Market

Youth Empowered

Το πρόγραμμα «γιορτάζει» τον πρώτο του χρόνο πραγματοποιώντας το μεγαλύτερο εκπαιδευτικό σεμινάριο στο Περιστέρι

Market News
4’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

  • Περισσότεροι από 4.730 νέοι εγγεγραμμένοι στο youthempowered.gr
  • 1.726 εθελοντικές ώρες καθοδήγησης από 143 στελέχη της αγοράς
  • To 98% των συμμετεχόντων δηλώνει ότι βοηθήθηκε ουσιαστικά από το πρόγραμμα

300 νέοι, 100 μέντορες και περισσότερες από 23 εταιρείες και φορείς βρίσκονται από σήμερα και μέχρι την Παρασκευή 29 Ιουνίου στο Περιστέρι, με την υποστήριξη του Δήμου Περιστερίου. Πρόκειται για το μεγαλύτερης κλίμακας δωρεάν πρόγραμμα του ιδιωτικού τομέα για την ενίσχυση της απασχολησιμότητας στην Ελλάδα, που υλοποιούν από κοινού η Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Coca-Cola μαζί με μεγάλες επιχειρήσεις της χώρας που είναι ταυτόχρονα σημαντικοί και υπεύθυνοι εργοδότες.

Ολοκληρωμένη εμπειρία προετοιμασίας για την αγορά εργασίας
Οι 300 νέοι, 18-30 ετών, που θα βρίσκονται αυτές τις 5 μέρες στο Περιστέρι, θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν μια μοναδική, ολοκληρωμένη εμπειρία προετοιμασίας για την αγορά εργασίας που συνδυάζει επαγγελματικές και προσωπικές δεξιότητες απαραίτητες για το εργασιακό περιβάλλον του μέλλοντος, καθοδήγηση από υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς και γνωριμία με πιθανούς αυριανούς εργοδότες. Εκτός από βασικές γνώσεις οικονομικών, project management, επιχειρηματικό σχεδιασμό αλλά και τεχνικές πωλήσεων και διαπραγματεύσεων, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία:

  • Να γνωρίσουν από κοντά τους επικεφαλής της Coca-Cola Τρία Έψιλον,  της Coca-Cola αλλά και των στρατηγικών συνεργατών του προγράμματος μέσα από ένα διαδραστικό inspirational session
  • Να ενημερωθούν για ευκαιρίες απασχόλησης
  • Να πραγματοποιήσουν προσομοίωση επαγγελματικής συνέντευξης, να κάνουν το βιογραφικό τους να ξεχωρίζει και να αποκτήσουν την προσωπική τους επαγγελματική φωτογραφία
  • Να εγγραφούν στο Microsoft σεμινάριο Office και LinkedIn της SocialInnov και να λάβουν τη σχετική βεβαίωση παρακολούθησης
  • Να κερδίσουν One To One Mentoring με στελέχη της επιλογής τους, σεμινάριο Social Media με την ομάδα της Coca-Cola, αλλά και επισκέψεις στο Σχηματάρι Mega Plant, το μεγαλύτερο ελληνικό εργοστάσιο αναψυκτικών και χυμών, στη μονάδα παραγωγής σνακ TSAKIRIS στην Αταλάντη και στο υπερσύγχρονο κέντρο Logistics της εταιρείας METRO AEBE στα Οινόφυτα.

Ένας χρόνος Youth Empowered
Μέσα σε μόλις έναν χρόνο από την έναρξη του προγράμματος περισσότεροι από  4.730 νέοι είναι εγγεγραμμένοι στην πλατφόρμα του youthempowered.gr, ενώ συνολικά 550 νέοι έχουν παρακολουθήσει τα 4 physical trainings του προγράμματος, με το 98% των συμμετεχόντων να δηλώνει ότι βοηθήθηκε ουσιαστικά από το πρόγραμμα. 143 στελέχη της αγοράς έχουν προσφέρει 1.726 εθελοντικές ώρες καθοδήγησης με 23 εταιρείες και φορείς να στηρίζουν το πρόγραμμα. Το Youth Empowered έλαβε διπλή διάκριση στα Corporate Affairs Excellence Awards 2018 ως κορυφαία επιλογή στην κατηγορία «Πρόγραμμα / Δράση ΕΚΕ» και στην κατηγορία «Έρευνα και Προγραμματισμός».

Το Youth Empowered εντάσσεται στην ευρύτερη πλατφόρμα προγραμμάτων της Coca-Cola Τρία Έψιλον και της Coca-Cola που απευθύνονται στους νέους της χώρας μας, με στόχο να αναπτύξουν δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν έμπρακτα στην αναζήτηση εργασίας, στην ανάληψη επιχειρηματικών πρωτοβουλιών και στην αξιοποίηση ευκαιριών για το μέλλον που ονειρεύονται. Στόχος του προγράμματος είναι μέχρι το 2020, να βοηθήσει 20.000 νέους, ώστε να θέσουν τις βάσεις για το μέλλον τους.

Η Αγγελική Πατρούμπα, Διευθύντρια Επικοινωνίας Coca-Cola Τρία Έψιλον, σημείωσε χαρακτηριστικά: «Με το πρόγραμμα Youth Empowered, θέλουμε να δώσουμε σε χιλιάδες νέους τα εφόδια και τις ευκαιρίες να εργαστούν και να φτιάξουν το μέλλον τους στην Ελλάδα. Μας τιμά ιδιαίτερα που έχουμε σε αυτή την προσπάθεια ως συνεργάτες μερικούς από τους μεγαλύτερους και πιο υπεύθυνους εργοδότες της χώρας, που προσφέρουν στους νέους ευκαιρίες απασχόλησης, καθοδήγηση και δεξιότητες που ζητά η αγορά εργασίας. Μαζί, είμαστε έτοιμοι να δώσουμε ακόμα περισσότερα στη νέα γενιά για να δημιουργήσει το επαγγελματικό της αύριο με επιτυχία».

