Market

Νέα Καμπάνια Caprice Παπαδοπούλου “Feel the Roll”

Γεμάτη αλήθειες και απόλαυση

Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Αλήθεια, εσείς πώς βγάζετε το πρώτο Caprice από το κουτί; Και όταν ανοίγετε τη συσκευασία και είναι άλλοι τριγύρω, αντιμετωπίζετε κι εσείς το μεγάλο δίλημμα «να μοιραστείτε ή όχι» τα αγαπημένα σας Caprice; Και αν ανοίξετε όλο λαχτάρα το κουτί Caprice, και έχει μείνει μόνο ένα Caprice; Υπάρχει αλήθεια «κάτι χειρότερο» για σας;

Τρεις εμπειρίες με τις οποίες όλοι οι λάτρεις των Caprice έχουν έρθει αντιμέτωποι όλα αυτά τα χρόνια, με τα Caprice να έχουν κατακτήσει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά όλων. H μοναδική τους γεύση, η χαρακτηριστική τους συσκευασία αλλά και όσα αισθάνεστε κάθε φορά που τα απολαμβάνετε, έχουν δημιουργήσει κοινές αλήθειες που ο καθένας μπορεί να ταυτιστεί. Αυτές οι αλήθειες αποτέλεσαν έμπνευση για τη νέα  διαφημιστική καμπάνια των Caprice “Feel the roll”, η οποία βρίσκεται ήδη στον αέρα, με βασικό μήνυμα το «Με νιώθεις;».

Μέσα από τρία τηλεοπτικά σποτ ο πρωταγωνιστής παρασέρνει σε κάθε εμπειρία του και απευθυνόμενος σε όλους, αναρωτιέται «Με νιώθεις?»! Έτσι, παρακολουθείτε τις προσεκτικά μελετημένες κινήσεις του ενώ προσπαθεί να βγάλει το πρώτο Caprice από το κουτί με τον δικό του μοναδικό τρόπο. Ταυτίζεστε μαζί του τη στιγμή που έρχεται αντιμέτωπος με το δίλημμα να μοιραστεί ή να μη  μοιραστεί τα αγαπημένα του Caprice. Τέλος, νιώθετε την απογοήτευσή του όταν ανοίγοντας το κουτί Caprice, βρίσκει μόνο ένα Caprice… ή ακόμα χειρότερα, όταν βρίσκει συνδετήρες και λαστιχάκια!

Όπως ήταν φυσικό, η δύναμη του ερωτήματος «Με νιώθεις;» δεν μένει μόνο στην τηλεόραση. Εξαπλώνεται σε ΜΕΤΡΟ, ΗΣΑΠ, στο διαδίκτυο και τα social media ώστε ολοένα και περισσότεροι λάτρεις των Caprice να ταυτιστούν με τις αλήθειες του και ο κόσμος να διαπιστώσει κάτι που, ούτως ή άλλως, γνώριζε ήδη: Τα Caprice είναι απλά ακαταμάχητα! «Με νιώθεις;»