- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Coca-Cola: Νέες γευστικές εμπειρίες με τον Έλληνα καταναλωτή στο επίκεντρο
Η πορεία της αναδεικνύει την πραγματική διάσταση της έννοιας «εξέλιξη»
Είναι αρκετοί εκείνοι που θα συμφωνήσουν ότι υπάρχουν μάρκες οι οποίες παραμένουν μέχρι και σήμερα ιστορικές και αγαπημένες. Η Coca-Cola είναι μία από αυτές καθώς εξακολουθεί να είναι ένας μύθος εδώ και 132 χρόνια και μία από τις πιο πολυσυζητημένες επιχειρηματικές ιστορίες στον κόσμο.
Αυτή η πορεία αναδεικνύει την πραγματική διάσταση της έννοιας «εξέλιξη». Γιατί εξέλιξη σημαίνει να προσαρμόζεσαι, να επεκτείνεσαι, να πορεύεσαι με ευελιξία σε έναν όλο και πιο σύνθετο κόσμο.
Η Coca-Cola σήμερα προχωράει στο μέλλον αγκαλιάζοντας με ευθύνη αλλά και πάθος την καθημερινότητα του καταναλωτή, προσφέροντάς του προϊόντα που ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες του, στις διαφορετικές στιγμές της ημέρας, σε διαφορετικά στάδια της ζωής του. Αυτό είναι το νέο της όραμα, να γίνει δηλαδή μία total beverage εταιρεία.
Με βάση αυτό, ανανεώνει την κατηγορία των αναψυκτικών και την οικογένεια προϊόντων Coca-Cola, η οποία θα συνεχίσει να αποτελεί για πολλά ακόμα χρόνια αγαπημένο προϊόν των καταναλωτών τόσο στην χώρα μας αλλά και σε όλο τον κόσμο. Επιπλέον, επεκτείνεται σε νέες κατηγορίες πέραν των αναψυκτικών μέσα από την καινοτομία.
Τα ταξίδι αυτό ακολουθεί η εταιρεία και στην Ελλάδα, όπου σήμερα, διαθέτει 35 διαφορετικά προϊόντα και 8 μάρκες. Μάλιστα, 22 προϊόντα από αυτά διατίθενται με λίγη ή καθόλου ζάχαρη ικανοποιώντας όλους εκείνους που αναζητούν την υπέροχη γεύση ενώ ταυτόχρονα επιθυμούν να ελέγξουν την πρόσληψη ζάχαρης.
Η Coca-Cola στην Ελλάδα είναι πρωτοπόρος στην μείωση της ζάχαρης, ενώ μάλιστα, πολλά προϊόντα χωρίς ζάχαρη ξεκίνησαν την παγκόσμια πορεία τους από εδώ. Ένα από αυτά είναι η Coca-Cola Xωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, η οποία κυκλοφόρησε σε παγκόσμια πρώτη στην Ελλάδα το 2017 και σήμερα διατίθεται και στις αγορές της Κύπρου και της Ιταλίας.
Με σύνθημα «μόνο εδώ» η εταιρεία παρουσιάζει την πορτοκαλάδα Fanta με 30% λιγότερη ζάχαρη και 20% χυμό πορτοκάλι και σε νέες κατηγορίες ανταποκρινόμενη στις καταναλωτικές τάσεις για πιο υγιεινό τρόπο ζωής και φυσικά φυτικά συστατικά.
Επιπλέον, «μόνο εδώ» διαθέτει τα προϊόντα της οικογένειας Fanta με γραφικά που φιλοτέχνησαν νέοι της χώρας. Αυτή τη στιγμή τα 5 καλύτερα σχέδια βρίσκονται ήδη στα ράφια των supermarket αλλά και σε πολλά outdoor σημεία της Αθήνας και προέκυψαν από διαγωνισμό που διοργάνωσε η εταιρεία με αποκλειστικά στην Ελλάδα.
Εκτός όμως από την ανανέωση στην κατηγορία των αναψυκτικών, η Coca-Cola μπαίνει και σε νέες κατηγορίες ανταποκρινόμενη στις καταναλωτικές τάσεις για πιο υγιεινό τρόπο ζωής και φυσικά συστατικά.
Με έμπνευση τις σύγχρονες αυτές ανάγκες των καταναλωτών, παρουσίασε στην Ελλάδα το Fuzetea, που συνδυάζει εκχυλίσματα τσαγιού από 100% βιώσιμες καλλιέργειες, χυμό φρούτων και αρωματικά φυτά. Ένας απολαυστικός συνδυασμός, που θα μας κάνει όχι μόνο να ξαναγνωρίσουμε το παγωμένο τσάι αλλά και να το λατρέψουμε!
Το πάθος της Coca-Cola να αποτελέσει μία εταιρεία που θα προσφέρει επιλογές προϊόντων για κάθε στιγμή της ημέρας και για κάθε στάδιο της ζωής δεν σταματάει εδώ. Γι’ αυτό, έφερε στην Ελλάδα το AdeZ, το οποίο είναι ένα ρόφημα φυτικής προέλευσης με θρεπτικές ιδιότητες.
Συγκεκριμένα, το AdeZ, χωρίς προσθήκη ζάχαρης και με γλυκαντικό από το φυτό της στέβια, περιλαμβάνει μια πλούσια γευστική γκάμα με βάση το Αμύγδαλο, την Καρύδα και τη Σόγια. Επιπλέον, όλα τα προϊόντα Adez διατίθενται σε ένα πρωτοποριακό 100% ανακυκλώσιμο μπουκάλι Plant Bottle, φτιαγμένο μέχρι και 30% από φυτικά υλικά.
Και εάν όλα αυτά σε κάποιους δεν αρκούν… το ίδιο ισχύει και για την Coca-Cola. Γι’ αυτό σύντομα θα φέρει και στην Ελλάδα νέες γευστικές προτάσεις, που ταιριάζουν στην καθημερινότητα και στις ανάγκες όλων των καταναλωτών.