Market

Πρωταθλητής στο China Singles’ Day για 3η συνεχόμενη χρονιά η Honor

Περισσότερες από ένα εκατομμύριο πωλήσεις κατά τη διάρκεια του Diwali στην Ινδία, bestselling σε Δυτική Ευρώπη, Νοτιοανατολική Ασία και Ρωσία

Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η Honor, το νεανικό και καινοτόμο smartphone e-brand, ανακοίνωσε μια ακόμα μεγάλη επιτυχία της. Την ημέρα των Singles κατέκτησε με διαφορά την πρώτη θέσησε πωλήσεις κι έσοδα στην κατηγορία smartphone στο Tmall.com και στο JD.com ξεπερνώντας στις δύο πλατφόρμες e-commerce στην Κίνα, ακόμα και την Apple!

Η μέρα των Singles συνέβαλλε στη διάδοση της Honor στην Νοτιοανατολική Ασία, ενώ στην Ινδονησία η Honor κατέκτησε την κορυφή σε πωλήσεις στις κατηγορίες Mobile & Electronics στο Shopee.com, πουλώντας περισσότερες από 8000 συσκευές μέσα σε μόλις 80 λεπτά.

Ακόμα, μεγάλη επιτυχία σε πωλήσεις σημείωσε το νέο Honor Magic 2, αφού ήταν το best-selling smartphone σε όγκο πωλήσεων και έσοδα στο Tmall.com και στο JD.com.

Στην Ινδία, κατά τη διάρκεια του Diwali, της μεγαλύτερης ινδικής γιορτής, η Honor σημείωσε περισσότερες από ένα εκατομμύριο πωλήσεις παρουσιάζοντας 300% αύξηση από το 2017. Τα πιο δημοφιλή προϊόντα περιλαμβάνουν το Honor 9N, που έγινε StarProduct στο Big Billion Days του Flipkart (η μεγαλύτερη e-commerce πλατφόρμα της Ινδίας) και το προσφάτως λανσαρισμένο Honor 8X, που έγινε BestSeller στο Amazon της Ινδίας την πρώτη κιόλας μέρα κυκλοφορίας του.

Η μεγάλη επιτυχία του Honor 8X δεν περιορίζεται στην Ινδία, μετά το λανσάρισμά του τον Σεπτέμβριο, το Honor 8X έχει αναδειχθεί σε πρωταγωνιστή της Honor, σημειώνοντας 6 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως. Έχει γίνει μάλιστα BestSeller στο γερμανικό Amazon, στην online αγορά smartphone στη Γαλλία και στο GITEX, το μεγαλύτερο techshow σε Μέση Ανατολή, Βόρεια Αμερική και Νότια Ασία.

Ο GeorgeZhao, πρόεδρος της Honor, αναφέρει: «Είμαι ενθουσιασμένος που η Honor έχει πετύχει αυτά τα αξεπέραστα αποτελέσματα σε μία τόσο δύσκολη αγορά όπως αυτή των smartphone. Οι παγκόσμιες εξαγωγές smartphone στο τρίτο τρίμηνο του 2018 εμφανίζουν μείωση 6%σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά ενώ στην ευρύτερη κινεζική αγορά έχει υπάρξει μείωση της τάξης του 11% στο πρώτο μισό του 2018. Η στρατηγική και οι αδιάλλακτες προσπάθειες του RND της Honor όμως, την βοηθούν να πηγαίνει κόντρα σε αυτήν την τάση και έχουν εξασφαλίσειτην επιτυχία της σε κατηγορίες κλειδιά, όπως η τεχνητή νοημοσύνη (AI), το GPU Turbo και το εξαίρετο smartphone design».

Διανύοντας την περίοδο του Black Friday και πλησιάζοντας στα Χριστούγεννα, η Honor θα παρουσιάσει περισσότερες εορταστικές προσφορές στις διεθνείς αγορές και θα μοιραστεί την επιτυχία της με τους fan της σε όλο τον κόσμο.

Στην Ελλάδα το Honor 8X διατίθεται στην Cosmote και στον Γερμανό.