Market

Parfums Christian Dior Hellas: Nέος Γενικός Διευθυντής

Mετά από 33 χρόνια άκρως επιτυχημένης πορείας υπό την ηγεσία της Ίνας Αργυρίου, η Parfums Christian Dior Hellas υποδέχτηκε το νέο της γενικό διευθυντή, Olivier Bergbaum

Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η εταιρεία Parfums Christian Dior Hellas μετά από 33 χρόνια άκρως επιτυχημένης πορείας υπό την ηγεσία της Ίνας Αργυρίου, υποδέχτηκε τον Ιανουάριο του 2019 το νέο της γενικό διευθυντή, Olivier Bergbaum.
Ο κύριος Bergbaum ξεκίνησε την καριέρα του το 2004 ως Product Manager και στη συνέχεια ως Marketing Manager στην εταιρεία Clarins στο Μεξικό. Το 2005 μετακινήθηκε στο group της Estée Lauder στο Παρίσι ως Product Manager για τις μάρκες Estée Lauder, Tom Ford, Aramis και άλλες. Το 2008 ενσωματώθηκε στο γκρουπ της L'Oréal Luxe Travel Retail Asia-Pacific στο Χονγκ Κονγκ ως Senior Product Manager για τα αρώματα σχεδιαστών και στην συνέχεια ως Marketing Manager, ενώ το 2010 ανέλαβε καθήκοντα Regional Marketing Director για τις μάρκες Yves Saint Laurent, Giorgio Armani, Helena Rubinstein και άλλες.
Το 2012, ο κύριος Bergbaum εντάχθηκε στον όμιλο LVMH στο τμήμα Travel Retail για τη μάρκα Guerlain ως Regional Marketing & Sell Out Director στην Σιγκαπούρη και στην συνέχεια ως Duty Free Shops Worldwide Key Account Manager στο Χονγκ Κονγκ το 2014.
Από το 2016 διετέλεσε καθήκοντα Regional Director Guerlain, Asia-Pacific Export με έδρα την Σιγκαπούρη.
Φέτος, διαδέχθηκε την Ίνα Αργυρίου στην εταιρεία Parfums Christian Dior Hellas, που μετά από 33 συναπτά έτη στην ηγεσία της εταιρείας αποφάσισε να αποχωρήσει.

Η κυρία Αργυρίου ξεκίνησε την πορεία της στην Parfums Christian Dior Hellas το 1987 ως Marketing Manager και στην συνέχεια ως Business Development Manager. Από το 1997 αποτέλεσε τον βασικό άξονα ανάπτυξης του Οίκου στην Ελλάδα κατέχοντας τον ρόλο της γενικής διευθύντριας.

Η θυγατρική Parfums Christian Dior Hellas, μέλος του ομίλου εταιρειών LVMH, κλείνει 20 χρόνια παρουσίας στο χώρο των αρωμάτων και καλλυντικών προϊόντων στην Ελλάδα. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις της εταιρείας παρουσίασαν αύξηση 10% για το 2018. Πιο συγκεκριμένα, έφτασαν τα 19,628 εκ. ευρώ, με αύξηση 9% στα αρώματα του Οίκου. Σημαντική αύξηση 9% παρουσιάστηκε και στα προϊόντα περιποίησης, ενώ ενισχυμένες κατά 11% εμφανίστηκαν οι πωλήσεις στα προϊόντα μακιγιάζ.