Market

Η Vivestia επαναπροσδιορίζει τον πολυτελή τουρισμό στην Ελλάδα

Η φιλόδοξη αυτή start-up, “Vivestia”, είναι ένα δημιούργημα τριών νεαρών επιχειρηματιών, του Γεώργιου Κονταξή, του Ανδρέα Γκίνη και του Χρήστου Βαρσαμή.

115151-718269.jpg
Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
VIVESTIA: Η start-up που επαναπροσδιορίζει τον πολυτελή τουρισμό στην Ελλάδα
Η start-up “Vivestia”, είναι ένα δημιούργημα τριών νεαρών επιχειρηματιών, του Γεώργιου Κονταξή, του Ανδρέα Γκίνη και του Χρήστου Βαρσαμή.

Η Vivestia αποτελεί την πρώτη πλατφόρμα εκμίσθωσης τρισδιάστατων πολυτελών καταλυμάτων στην Ελλάδα μέσω της εικονικής πραγματικότητας.

Η Vivestia αποτελεί την πρώτη πλατφόρμα εκμίσθωσης τρισδιάστατων πολυτελών καταλυμάτων στην Ελλάδα μέσω της αξιοποίησης της τεχνολογίας που προσφέρει η εικονική πραγματικότητα (Virtual Reality). 

Η νέα αυτή start-up, με βάση την τεχνολογία του Virtual Reality, προχωράει με στρατηγική κατεύθυνση την ανάδειξη της ποιότητας, του κάλλους και της αυθεντικότητας των ελληνικών καταλυμάτων, τη συνεχή μείωση του ρίσκου διαμονής των ταξιδιωτών καθώς και την ανάδειξη της Ελλάδας στο χάρτη της ανταγωνιστικότητας του ευρωπαϊκού τουρισμού. Συνδυάζοντας τον πραγματικό κόσμο με τον ψηφιακό, παρέχεται στους χρήστες η δυνατότητα να «μεταφέρονται» σε εικονικές εμπειρίες δημιουργώντας με τον τρόπο αυτό την αίσθηση ότι είναι σχεδόν παρόντες.

Η φιλόδοξη αυτή start-up, “Vivestia”, είναι ένα δημιούργημα τριών νεαρών επιχειρηματιών, του Γεώργιου Κονταξή, του Ανδρέα Γκίνη και του Χρήστου Βαρσαμή.

Το Virtual Reality είναι μια νέα τεχνολογία που ευδοκιμεί κυρίως στις Η.Π.Α. και το εξωτερικό, αλλά δεν είναι άγνωστη στους Έλληνες ιδιοκτήτες, οι οποίοι έχουν αντιληφθεί το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της χρήσης του VR για την εκμίσθωση των καταλυμάτων τους. Ωστόσο, ακόμα και εκείνοι, που έχουν επενδύσει σε ένα τρισδιάστατο μοντέλο, δεν έχουν δυνατότητες στοχευμένης και παραγωγικής προβολής. 

Εδώ έρχεται η Vivestia, δημιουργώντας μια πλατφόρμα ευρείας προβολής των πολυτελών καταλυμάτων -αποκλειστικά- με τη χρήση της εικονικής πραγματικότητας και διαθέτοντας υπηρεσία επικοινωνίας και διαχείρισης επισκεπτών. Στο φάσμα των υπηρεσιών της συγκαταλέγεται και η δημιουργία τρισδιάστατου μοντέλου καταλύματος, μέσω ενός δικτύου επιλεγμένων συνεργατών. Η τεχνολογία εξελίσσεται με ταχύ ρυθμό και οι χρήσεις του VR στον τουρισμό επεκτείνονται μαζί της. 

Τα δεδομένα του ελληνικού τουρισμού μετατρέπονται σε ζητούμενα όταν εισέρχονται τέτοιου είδους τεχνολογίες όπως η εικονική πραγματικότητα.


Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την πλατφόρμα στο διαδίκτυο thevivestia.com, το Facebook page και το Instagram, ή καλέστε στο +306983627411

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