'Ενα τριήμερο αφιερωμένο στην παγκόσμια λογοτεχνία
Νίκη - Μαρία Κοσκινά
Γεννήθηκα στην Αθήνα και από μικρή διάβαζα ό,τι έπεφτε στα χέρια μου. Μεγαλώνοντας, άρχισα να γράφω -κυρίως για μένα- οπότε αποφάσισα να σπουδάσω δημοσιογραφία. Οι σπουδές στο Πάντειο (στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού) ήταν για μένα μια αποκάλυψη, καθώς μου άνοιξαν δρόμους έρευνας και αναζήτησης σε διάφορα επιστημονικά πεδία, με αποτέλεσμα να είμαι από τους λίγους και τολμηρούς που επέλεξαν να ακολουθήσουν την Κατεύθυνση «Πολιτισμός και Πολιτιστική Διαχείριση». Και έτσι οι σπουδές μου συνεχίστηκαν στη Λυών, στο Μεταπτυχιακό «Μουσειολογία και Νέα Μέσα» (Université Jean Moulin Lyon III). Η παραμονή μου στη Λυών, η πρακτική άσκηση στο Παρίσι και ένα διδακτορικό -που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ- με κράτησαν για αρκετά χρόνια μεταξύ Ελλάδας και Γαλλίας, καθώς δεν μπορούσα να αποφασίσω σε ποια χώρα ήθελα να ζήσω. Γιατί επέστρεψα; Ίσως γιατί αγαπώ τη χώρα μου και την πόλη μου και προτιμώ να γράφω στη μητρική μου γλώσσα. Και κάπως έτσι άφησα τη Μουσειολογία και επέστρεψα στη Δημοσιογραφία. Συνδυάζω και τις δυο μου αγάπες, αρθρογραφώντας στο κομμάτι του Πολιτισμού. Στον ελεύθερό μου χρόνο ασχολούμαι ερασιτεχνικά με τη μουσική και λατρεύω το θέατρο και τον κινηματογράφο.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Την έκθεση επιμελείται η Κατερίνα Κοσκινά
Μιλήσαμε με τον εικαστικό με αφορμή την έκθεσή του «ΣημeioN 37º/ 23º» στο Sympan στον Πειραιά
Μια βιόλα, μια άρπα, ένα φλάουτο και μια υψίφωνος σε μια βραδιά με άρωμα Γαλλίας
Η δουλειά 40 ετών συνοψίζεται σε ένα βιβλίο με κατευθυντήριες γραμμές για τους ηθοποιούς που κυκλοφορεί ήδη σε 11 γλώσσες
Μιλήσαμε με τον γνωστό εικαστικό για την έκθεση «Ιδανική συνθήκη» στην Γκαλερί Ζουμπουλάκη
Εκθέσεις ζωγραφικής και φωτογραφίας σε Κourd, 47 Cycles, Αντωνοπούλου και CAN
Τι θα δούμε στην Ταινιοθήκη, τον Δαναό, το Μέγαρο αλλά και σε διάφορα θέατρα και σκηνές της πόλης
Ο Βρετανός σκηνοθέτης διασκευάζει το έργο του Σοφοκλή μεταφέροντάς το στο σήμερα
Από τη «Νόρα» στο Άττις μέχρι την «Έντα» στο Τζένη Καρέζη