Market

Το Youth Empowered διευρύνεται προσφέροντας νέες δεξιότητες και περισσότερες ευκαιρίες απασχόλησης

· H METRO AEBE στρατηγικός συνεργάτης απασχόλησης · Η Microsoft στρατηγικός συνεργάτης ψηφιακών δεξιοτήτων

Market News
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον προχώρησε σε στρατηγικές συνεργασίες μαζί με σημαντικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα για να προσφέρουν στους νέους ακόμα περισσότερα εφόδια, ώστε να πετύχουν τη θετική αλλαγή που ονειρεύονται στην επαγγελματική τους πορεία.

Με αφετηρία το πρώτο εκπαιδευτικό σεμινάριο για το 2018 που πραγματοποιήθηκε στον Βόλο, η METRO AEBΕ, η εταιρεία που διαθέτει τις αλυσίδες My market και METRO Cash & Carry, ανέλαβε στρατηγικός συνεργάτης απασχόλησης και η Microsoft στρατηγικός συνεργάτης ψηφιακών δεξιοτήτων.

Giorgos Katwpodis, ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ.

Συγκεκριμένα, με τη συμμετοχή της στο πρόγραμμα Youth Empowered, η METRO AEBE, ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες της χώρας με ανθρώπινο δυναμικό που ξεπερνά τους 10.500 εργαζομένους, πρόσφερε ευκαιρίες στους νέους του προγράμματος να ενταχθούν σε θέσεις εργασίας στο πανελλαδικό δίκτυο καταστημάτων που διαθέτει, καθώς και καθοδήγηση μέσα από έμπειρα στελέχη της αγοράς που λειτούργησαν ως μέντορες.

Η Microsoft, μία εταιρεία που αποτελεί επιλογή καριέρας για τη νέα γενιά, βοηθά τους  νέους να ενισχύσουν τις δεξιότητές τους με την τεχνολογία και να διεκδικήσουν καλύτερες θέσεις εργασίας. Οι συμμετέχοντες έμαθαν την αξία και τη χρήση εργαλείων επαγγελματικής προβολής, όπως το LinkedIn, αλλά και εκπαιδεύτηκαν σε προγράμματα παραγωγικότητας (Office).

Στον Βόλο πραγματοποιήθηκε το πρώτο σεμινάριο του 2018
με την υποστήριξη της Περιφέρειας Θεσσαλίας

Στον Πολυχώρο Τσαλαπάτα, στον Βόλο, έγινε το τρίτο κατά σειρά εκπαιδευτικό σεμινάριο του προγράμματος Youth Empowered της Coca-Cola Τρία Έψιλον με την υποστήριξη της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Από 20 έως 23 Μαρτίου 2018, 100 νέοι και νέες, 18-30 ετών, από τον Βόλο και την υπόλοιπη Θεσσαλία, παρακολούθησαν το πρόγραμμα και μέσα σε τέσσερις παραγωγικές ημέρες αποκόμισαν γνώσεις και δεξιότητες, απαραίτητες για τη σημερινή αγορά εργασίας. Το πρόγραμμα της πρώτης ημέρας επικεντρώθηκε στις προσωπικές δεξιότητες και στη σωστή προετοιμασία για μια επιτυχημένη συνέντευξη, μέσα από προσομοίωση. Τη δεύτερη μέρα, οι νέοι έμαθαν πώς να χρησιμοποιούν έξυπνα και αποτελεσματικά τα social media για να δημιουργήσουν ένα ελκυστικό προφίλ για μελλοντικούς εργοδότες. Η τρίτη ημέρα εφοδίασε τους νέους συμμετέχοντες με βασικές γνώσεις Οικονομικών και Project Management, ενώ το σεμινάριο ολοκληρώθηκε με τεχνικές πωλήσεων και διαπραγματεύσεων.

Μαζί τους, σε ρόλο μέντορα, βρίσκονταν 50 στελέχη της Coca-Cola Τρία Έψιλον αλλά και των συνεργατών του προγράμματος, οι οποίοι συμμετείχαν εθελοντικά, με στόχο την καθοδήγηση των νέων, τη μεταφορά της γνώσης και εμπειρίας τους απαντώντας στις ερωτήσεις τους. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα Youth Empowered συνοδεύτηκε από βεβαίωση παρακολούθησης, ενώ οι νέοι παρέλαβαν βίντεο από την προσωπική τους συνέντευξη, καθώς και ατομική επαγγελματική φωτογραφία.

Η δήλωση της Αγγελική Πατρούμπα, Διευθύντρια Επικοινωνίας της Coca-Cola Τρία Έψιλον:
«Φέτος, το Youth Empowered διευρύνεται για να δώσει νέες δεξιότητες και περισσότερες ευκαιρίες απασχόλησης στους νέους. Με τη METRO ΑΕΒΕ και τη Microsoft, μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα για τις ευκαιρίες που πρέπει να έχουν οι νέοι στη χώρα μας. Στόχος μας να δώσουμε μαζί στη νέα γενιά τα εφόδια και την υποστήριξη που χρειάζεται για να κάνει με αυτοπεποίθηση το επόμενο βήμα στην επαγγελματική της πορεία».

