Κάποια στιγμή στη ζωή ενός άνδρα, γίνεται το «κλικ» και συνειδητοποιεί ότι το «αρκετά καλό» δεν είναι πλέον αρκετό… Είτε αυτό αφορά τη ζωή του, είτε το ξυραφάκι του.
Δεν σου αρκεί πλέον ένα αρκετά καλό μπάρ. Δουλεύεις σκληρά όλη τη βδομάδα και θες στη διασκέδαση σου να διαλέγεις μόνο το καλυτερο. Δεν σου αρκεί ένα αρκετά καλό κρασί. Πλέον ξέρεις να εκτιμάς και θέλεις τη σωστή επιλογή, που ταιριάζει με το φαγητό σου. Δεν σου αρκεί ένα αρκετά καλά σιδερωμένο πουκάμισο. Θέλεις να είσαι άψογος. Και εννοείται ότι ένα μέτριο ή αρκετά καλό ξύρισμα δεν αρκεί για να βγάλει ασπροπρόσωπο έναν άνδρα που τα έχει όλα υπό έλεγχο.
Όταν ένας άνδρας αρχίζει να συνειδητοποιεί ότι έχει επιλογές και αποφασίζει να προχωρήσει στο επόμενο βήμα, τότε είναι που γίνεται το «κλικ» στη ζωή του.
Οι περισσότεροι άνδρες μπορούν να θυμηθούν τέτοιες στιγμές, όπου κάτι έκανε «κλικ» και έκαναν ένα βήμα μπροστά στη ζωή τους. Συνήθως τις θυμούνται με χαρά, καθώς συνειδητοποιούν πόσο έχουν προχωρήσει από τότε.
Οι στιγμές του «κλικ» είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής και της πορείας ωρίμανσης ενός άνδρα. Συνδέονται με αλλαγές συμπεριφοράς, συνηθειών και προτιμήσεων. Το ίδιο ισχύει και για το ξυραφάκι του.
Μια τέτοια στιγμή είναι και τώρα, που συνειδητοποιείς ότι τα πρόχειρα ξυραφάκια μιας χρήσης δεν σου αρκούν πια- και επιλέγεις να περάσεις στην επόμενη πίστα, με το MACH 3 Turbo της Gillette.
Η ακρίβεια του σου δημιουργεί την αίσθηση της καινούργιας λεπίδας για περισσότερο χρόνο σε σχέση με τα ξυραφάκια μιας χρήσης, για περισσότερο από 10 ξυρίσματα.
Διαθέτει:
- Tις πιο κοφτερές λεπίδες της Gillette, που μαζί με την προηγμένη επικάλυψη Thin Uniform Telomer (TUT) προσφέρουν ένα πιο άνετο ξύρισμα.
- Eιδική προστασία για την επιδερμίδα, χάρη σε 10 μαλακά, ευέλικτα microfins που τεντώνουν απαλά το δέρμα πριν να έρθει σε επαφή με τη λεπίδα, χαρίζοντας μεγαλύτερη άνεση και ευκολία στο ξύρισμα.
- Άξονα περιστροφής, που προσαρμόζει την πίεση και εξασφαλίζει μεγαλύτερη άνεση, ενώ παράλληλα διευκολύνει το ξέπλυμα του ξυραφιού.
Τι σημαίνει η στιγμή του κλικ;
Η καμπάνια «απλώς κάνει κλικ» γιορτάζει τις μικρές και μεγάλες στιγμές στην πορεία ενηλικίωσης ενός άνδρα, με χιούμορ και ρεαλισμό. Σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα, υπάρχουν στιγμές στη ζωή ενός άνδρα, όπου κάτι κάνει απλώς» κλικ». Το κλικ μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή, αλλά συνήθως σηματοδοτεί μια αλλαγή στη συμπεριφορά ή στον τρόπο ζωής του άνδρα.
Ξαφνικά π.χ. νοιώθεις ότι το να σου κουρεύει τα μαλλιά ο συγκάτοικος, ή το να κόβεσαι μονίμως με το ξυραφάκι μιας χρήσης, δεν είναι αρκετά καλό για σένα πια.
Αντλώντας έμπνευση από αυτές τις στιγμές του «κλικ» η Gillette θέλει να βοηθήσει τους άνδρες να αναβαθμίσουν τη διαδικασία του ξυρίσματος, προτείνοντας τις λεπίδες ακριβείας του MACH3 Turbo – με το χαρακτηριστικό ήχο του «κλικ» που ακούγεται όταν η κεφαλή συνδέεται με τη λαβή.
Η Gillette συνεργάζεται με την FCB για να γιορτάσει τη σημασία της ακρίβειας, που βοηθά τους άνδρες να περάσουν από το καλό στο εξαιρετικό.
Τόσο η Gillette όσο και η FCB αντιπροσωπεύουν το «απόλυτο» σε θέματα ακρίβειας – η μια σε θέματα ανδρικής περιποίησης και η άλλη στο γήπεδο.
Και οι δύο εκφράζουν την επιτομή του εξαιρετικού στο ξύρισμα και στο ποδόσφαιρο.
Έχοντας πλέον φθάσει στην κορυφή του αθλήματος, ο Neymar Jr μπορεί να κοιτάζει πίσω, να θυμηθεί κάθε σημαντικό βήμα που έκανε και να συνειδητοποιήσει πόσο μακριά έχει φθάσει.
Η FCB και ο Neymar Jr
Η Futbol Club Barcelona, ή απλώς Barcelona ή Barça είναι ομάδα ποδοσφαίρου με έδρα την Βαρκελώνη της Ισπανίας.
Είναι μια από τις ομάδες με τους περισσότερους οπαδούς στον κόσμο. Έχει το μεγαλύτερο αριθμό ακολούθων στα social media από όλες τις αθλητικές ομάδες παγκοσμίως.
Ο Neymar da Silva Santos Júnior, πιο γνωστός ως Neymar Jr, έχει κατακτήσει για 4 συνεχείς χρονιές τον τίτλο του FIFA Player of the Year, μέχρι την ηλικία των 21 ετών!
Gillette και FCB
Η Gillette συνεργάζεται με την FCB και τον Neymar Jr για να δώσει ζωή στην ιστορία του «κλικ». Ο Neymar Jr μπορεί να είναι ένας εξαιρετικός αθλητής, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει βιώσει κι αυτός στιγμές «κλικ» όπως όλοι οι άνδρες σε όλο τον κόσμο. Οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, οι άνδρες μπορούν να βρουν σημεία ταύτισης με αυτή την ιστορία.
Δημιουργήθηκε λοιπόν μια καμπάνια, που βάζει με χιούμορ τους άνδρες να σκεφτούν «πως θα ήταν η ζωή μου, αν δεν υπήρχαν τα κλικ;»
Έτσι, ο Neymar Jr «μοιράζεται» με τους θαυμαστές του στιγμές από τη ζωή του «πριν γίνει το κλικ».