Η Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων Coca-Cola, ανέφερε: «Στην Coca-Cola πιστεύουμε στους νέους μας, στο ταλέντο τους και στη δύναμή τους να αλλάξουν το μέλλον της χώρας μας προς το καλύτερο. Για τον λόγο αυτό είναι βασικός πυλώνας της στρατηγικής μας να βρισκόμαστε στο πλευρό τους με προγράμματα που τους δίνουν τα απαραίτητα εφόδια για να κυνηγήσουν τα επαγγελματικά τους όνειρα. Η μεγάλη ανταπόκριση των νέων στο Youth Empowered του Περιστερίου μας χαροποιεί ιδιαίτερα και μας δίνει ακόμα μεγαλύτερη ώθηση να συνεχίσουμε δράσεις και πρωτοβουλίες προς αυτή την κατεύθυνση».

To kariera.gr είναι το μεγαλύτερο site για την απασχόληση στην Ελλάδα και υποστηρίζει το πρόγραμμα από την πρώτη μέρα έναρξής του ως σύμβουλος καριέρας.

Ο Γιάννης Καλλιώρας, Sales Manager του kariera.gr, επισήμανε: «Το kariera.gr, έχοντας ως αποστολή του την ενίσχυση της απασχόλησης στην Ελλάδα, δεν θα μπορούσε να μην είναι αρωγός και στρατηγικός συνεργάτης της Coca-Cola Τρία Έψιλον από το ξεκίνημα, σε μία από τις σημαντικότερες δράσεις που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια για την ενίσχυση των δεξιοτήτων και της απασχολησιμότητας του πιο πολύτιμου κεφαλαίου της χώρας, των νέων μας».

Η METRO AEBE, ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες της χώρας, προσφέρει ευκαιρίες στους νέους του προγράμματος για να ενταχθούν σε θέσεις εργασίας στο πανελλαδικό δίκτυο καταστημάτων που διαθέτει.

Η Δήμητρα Δασκαλάκη, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων METRO AEBE, τόνισε: «Για τη METRO AEBE οι άνθρωποί της είναι η δύναμή της! Ως ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες της χώρας με ανθρώπινο δυναμικό που ξεπερνά τους 10.500 εργαζομένους, συμμετέχουμε δυναμικά στο πρόγραμμα και είμαστε πρόθυμοι να προσφέρουμε ευκαιρίες στους νέους που θα συμμετάσχουν, να διεκδικήσουν θέσεις εργασίας στο πανελλαδικό δίκτυο καταστημάτων που διαθέτουμε».

Η Microsoft, μία εταιρεία που αποτελεί επιλογή καριέρας για τη νέα γενιά, ανέλαβε να βοηθήσει τους  νέους να  ενισχύσουν τις δεξιότητές τους με την τεχνολογία και να διεκδικήσουν καλύτερες θέσεις εργασίας.

Ο Τίμος Πλατσάς, Επικεφαλής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Microsoft Κεντρικής & Ανατολής Ευρώπης, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που συμμετέχουμε σε μια τόσο σημαντική δράση που στόχο έχει να βοηθήσει τους νέους, το μέλλον αυτού του τόπου, να πετύχουν τα όνειρά τους και να  χτίσουν το μέλλον που ονειρεύονται. Σε μια εποχή όπου η τεχνολογία εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, δημιουργούνται ανάγκες για ψηφιακές δεξιότητες, που οδηγούν σε νέες ευκαιρίες απασχόλησης και ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας. Για τον λόγο αυτό το πρόγραμμα ενίσχυσης των ψηφιακών δεξιοτήτων της Microsoft, αποτελεί μια από τις σημαντικότερες προτεραιότητες στην Ελλάδα και είμαστε χαρούμενοι που μέρος αυτού του προγράμματος θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο του Περιστερίου».

Η εταιρεία Γρηγόρης, είναι η 9η μεγαλύτερη αλυσίδα καφέ στην Ευρώπη και προσφέρει ευκαιρίες απασχόλησης στα 330 καταστήματα που διαθέτει στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς επίσης και στη διοίκηση της εταιρείας.

Η Άννα Κολυβά, Διευθύντρια Marketing Γρηγόρης, τόνισε: «Υποστηρίζουμε την προσπάθεια της Coca-Cola Τρία Έψιλον και της Coca-Cola, καθώς η απασχόληση και η επιχειρηματικότητα αποτελούν δύο από τις βασικές μας αξίες. Ως μια εταιρεία που λειτουργεί με το σύστημα του franchise, στηριζόμαστε στην εργασία περισσότερων από 2.500 ανθρώπων που απασχολούνται καθημερινά στα καταστήματα και ταυτόχρονα στην επιχειρηματική πρωτοβουλία των περισσότερων από 300 συνεργατών που έχουν αποφασίσει να συνδέσουν το όνομά τους με τον Γρηγόρη. Με τη συμμετοχή μας στο Youth Empowered ελπίζουμε να συμβάλουμε και εμείς έμπρακτα στην ενίσχυση των δεξιοτήτων των νέων και στην επαγγελματική ενδυνάμωσή τους για το μέλλον».

Περισσότερες πληροφορίες εδώ και στο Facebook