Market

Ανανεωμένη συσκευασία, ίδια υπέροχη γεύση για το Ballantine’s Finest

Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Το Ballantine’s, το No.1 σκωτσέζικο whisky στην Ευρώπη και No.2 παγκοσμίως, παρουσιάζει τη νέα φιάλη του που υπογραμμίζει, στη νέα γενιά καταναλωτών whisky, τη διαχρονικότητά του.

Η νέα συσκευασία διατηρεί τα παραδοσιακά χαρακτηριστικά του Ballantine’s, όπως η διαχρονικότητα, η κομψότητα και η αυθεντικότητα, δίνοντάς τους ένα πιο σύγχρονο στυλ. Η σχεδιαστική εξέλιξη παραμένει πάντα πιστή στις πρωτοποριακές αξίες του ιδρυτή George Ballantine, που ποτέ δε συμβιβάστηκε με κάτι λιγότερο από το καλύτερο, ταξιδεύοντας στις τέσσερις άκρες της Σκωτίας προκειμένου να εντοπίσει τα ιδανικά υλικά για το whisky του.

Με σχεδιαστικές αλλαγές όπως η ετικέτα σε σχήμα στρατιωτικού γαλονιού (που θυμίζει έντονα τα εμβληματικά φτερά της ιστορικής ετικέτας), η νέα φιάλη παίρνει ένα πιο δυναμικό και σύγχρονο χαρακτήρα. Επιπλέον, η premium εικόνα του Ballantine’s ενισχύεται μέσα από την εξέχουσα θέση που κατέχει το έμβλημα της μάρκας, το οικόσημο “Grant of Arms”, αλλά και από τη νέα σφραγίδα. Επίσης, η ανανεωμένη συσκευασία του Ballantine’s αντανακλά και αναδεικνύει τα βασικά χαρακτηριστικά της επιβλητικής ορθογώνιας φιάλης με τις έντονες γωνίες.

Το συνολικό αποτέλεσμα είναι ένας εμβληματικός, μοντέρνος σχεδιασμός που απεικονίζει τις αξίες του Ballantine’s, αξιοποιώντας και ενισχύοντας τα πιο γνωστά στοιχεία του, τα οποία το κατέταξαν σε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα brands στον κόσμο.

O Peter Moore, Global Brand Director του Ballantine’s σχολίασε: «Η φιάλη του Ballantine’s Finest έχει διαφοροποιηθεί ελάχιστα στην πάροδο των χρόνων. Αυτό που θέλουμε να επιτύχουμε με το νέο σχεδιασμό είναι να παραμένουμε πιστοί στην περήφανη κληρονομιά που γνωρίζουν οι πιστοί καταναλωτές μας, εξελισσόμενοι παράλληλα σε ένα μοντέρνο, δυναμικό brand. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από το τελικό αποτέλεσμα.»