Ο διάσημος Ελληνο-αμερικανός καλλιτέχνης μιλά για τη σειρά «Portraits», την τεχνική superdots, αλλά και την ιδιαίτερη σχέση του με τη μαγειρική
Νίκη - Μαρία Κοσκινά
Γεννήθηκα στην Αθήνα και από μικρή διάβαζα ό,τι έπεφτε στα χέρια μου. Μεγαλώνοντας, άρχισα να γράφω -κυρίως για μένα- οπότε αποφάσισα να σπουδάσω δημοσιογραφία. Οι σπουδές στο Πάντειο (στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού) ήταν για μένα μια αποκάλυψη, καθώς μου άνοιξαν δρόμους έρευνας και αναζήτησης σε διάφορα επιστημονικά πεδία, με αποτέλεσμα να είμαι από τους λίγους και τολμηρούς που επέλεξαν να ακολουθήσουν την Κατεύθυνση «Πολιτισμός και Πολιτιστική Διαχείριση». Και έτσι οι σπουδές μου συνεχίστηκαν στη Λυών, στο Μεταπτυχιακό «Μουσειολογία και Νέα Μέσα» (Université Jean Moulin Lyon III). Η παραμονή μου στη Λυών, η πρακτική άσκηση στο Παρίσι και ένα διδακτορικό -που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ- με κράτησαν για αρκετά χρόνια μεταξύ Ελλάδας και Γαλλίας, καθώς δεν μπορούσα να αποφασίσω σε ποια χώρα ήθελα να ζήσω. Γιατί επέστρεψα; Ίσως γιατί αγαπώ τη χώρα μου και την πόλη μου και προτιμώ να γράφω στη μητρική μου γλώσσα. Και κάπως έτσι άφησα τη Μουσειολογία και επέστρεψα στη Δημοσιογραφία. Συνδυάζω και τις δυο μου αγάπες, αρθρογραφώντας στο κομμάτι του Πολιτισμού. Στον ελεύθερό μου χρόνο ασχολούμαι ερασιτεχνικά με τη μουσική και λατρεύω το θέατρο και τον κινηματογράφο.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Το νέο πρότζεκτ καλύπτει τουλάχιστον 15 διαφορετικά κινήματα της ιστορίας της τέχνης
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Το φετινό Φεστιβάλ Φωτιστικών Εγκαταστάσεων έχει τίτλο Βιο-Φωταύγεια (Bio-Lumina)
Η συλλογή διηγημάτων «Οι Αόρατοι της Γης» είναι το αποτέλεσμα του δημιουργικού διαλόγου των συγγραφέων με ένα έργο της ομότιτλης έκθεσης της Σμαρώς Τζενανίδου
Μιλήσαμε με τον καλλιτέχνη για τη νέα έκθεσή του στην Ελλάδα, με τίτλο «The Athens algorithm»
Τι θα δούμε στο Θέατρο του Νέου Κόσμου, στο Ήβη, το Άλφα, το Hood art Space, το Aγγέλων Βήμα αλλά και την Εθνική Λυρική Σκηνή
Από την αναδρομική του Κυριάκου Μορταράκου και τη μεγάλη έκθεση του Δημήτρη Σεβαστάκη στις επιζωγραφισμένες φωτογραφίες του Κώστα Λάκη και τους καλλιτεχνικούς αλγόριθμους του Τσαρλς Σάντισον
Η Νικολέτα Βλαβιανού ερμηνεύει δυο μονολόγους επί σκηνής, το «Μια γυναίκα μόνη» του Ντάριο Φο και το «Η Μαμά-Φρικιό» της Φράνκα Ράμε