- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
H Lidl Ελλάς δημιουργεί αξία για την Ελλάδα του αύριο
Η εταιρεία παραμένει πιστή πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας
Η Lidl Ελλάς θέλησε και φέτος να προσμετρήσει την άμεση και έμμεση συνεισφορά της με την κατάρτιση του έκτου Socioeconomic Impact Report .
Η Lidl Ελλάς παραμένει πιστή στο πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας παρουσιάζωντας το έκτο κατά σειρά Socioeconomic Impact Report και τo δεύτερo Social Return on Investment Study. Όλοι γνωρίζουν τη σημασία της εταιρείας στην ευρύτερη επίδραση της στην εθνική οικονομία και έτσι την περίοδο Μάρτιος 2020 - Φεβρουάριος 2021 θα προσμετρήσει την άμεση και έμμεση συνεισφορά της.
Η συγκεκριμένη μελέτη έχει σαν στόχο την προσδιόριση και αξιολόγηση των επιδράσεων που δημιουργούνται απο τη λειτουργία της εταιρείας στον ελλαδικό χώρο σχετικά με την οικονομία και κοινωνία της χώρας. Η Lidl Ελλάς αποτελεί σημείο αναφοράς στη λογοδοσία και τη στραγική, ορίζοντας τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών. Μπορεί κανεί να δεις όλα τα ευρήματα της έρευνας και με τη μορφή δεικτών να εξετάσει τους όρους προστιθέμενης αξίας, υποστήριξης θέσεων και καταβολής φόρων.
Η Lidl Ελλάς έχει πάντα ως γνώμονα τη διαφάνεια και την αντικειμενικότητα και απευθυνόμενη στα ενδιαφερόμενα μέρη της, ενδιαφερόμενους κοινωνικούς και οικονομικούς φορείς, ώστε εκείνοι να διαμορφώσουν μια συνολική αντίληψη της οικονομικής και κοινωνικής αξίας για το πως λειτουργεί η εταιρεία.
Με τη δεύτερη συνεχή χρονιά Social Return on Investment η Lidl Ελλάς θέλει να μεταφράσει τις επενδύσεις της σε κοινωνική αξία στο CTY Greece, το Κέντρο για Χαρισματικά και Ταλαντούχα Παιδιά του Κολλεγίου Ανατόλια. Για το διάστημα Ιανουάριος 2014 - Δεκέμβριος 2020, με τη συμβουλευτική υποστήριξη του τμήματος υπηρεσιών Κλιματικής Αλλαγής και Βιώσιμης Ανάπτυξης της ΕΥ Ελλάδος, διεξήχθησαν μεταξύ άλλων συνεντεύξεις, focus groups και ερωτηματολόγια στους εμπλεκομένους με σκοπό την κατανόηση των αλλαγών που επήλθαν στις ζωές των επωφελούμενων από τη συμμετοχή τους στις δραστηριότητες του CTY Greece που υποστήριξε η Lidl Ελλάς, τον εντοπισμό των σημαντικότερων αλλαγών που βίωσαν οι επωφελούμενοι και την ιεράρχησή τους, τη βελτίωση της αξιολόγησης της κοινωνικής αξίας που δημιουργείται από τις δραστηριότητες του κέντρου και την αποτίμηση της κοινωνικής αξίας που δημιουργήθηκε.
Τα ευρήματα της έρευνας αποκάλυψαν πως για κάθε 1€ που επενδύθηκε, από τον Ιανουάριο 2014 έως τον Δεκεμβρίου 2020, από τη Lidl Ελλάς στο CTY Greece, έχουν δημιουργηθεί 3,7€ κοινωνικής αξίας, μέσω των δραστηριοτήτων του κέντρου.
Μπορείτε να δείτε εδώ αναλυτικότερα τη μελέτη.