Market

Επιτυχημένη η καμπάνια της Pizza Fan από την Koolmetrix

Οι προσωποποιημένες διαφημίσεις στο YouTube μέσω της καμπάνιας που διαχειρίστηκε η Koolmetrix κατάφεραν να ξεπεράσουν τις προσδοκίες της εταιρείας

Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η Google δημοσίευσε case study στον ιστότοπο "Think with Google", όπου περιγράφει πως η αξιοποίηση του εργαλείου της, Director Mix, από την Koolmetrix.

Η Google δημοσίευσε case study στον ιστότοπο "Think with Google", όπου περιγράφει πως η αξιοποίηση του εργαλείου της, Director Mix, από την Koolmetrix, οδήγησε σε βελτιστοποίηση των διαφημιστικών ενεργειών, με αποτέλεσμα την αύξηση της κερδοφορίας για λογαριασμό της Pizza Fan.

Έχοντας ως στόχο την προσέλκυση του ιδανικού κοινού, η Koolmetrix, σε συνεργασία με το τμήμα marketing και creative της Pizza Fan, δημιούργησε μια σειρά προσωποποιημένων διαφημίσεων στο YouTube. Ύστερα από ενδελεχή έρευνα και αξιοποίηση των διαθέσιμων δεδομένων, χρησιμοποιήθηκε το Director Mix, με σκοπό τη δημιουργία διαφορετικών εκδοχών των διαφημίσεων στο YouTube, οι οποίες ήταν βασισμένες στα χαρακτηριστικά και τις προτιμήσεις του κάθε χρήστη. Το τελευταίο βήμα ήταν η αντιστοίχιση του κάθε χρήστη με τη σωστή διαφήμιση, με χρήση αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης (Machine Learning technology).

Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά. Οι προσωποποιημένες διαφημίσεις στο YouTube μέσω της καμπάνιας που διαχειρίστηκε η Koolmetrix κατάφεραν να ξεπεράσουν τις προσδοκίες της εταιρείας, υπερβαίνοντας όλους τους στόχους που είχαν αρχικά τεθεί.

Η συνεχής ανάλυση των δεδομένων, συνδυαστικά με την αξιοποίηση της τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης, απέδειξε ότι μπορεί να φέρει πιο κοντά το brand με το αγοραστικό του κοινό, ενισχύοντας τόσο την online όσο και την offline παρουσία του.