονται από διαφορετικούς κόσμους που κάποια στιγμή είναι αναπόφευκτο να συναντηθούν. Κι αν τα πρώτα συγκρουόμενα επεισόδια έχουν αρκετή δόση χιούμορ (το καταστροφικό πάρτι που οργανώνουν προκειμένου να γνωριστούν οι φίλοι τους) η συνέχεια θα αποδειχτεί πιο πεζή και ισοπεδωτική. Ειδικά από τη στιγμή που το ερωτικό πάθος θα αρχίσει να υποχωρεί και τα ζητήματα της καθημερινότητας να ορίζουν το πρόγραμμά τους, το αναπόφευκτο ερώτημα είναι αν τελικά ο έρωτας μπορεί να νικήσει τα πάντα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τόσες πολλές ταινίες θα μπορούσαν να θεωρηθούν το έργο ή το τελικό προϊόν του ονείρου.
Στο νέο φιλμ της ξακουστής σειράς του «Πλανήτη των πιθήκων» διαπιστώνουμε την επανεκκίνηση του βασικού μύθου με κεντρικό πρωταγωνιστή τον νεαρό Νόα.
Το φιλμ της Τζέσικα Χάουσνερ έχει τις γόνιμες ιδέες για να κρατήσει σε διαρκή αγωνία τον θεατή (βοηθά και η άψογη σκηνοθεσία)
Οι ακραίες μεταμορφώσεις στα σώματά τους είναι ένα από τα πιο κρυμμένα μυστικά των ηθοποιών του Χόλιγουντ
Ποιο είναι το «The Heaven & Earth Grocery Store» που ανέλαβε ο διάσημος σκηνοθέτης
Η πολυβραβευμένη Γαλλίδα ηθοποιός μίλησε για τους δεσμούς που τη συνδέουν με τη διοργάνωση
Ο ιστορικός κινηματογράφος της Πλάκας επανέρχεται ανανεωμένος
Σε ποια παραγωγή - Η ανάρτησή του
Η νέα ταινία της DC θα κάνει πρεμιέρα στις 11 Ιουλίου 2025
H νέα παραγωγή ξεκίνησε τα γυρίσματα στην Πράγα
Το χρονικό του περιστατικού
Ταινίες, κυρίως από το Νέο Κύμα —συχνά με πολλά «avant-garde» στοιχεία— που ξεχώρισαν για την εκκεντρική τους πλοκή και τις δυνατές τους εικόνες, αποκτώντας με τα χρόνια καλτ «status»
«Αυτή είναι μια ιστορία που δεν την έχει πει ποτέ σε κανέναν»
Οι καλογυρισμένες σκηνές αγωνίας και φρίκης είναι βασισμένες στον τρόμο που προκαλούν οι αράχνες σε αρκετούς θεατές
Μια επική ιστορία κοσμικών διαστάσεων με τους Ράιαν Γκόσλινγκ και Έμιλι Μπλαντ
Tι είπε με αφορμή το νέο ντοκιμαντέρ «Spacey Unmasked» του Channel 4
«Δεν θα δεχτώ επιθέσεις από ένα ετοιμοθάνατο δίκτυο»
Λίγο εβδομάδες πριν την πρεμιέρα στις Κάννες
Ο 80χρονος ηθοποιός έκανε πρόβες για μία νέα σειρά του Netflix
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.