- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
H Lidl Ελλάς βγάζει το μαύρο πλαστικό από τη ζωή σας
Σε ένα νέο μέτρο για την προστασία του περιβάλλοντος προχωρά η Lidl Ελλάς
Η Lidl Ελλάς συνεχίζει να πρωτοπορεί αφαιρώντας το μαύρο πλαστικό – που ανακυκλώνεται δύσκολα – από όλες τις συσκευασίες προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας της.
Η Lidl Ελλάς συνεχίζει να πρωτοπορεί αφαιρώντας το μαύρο πλαστικό – που ανακυκλώνεται δύσκολα –από όλες τις συσκευασίες προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας της, μέχρι το τέλος του 2021.
Σε ένα νέο μέτρο για την προστασία του περιβάλλοντος προχωρά η Lidl Ελλάς. Πρόκειται για ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο για την καταπολέμηση της πλαστικής ρύπανσης, που αποτελεί μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς.
Συγκεκριμένα με την πρωτοβουλία REset Plastic, ο όμιλος έχει αναπτύξει μία ολιστική, διεθνή στρατηγική που περιλαμβάνει πέντε τομείς δράσης:
- REduce / Mείωση
- REdesign (Επανα)σχεδιασμός
- REcycle /Ανακύκλωση
- REmove /Απομάκρυνση
- REsearch / Έρευνα
Έτσι μειώνεται η χρήση του πλαστικού και κλείνει ο κύκλος της κυκλικής οικονομίας. Στο πλαίσιο αυτό, η Lidl Ελλάς στοχεύει έως το 2025 στη μείωση της χρήσης πλαστικού κατά 20% και στη μέγιστη δυνατή ανακυκλωσιμότητα για το 100% των συσκευασιών των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας της.
Από την πρώτη μέρα λειτουργίας της, το 1999, η Lidl Ελλάς έθεσε υψηλούς στόχους πριν καν η νομοθεσία το επιβάλλει. Ο καταναλωτής πλήρωνε αντίτιμο για την αγορά κάθε σακούλας με απώτερο στόχο τόσο την αποτροπή της χρήσης της, όσο και τη μείωση της αλόγιστης χρήσης της και την προστασία του περιβάλλοντος.
Η Lidl Ελλάς, πρώτη, απέσυρε οριστικά τις πλαστικές σακούλες μίας χρήσης 4 λεπτών από τα καταστήματά της και έκτοτε εξοικονομεί ετησίως 842 τόνους πλαστικού. Πρώτη απέσυρε οριστικά από τα καταστήματά της στην 01.01.2020 και τα πλαστικά μίας χρήσης, όπως καλαμάκια, ποτήρια, πιάτα, μαχαιροπίρουνα και μπατονέτες και έκτοτε εξοικονομεί ετησίως 215 τόνους πλαστικού.
«Στη στρατηγική μας για το πλαστικό ακολουθούμε μια σαφή προσέγγιση, η οποία συνοψίζεται στο τρίπτυχο: Αποφεύγουμε – Μειώνουμε – Ανακυκλώνουμε. Καταργώντας την πλαστική σακούλα μίας χρήσης, τα πλαστικά είδη μίας χρήσης, αφαιρώντας το μαύρο πλαστικό από τις συσκευασίες μας στοχεύουμε σε μία πιο ορθή χρήση του πλαστικού, συμβάλλοντας έτσι στην επίτευξη του στόχου που έχει τεθεί από την εταιρία μας για τη μείωση του πλαστικού. Εργαζόμαστε με εντατικούς ρυθμούς πάνω σε διάφορες καινοτόμες ιδέες, αντικαθιστώντας και ανανεώνοντας τις συσκευασίες μας και θα ενημερώνουμε συνεχώς τους πελάτες μας για κάθε καινοτομία και αλλαγή», τόνισε ο Ιωάννης Καρανάτσιος, Mέλος Διοίκησης, Διεύθυνση Αγορών της Lidl Ελλάς.
Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα: corporate.lidl.gr