Market

P&G διαφημίσεις: αγκαλιάζουν ανάγκες ανθρώπων με προβλήματα ακοής

Σήμερα, πάνω από τις μισές διαφημίσεις της P&G που μεταδίδονται έχουν υπότιτλους

115151-718269.jpg
Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Procter&Gamble: Oι διαφημίσεις της, αγκαλιάζουν τις ανάγκες των ανθρώπων με προβλήματα ακοής

Οι διαφημίσεις προϊόντων όπως Always, Head & Shoulders, Lenor & Ariel είναι διαθέσιμες με ελληνικούς υπότιτλους για τις ανάγκες τηλεθεατών με προβλήματα ακοής.

Στην Ελλάδα, σύμφωνα με εκτιμήσεις, υπάρχουν περίπου 1,2 εκατομμύρια άνθρωποι με προβλήματα ακοής για τους οποίους συνηθισμένες καθημερινές δραστηριότητες, όπως η παρακολούθηση τηλεόρασης, αποτελούν μια πρόκληση. Με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία και σε συνεργασία με τα τηλεοπτικά κανάλια ALPHA, ANT1, MEGA, OPEN, SKAI και NOVA Life, η P&G υπενθυμίζει ότι οι διαφημίσεις των προϊόντων της εταιρίας μπορούννα ανταποκριθούν στις ανάγκες των τηλεθεατών με προβλήματα ακοής. Η συγκεκριμένη υπηρεσία έχει την ένδειξη CC που επιτρέπει στους τηλεθεατές να πατήσουν ανά πάσα στιγμή το κουμπί CC του τηλεχειριστηρίου τους και να ενεργοποιήσουν τους υπότιτλους στην οθόνη της τηλεόρασής τους.

«Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους συνεργάτες μας, τους τηλεοπτικούς σταθμούς και τις διαφημιστικές εταιρείες για τη συνεργασία στη σημαντική αυτή προσπάθεια. Ενώνοντας τις δυνάμεις μας, μπορούμε να συμβάλουμε σημαντικά στην εξάλειψη των αποκλεισμών στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ. Η προσπάθεια έχει ξεκινήσει, αλλά έχουμε δρόμο μπροστά μας. Όλοι εμείς στην P&G, δεσμευόμαστε να χρησιμοποιούμε τη "φωνή" της διαφήμισης των προϊόντων μας, που καθημερινά αγγίζουν δισεκατομμύρια τηλεθεατές παγκοσμίως, για να προάγουμε τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη, με στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού σε θέματα κοινωνικής ισότητας και τη συμβολή στην καταπολέμηση προκαταλήψεων. Οι μάρκες μέσα από τη "φωνή" τους έχουν τη δύναμη να αλλάξουν τον κόσμο, όσο πιο δυνατά "αγκαλιάσουμε" αυτή την πιθανότητα τόσο πιο γρήγορα θα φέρουμε την αλλαγή», δήλωσε η Μαριάνα Κορδοπάτη, Marketing& Commercial Director P&G Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Σήμερα, πάνω από τις μισές διαφημίσεις της P&G που μεταδίδονται έχουν υπότιτλους, ενώ οι άνθρωποί της εργάζονται ώστε μέχρι το τέλος του 2022 να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία για το σύνολο των διαφημίσεων και των καναλιών.

Η προσπάθεια αυτή εντάσσεται στην ευρύτερη αποστολή της εταιρίας να προωθεί την ισότητα και να αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα – ξεκινώντας από τους ίδιους τους ανθρώπους της, τους καταναλωτές που εξυπηρετεί καθημερινά με τα προϊόντα της και τους συνεργάτες της που συμβάλλουν στη δημιουργία μιας κοινωνίας με λιγότερους αποκλεισμούς. Μαζί κάνουμε το καλό και αυτόν τον κόσμο καλύτερο. #LeadwithLove

ΠΡΟΣΦΑΤΑ