To «Μάγκντα Γκαίμπελς» του Γιώργου Βέλτσου ανεβαίνει στο Ελεύθερο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο Εμπρός. σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Παναγιωτίδη από την ομάδα The Defects.
Θεία μετάληψη. Ο μυστικός μας δείπνος Μάγκντα.» «Όχι Γιόζεφ. Ο τετελεσμένος μας μέλλων.»
Η Δύση του σήμερα διαφέρει παρασάγγας από τη Δύση του 1933. Διαφέρει στις καταστάσεις, στις συνθήκες, στις δυνατότητες. Δε διαφέρει όμως στα σημεία. Και ακόμα και τώρα -όπως και τότε- η πραγματικότητά μας καθορίζεται από τα σημεία. Η «Μάγκντα Γκαίμπελς» του Γιώργου Βέλτσου έρχεται για να αναδείξει ακριβώς αυτό. Η Μάγκντα, σύζυγος του μεγαλύτερου προπαγανδιστή που έχει υπάρξει ποτέ, σηκώνει στα χέρια της την ευθύνη της Ιστορίας. Δίνει την ύψιστη σκηνοθετική οδηγία. Πνίγει τα παιδιά της για να μη ζήσουν σε έναν κόσμο χωρίς ναζισμό. Θεία μετάληψη. Σε αυτό το έργο ο Βέλτσος μιλάει με όρους αρχετυπικούς. Αρχέτυπο-σύζυγος, αρχέτυπο-μάνα, αρχέτυπο-πατρίδα. Αρχέτυπο-επαναστάτρια. Μια φανατική μάνα. Κι όσο ο Γιόζεφ Γκαίμπελς -όλο και περισσότερο- αντιπροσωπεύει την «κανονικότητα» και τη «λογική», τόσο η Μάγκντα Γκαίμπελς αντιπροσωπεύει τη «διαστροφή» και την «απελευθέρωση».