Η δήλωση της Δήμητρας Δασκαλάκη, Διευθύντριας Εταιρικών Σχέσεων της METRO AEBE:
«Για τη METRO ΑΕΒΕ, από την πρώτη μέρα της λειτουργίας της το 1976 έως σήμερα, η εκπαίδευση και η εξέλιξη των εργαζομένων αποτελεί στρατηγική μας προτεραιότητα, με ιδιαίτερη έμφαση στους νέους και τις νέες που κάνουν τα πρώτα επαγγελματικά τους βήματα. Η συνεργασία μας με την Coca-Cola Τρία Έψιλον στο πλαίσιο του προγράμματος Youth Empowered, μας δίνει μεγάλη χαρά, γιατί συμμετέχοντας ενεργά στη συμβουλευτική εργασίας προς τα νέα παιδιά, ενισχύουμε την επαγγελματική, αλλά και την προσωπική τους ανάπτυξη και εξέλιξη, δημιουργώντας άρτιες προσωπικότητες για την αγορά εργασίας του μέλλοντος στη χώρα μας».

Ο Τίμος Πλατσάς, Επικεφαλής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Microsoft Κεντρικής & Ανατολής Ευρώπης, δήλωσε: «Τα τελευταία χρόνια, μέσω των προγραμμάτων ψηφιακής εκμάθησης, η Microsoft στην Ελλάδα έχει καταφέρει να βοηθήσει περισσότερους από 100.000 νέους να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες αναγκαίες για την αγορά εργασίας, ή τη δημιουργία καινοτόμων επιχειρήσεων. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που ενώνουμε τις δυνάμεις μας σε μια τόσο σημαντική πρωτοβουλία όπως το Youth Empowered, και ελπίζουμε να δώσουμε πρόσβαση στην τεχνολογία σε όσο το δυνατόν περισσότερους νέους. Όσο η τεχνολογία προοδεύει και εξελίσσεται, έχουμε την ευθύνη να διασφαλίσουμε πως κανείς δε μένει πίσω».

Η συνεργασία της Coca-Cola Τρία Έψιλον με τη METRO AEBE και τη Microsoft θα συνεχιστεί καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος τόσο στο επόμενο εκπαιδευτικό σεμινάριο, που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα το 2018, όσο και μέσω της διαδραστικής  πλατφόρμας e-learning, το www.youthempowered.gr, που προσφέρει επιπλέον εκπαιδευτικό υλικό, δωρεάν προσωπικό τεστ αξιολόγησης και διαδραστικές παρουσιάσεις από τους μέντορες του προγράμματος.

To Youth Empowered ξεκίνησε το 2017 σε συνεργασία με περισσότερες από 10 εταιρείες, οργανισμούς, και στρατηγικό συνεργάτη το kariera.gr, για να δώσει στους νέους 18-30 ετών που βρίσκονται εκτός αγοράς εργασίας, δεξιότητες, καθοδήγηση και επαγγελματική δικτύωση, ώστε να διεκδικήσουν ουσιαστικές ευκαιρίες απασχόλησης. Στόχος του προγράμματος είναι μέχρι το 2020 να βοηθήσει 20.000 νέους, ώστε να θέσουν τις βάσεις για το μέλλον τους. Μέχρι σήμερα στη διαδικτυακή πλατφόρμα οι συμμετέχοντες έχουν ξεπεράσει τους 3.000, ενώ ήδη περισσότεροι από 150 νέοι έχουν συμμετάσχει στα σεμινάρια Youth Empowered που πραγματοποιήθηκαν στο Ηράκλειο Κρήτης και στη Θεσσαλονίκη.

Το Youth Empowered εντάσσεται στην ευρύτερη πλατφόρμα προγραμμάτων της Coca-Cola Τρία Έψιλον και της Coca-Cola που απευθύνονται στους νέους της χώρας μας με στόχο να αναπτύξουν δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν έμπρακτα στην αναζήτηση εργασίας, στην ανάληψη επιχειρηματικών πρωτοβουλιών και στην αξιοποίηση ευκαιριών για το μέλλον που ονειρεύονται. Από το 2015 έως και σήμερα, περίπου 4.000 νέοι έχουν συμμετάσχει σε προγράμματα, όπως το Πρόγραμμα ενίσχυσης της απασχολησιμότητας Youth Empowered, οι Σχολές Επιχειρηματικότητας, αλλά και το πρόγραμμα αμειβόμενης απασχόλησης ReGeneration, μια πρωτοβουλία των Global Shapers Athens Hub που υποστηρίζεται ενεργά, μεταξύ άλλων, από τo Ίδρυμα της Coca-Cola (Τhe Coca-Cola Foundation) και την Coca-Cola.