Ένας μοναδικός κόσμος καινοτομίας βρίσκεται μέσα στο… Σπίτι μας!
H P&G υποδέχεται τους επισκέπτες της 83ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης σε ένα «Σπίτι» όπου η καινοτομία αναδεικνύεται πίσω από τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε καθημερινά
Μπορεί τα περίπτερα στη Δ.Ε.Θ. να είναι στο μυαλό των περισσότερων σαν κάτι συνηθισμένο. Όμως το «Σπίτι της P&G» δεν έχει τίποτα το σύνηθες, ούτε πρόκειται για μια ακόμη διαφήμιση. Καθημερινά, ο καθένας μας, ακόμα κι στην πραγματικότητα μπορεί να μην το γνωρίζει, χρησιμοποιεί προϊόντα της εταιρίας, όμως πόσοι από μας γνωρίζουμε τη διαδικασία πίσω από την οποία παράγονται τα προϊόντα που είναι καθημερινοί σύμμαχοί μας; Από ξυραφάκια και σαμπουάν μέχρι απορρυπαντικά και Pampers, η φιλοσοφία για τη δημιουργία των προϊόντων που κάνουν τη ζωή μας καλύτερη είναι αρκετά διαφορετική από αυτήν που θα περιμέναμε.
Η P&G, μια εταιρία 180 χρόνων που πάντα στην καρδιά της είχε την καινοτομία, έχει στόχο τόσο τη βελτίωση της ζωής των ανθρώπων που επιλέγουν τα προϊόντα της, όσο και τη βιώσιμη διαχείριση πόρων, για την όσο δυνατόν μεγαλύτερη προστασία του περιβάλλοντος.
Αυτή την καινοτομία, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά όσοι επισκέφθηκαν το «Σπίτι της P&G» στην 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης που φέτος έχει θέμα την «Αξιοποίηση της Καινοτομίας και της Δημιουργικότητας». Στο περίπτερο της P&G, μέσα από διαδραστικές παρουσιάσεις, ζωντανή επίδειξη της επιστήμης, βίντεο και εικονικές εμπειρίες, οι επισκέπτες ήρθαν κοντά στην επιστήμη των προϊόντων που όλοι χρησιμοποιούμε καθημερινά για τη φροντίδα του σπιτιού και της οικογένειάς μας ανακαλύπτοντας ταυτόχρονα το θετικό τους αποτύπωμα για ένα πιο βιώσιμο μέλλον.
Με χαρακτηριστικά παραδείγματα το Gillette Fusion Pro-shield, το ξυραφάκι με τις 5 λεπίδες για βαθύ ξύρισμα με την τεχνολογία Flexball που εφαρμόζει απόλυτα στις καμπύλες του προσώπου και το Head & Shoulders Beach Plastic bottle, σημαντικό μέρος του οποίο προέρχεται από ανακυκλωμένα πλαστικά απορρίμματα που έχουν συλλεχθεί από παραλίες, το «Σπίτι της P&G» ανέδειξε αυτές αλλά και άλλες καινοτόμες ιδέες, που έκανε πράξη, δίνοντας το παράδειγμα σε όλη την αγορά, ώστε να ακολουθήσει.
«Για εμάς στην P&G, η καινοτομία είναι κάτι μεγαλύτερο από την εφαρμογή μιας προηγμένης τεχνολογίας. Είναι μια στρατηγική επιλογή όπου στο επίκεντρο βρίσκεται ο άνθρωπος και οι ανάγκες του και ξεκινώντας από εκεί, στόχο έχει να προσφέρει την καλύτερη δυνατή λύση δημιουργώντας αξία για τον Καταναλωτή, την Εταιρία και τελικά την ίδια την Κοινωνία» αναφέρει ο Antoine Brun, Vice President της P&G στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Βέβαια, τα προϊόντα που παρουσιάστηκαν στην Δ.Ε.Θ. δεν ήταν μόνο αυτά. Oι κάψουλες Ariel Pods 3 σε 1, σχεδιάστηκαν με τρόπο, ώστε η πλύση να γίνεται στους 30 βαθμούς Κελσίου αντί για τους 40, σε μια αλλαγή που υπολογίστηκε ότι εξοικονομεί ενέργεια που θα ισοδυναμούσε με 300.000 νοικοκυριά. Παράλληλα, τα νέα Pampers που δημιουργήθηκαν για τα πρόωρα μωρά, έκλεψαν την παράσταση! Εφαρμόζουν και κρατάνε στεγνά βρέφη που μπορεί να έχουν γεννηθεί και 800 γραμμάρια αφού είναι ειδικά σχεδιασμένα με όλη την τεχνολογία των Pampers και διατίθενται σε όλα τα μαιευτήρια, ευαισθητοποιώντας και το κοινό. Επίσης, το κοινό γνώρισε για πρώτη φορά το P&G “Purifier of Water”, μια καινοτόμο φόρμουλα σε μορφή σκόνης που μπορεί να μετατρέψει μολυσμένο & ακατάλληλο για κατανάλωση νερό, σε πόσιμο. Mέσω του προγράμματος «Ασφαλές Πόσιμο νερό για τα Παιδιά», η P&G με τη βοήθεια ενός δικτύου 150 συνεργατών έχει διοχετεύσει από το 2004 μέχρι και σήμερα 13 δις λίτρα πόσιμου νερού σε χιλιάδες παιδιά και οικογένειες που το έχουν ανάγκη. Τέλος, οι επισκέπτες της Δ.Ε.Θ. είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά και την ηλεκτρική οδοντόβουρτσα Oral B Genius που συνδέεται με εφαρμογή στο κινητό για αποτελεσματικό βούρτσισμα και να δουν τα πλεονεκτήματα της.
«Η δυνατότητα που έχουμε μέσα από την καινοτομία των προϊόντων μας που μπαίνουν στα νοικοκυριά καθημερινά να αγγίξουμε σύγχρονες προκλήσεις του περιβάλλοντος και της κοινωνίας, και μαζί με τους καταναλωτές να συμβάλλουμε στη λύση τους, είναι για εμάς τεράστια ευθύνη αλλά και μοναδική ευκαιρία. Μια προσπάθεια που ξεκινάει από το κάθε σπίτι και έχει άμεσο αντίκτυπο στο κοινό μας μέλλον.» συμπληρώνει ο Antoine Brun.