Market

Henkel: «Η Ελλάδα βάζει τα καλά της»

Στο πλαίσιο του Προγράμματος Αειφορίας «ΓΙΑ ΚΑΛΟ», συμβάλλει στην ανάδειξη και διατήρηση της συλλογικής μνήμης και περηφάνιας, υποστηρίζοντας το έργο του Λυκείου των Ελληνίδων

Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Νέα θεματική καμπάνια από τη Henkel: «Η Ελλάδα βάζει τα καλά της». Γιορτάζετε την ελληνικότητα μέσα από την υποστήριξη του Λυκείου των Ελληνίδων.

Ο τομέας Απορρυπαντικών και Προϊόντων Οικιακής Φροντίδας της Henkel Hellas προάγει περήφανα την ελληνικότητα και συμμετέχει στους εορτασμούς για τα 200 χρόνια ελευθερίας της Ελλάδας μέσα από τη νέα, «επαναστατική» instore θεματική καμπάνια «Η Ελλάδα βάζει τα καλά της» σε όλα τα σουπερμάρκετ.

Πιο συγκεκριμένα, στο πλαίσιο του Προγράμματος Αειφορίας «ΓΙΑ ΚΑΛΟ», συμβάλλει στην ανάδειξη και διατήρηση της συλλογικής μνήμης και περηφάνιας, υποστηρίζοντας το έργο του Λυκείου των Ελληνίδων, για την προστασία και τη συντήρηση των τοπικών παραδοσιακών ενδυμασιών απ’ όλη την Ελλάδα. Οι ενδυματολογικές συλλογές του ΛτΕ αποτελούν μέρος της ψηφιακής και φυσικής έκθεσης του Μουσείου Ιστορίας της Ελληνικής Ενδυμασίας του Λυκείου των Ελληνίδων με τίτλο «ΜΥΡΙΑ ΟΣΑ [γ]ραμμένα, ἕν πανίον. 1821-2021.», με αποκλειστικό χορηγό τον τομέα Απορρυπαντικών και Προϊόντων Οικιακής Φροντίδας της Henkel Hellas.

Η Ράνια Φιλιππακοπούλου, Marketing & Trade Marketing Director της Henkel Laundry & Home Care για την Ελλάδα και την Κύπρο, δήλωσε σχετικά «Φέτος, περισσότερο από ποτέ, είμαστε υπερήφανοι για τη χώρα μας. Είναι καθήκον μας, ως μέρος της κοινωνίας στην οποία λειτουργούμε, να προάγουμε την ελληνικότητα και την ιστορία μας. Γι’ αυτό, στο πλαίσιο του Προγράμματος Αειφορίας «ΓΙΑ ΚΑΛΟ», ο τομέας Laundry & Home Care της Henkel Hellas επέλεξε να στηρίξει το σημαντικό έργο του Λυκείου των Ελληνίδων, για τη διατήρηση και ανάδειξη του εθνικού πολιτιστικού μας πλούτου».

Η έκθεση του ΛτΕ θα είναι ανοιχτή στο κοινό καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και παρουσιάζει μέσα από 12 θεματικές ενότητες την ιστορία του ενδύματος, τους μετασχηματισμούς και τις διαφορετικές χρήσεις του, καθώς και πώς επηρέασε τη μόδα από την εποχή της Επανάστασης έως σήμερα. Οι θεματικές εκτυλίσσονται μέσα από μια σειρά έργων Βίντεο Τέχνης σύγχρονων εικαστικών, τα οποία θα είναι διαθέσιμα διαδικτυακά στον σύνδεσμο 1821.lykeionellinidon.com, ενώ επιλεγμένα έργα θα προβληθούν στους χώρους του Μουσείου Ιστορίας της Ελληνικής Ενδυμασίας και του Κεντρικού κτιρίου του Λυκείου των Ελληνίδων. 

Παράλληλα, για το διάστημα από τέλη Μαρτίου μέχρι μέσα Απριλίου σε όλα τα σουπερμάρκετ, οι καταναλωτές μπορούν να επωφεληθούν από προσφορές έως και -50% σε προϊόντα καθημερινής φροντίδας που χρόνια τώρα χρησιμοποιούνται σε κάθε Ελληνικό νοικοκυριό, για τις αγαπημένες μάρκες Dixan, Persil, Neomat, K2R, Bref & Vapona.

Φέτος τον Μάρτιο όλοι «φοράτε τα καλά σας» και γιορτάζετε την Ελληνικότητα μαζί, «ΓΙΑ ΚΑΛΟ».