Smart Life

Το όραμα της Interkiosk να γίνει «σήμα κατατεθέν» στην ποιότητα

Συνέντευξη της γενικής διευθύντριας Ιωάννας Κοσσάρη 

A.V. Team
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η Interkiosk, ιδρύθηκε το 2000 με σκοπό την ανάπτυξη των υπηρεσιών ανανέωσης χρόνου ομιλίας (σταθερής και κινητής) με φυσικό προϊόν. Σήμερα…αξιοποιώντας, το Δίκτυο Διανομής Τύπου της μητρικής της εταιρείας, Άργος ΑΕ,  επιλέγει, εισάγει και διανέμει, σε χιλιάδες σημεία σε όλη τη χώρα, από super market, Delicatessen, mini market μέχρι παντοπωλεία, ψιλικά, και πολλά άλλα είδη καταστημάτων αποκλειστικά προϊόντα ευρείας κατανάλωσης (σνακ, σοκολατοειδή κα), είδη προσωπικής περιποίησης, gaming cards, gadgets τηλεφωνίας, Η/Υ, παιχνίδια και συλλογές βιβλίων με διεθνούς φήμης πιστοποίηση. 

Είστε χρόνια στην ελληνική αγορά. Πώς θα αποτυπώνατε την κατάσταση στην αγορά τροφίμων και ποτών;

Μετά την επιβολή των capital controls οι συνέπειες στην αγορά είναι αρκετά δυσάρεστες. Είναι γεγονός ότι η οικονομία στη χώρα μας έχει αρνητικό αντίκτυπο στο εξωτερικό αφού δεν μας θεωρούν αξιόπιστους και δεν το διαπιστώνω μόνο εγώ αυτό. Ειδικά στο εμπόριο, λόγω έλλειψης ρευστότητας οι ελληνικές εταιρείες αντιμετωπίζουν μεγάλη δυσκολία διότι προσπαθούν να διατηρήσουν τη διαπραγματευτική τους ισχύ σε υψηλά επίπεδα και επιπλέον να αντιμετωπίσουν ψύχραιμα τη μειωμένη εγχώρια κατανάλωση καθώς τα νοικοκυριά καλύπτουν με αυξητικούς ρυθμούς μόνο τις πρώτες ανάγκες τους. Ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι επιβάλλεται να επιβιώσουμε γιατί πίσω από όλα αυτά υπάρχουν άνθρωποι και το να συνεχίζουμε με ακλόνητη θέληση και δημιουργικότητα, τουλάχιστον για εμάς στην Interkiosk, αποτελεί καθήκον.

Η interkiosk ξεκίνησε το 2000 την παροχή – πώληση υπηρεσιών τηλεφωνίας ωστόσο, τα τελευταία χρόνια έχετε επεκταθεί και στο εξωτερικό σε συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες και οι συνεργασίες αυτές διευρύνονται συνεχώς. Πού το αποδίδετε; 

Πράγματι ο ένας πυλώνας δραστηριότητάς μας, είναι η παροχή υπηρεσιών καρτοκινητής τηλεφωνίας σε άϋλη μορφή. Ο στόχος μας ήταν και είναι, επιλογές στρατηγικής σημασίας για την Interkiosk. Εκτιμώντας ότι μπορούμε να προσφέρουμε στον έλληνα καταναλωτή -που αναζητά το «διαφορετικό»- ποικιλία προϊόντων με ταυτότητα, διασφαλίζοντας «καθαρά» τη σχέση ποιότητας – τιμής, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε στη σύναψη αποκλειστικών συνεργασιών με εταιρείες από όλο τον κόσμο που διαθέτουν προϊόντα τα οποία προάγουν τη διαφοροποίηση και την καινοτομία, εισάγοντάς τα στην ελληνική αγορά.

Θα σας απαντούσα λοιπόν, ότι η συνεχής διεύρυνση των συνεργασιών μας αποδίδεται στο γεγονός ότι φέρνουμε προϊόντα που μέχρι πρότινος αφενός δεν υπήρχαν στα ράφια των καταστημάτων αφετέρου προσφέρουν το ζητούμενο του καταναλωτή. Όπως για παράδειγμα, τις καραμέλες Jake Vitamin Candy χωρίς γλουτένη με βιταμίνη C, τις υγιεινές μπάρες δημητριακών με ρύζι, Rocky Rice Bar, το 100% φυσικό νερό καρύδας, Go Coco και πολλά άλλα.

Προτιμάτε περισσότερο συνεργασίες με το εξωτερικό και όχι με ελληνικές εταιρείες; 

Δεν θα σας έλεγα ότι προτιμούμε περισσότερο συνεργασίες με το εξωτερικό ή λιγότερο. Ο στόχος μας είναι να καλύπτουμε τις ελλείψεις στην ελληνική αγορά. Άλλωστε, στο χαρτοφυλάκιό μας έχουμε για παράδειγμα, τη Green Cola, την Έψα, την παραδοσιακή αρτοβιομηχανία Τσάβος αλλά και άλλες αξιόπιστες ελληνικές εταιρείες που μας εμπιστεύονται για το δίκτυο διανομής που διαθέτουμε μέσω της μητρικής μας εταιρείας -  Πρακτορείου Διανομής Τύπου και Μεταφορών, Αργος Α.Ε.

Ποιές είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι πελάτες σας, τι μηνύματα λαμβάνετε;

Η μεγάλη αύξηση του ΦΠΑ στα προϊόντα κυρίως, που έχει οδηγήσει πολλούς ελεύθερους επαγγελματίες στο να είναι επιφυλακτικοί και φοβισμένοι να αναπτύξουν την γκάμα των προϊόντων τους γιατί -όπως καταλαβαίνετε- σε συνδυασμό με τις μειώσεις εισοδημάτων του καταναλωτικού κοινού, έχει μειωθεί πολύ η καταναλωτική δαπάνη.

Πώς οραματίζεστε την Interkiosk στο μέλλον;

Επειδή, πιστεύω ακράδαντα πως υπάρχει τεράστιο πεδίο δράσης του επιχειρείν - αρκεί βεβαίως και η Πολιτεία να το συμμεριστεί και επειδή ως άνθρωπος είμαι αισιόδοξη, οραματίζομαι την Interkiosk ως μία «σήμα κατατεθέν» ελληνική εταιρεία που φημίζεται για τα ποιοτικά προϊόντα που εισάγει. Προϊόντα δηλαδή που προάγουν ένα νέο τρόπο διατροφής, είναι υγιεινά, με περισσότερα φυσικά συστατικά, σε χαμηλή τιμή και πρακτική συσκευασία σε καταστήματα μικρής –μεγάλης λιανικής και βεβαίως απασχολώντας ταυτόχρονα περισσότερους ανθρώπους. Είναι δυσάρεστο να διαβάζω ότι έχουν φύγει πάνω από 400.000 Έλληνες στο εξωτερικό για ένα καλύτερο αύριο για τους λόγους που όλοι γνωρίζουμε και πρέπει να σας πω πως η Interkiosk απασχολεί πάνω από 70 άτομα με συνεργάτες πανελλαδικά και για μένα είναι και αυτό ένας στόχος: να απορροφήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο αξιόλογο ανθρώπινο δυναμικό.