Ψήφος εμπιστοσύνης στη Microsoft από τους καταναλωτές παγκοσμίως
Microsoft: 2η παγκοσμίως ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες με την καλύτερη CSR φήμη
Τη δεύτερη θέση παγκοσμίως κατέκτησε η Microsoft στη λίστα με τις Top 10 εταιρίες που ξεχωρίζουν για τη φήμη τους στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Η εταιρεία τιμήθηκε για ακόμη μία φορά, από τους ίδιους τους καταναλωτές, για τα προγράμματα κοινωνικής εταιρικής ευθύνης και την παγκόσμια συνεισφορά της στην εκπαίδευση και την κοινωνία.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από το Reputation Institute, κορυφαία, ανεξάρτητη εταιρεία παροχής συμβουλών για τη διαχείριση φήμης, με τη συμμετοχή καταναλωτών από 15 διαφορετικές χώρες. Στην πρώτη δεκάδα βρέθηκαν οι εταιρίες που συγκέντρωσαν την υψηλότερη βαθμολογία όσον αφορά την εταιρική διακυβέρνηση, τη θετική συμβολή τους στην κοινωνία και τη μεταχείριση των εργαζομένων. Την πρώτη θέση, για φέτος, κατέκτησε η Lego, ενώ η Google ακολούθησε στην τρίτη θέση.
Ο Hahn-Griffiths, Executive Partner και Chief Research Officer του Reputation Institute, δήλωσε σχετικά: «Η Microsoft έχει αναδείξει την εκπαίδευση ως ένα διεθνές ανθρωπιστικό ζήτημα και έχει δεσμευτεί να συμβάλλει στην ενίσχυσή της, δημιουργώντας μια ανοιχτή πλατφόρμα που ενθαρρύνει τις έννοιες των “υπεύθυνων πολιτών” και της “καλής εταιρικής διακυβέρνησης”».
Εδώ και 25 χρόνια, η Microsoft Hellas σχεδιάζει και υλοποιεί δράσεις που συνδέουν τον άνθρωπο και την τεχνολογία, ενδυναμώνοντας κυρίως μέσω της εκπαίδευσης, άτομα και κοινωνία.
Ενδεικτικά, ανάμεσα στις πρωτοβουλίες της εταιρίας στην Ελλάδα, είναι η προσπάθεια να βοηθήσει και να εμπνεύσει μαθητές και μαθήτριες κάθε ηλικίας να αντιμετωπίζουν την τεχνολογία με ενθουσιασμό και ερευνητική διάθεση και να αποκτούν δεξιότητες. Στο πλαίσιο αυτό, οργανώνει ημερίδες, σεμινάρια και εκπαιδευτικά προγράμματα, και δημιουργεί τις απαραίτητες συνθήκες, ώστε οι νέοι να αποκτούν πρόσβαση σε πηγές γνώσης και ανάπτυξης ψηφιακών δεξιοτήτων, απαραίτητων για ένα βιώσιμο μέλλον.
Παράλληλα, η εταιρεία έχει συμβάλει στη μείωση του χάσματος μεταξύ των δύο φύλων, όσον αφορά την πρόσβαση στην τεχνολογία, μέσα από την υλοποίηση δράσεων που ενθαρρύνουν την ενεργή συμμετοχή των γυναικών στο χώρο της τεχνολογίας. Ενδεικτικά, το 2016 η εταιρία διοργάνωσε την ημερίδα “Girls in Technology {g} Tech”, με την υποστήριξη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα, με στόχο να παροτρύνει νέες μαθήτριες να αποκτήσουν πιο δυναμικό και ηγετικό ρόλο στον κλάδο της τεχνολογίας.
Επιπλέον, στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της εταιρείας, βρίσκεται η αξιοποίηση της τεχνολογίας προς όφελος του κοινωνικού συνόλου. Στο πλαίσιο αυτό, η Microsoft Ελλάς προσφέρει εργαλεία και προϊόντα σε νόμιμους και αναγνωρίσιμους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς (ΜΚΟ), με στόχο την αποτελεσματικότερη οργάνωση και αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων και υποδομών τους με τη βοήθεια της τεχνολογίας στηρίζοντας έτσι το ανθρωπιστικό τους έργο.
Τέλος, το Innovation Center της Microsoft υποστηρίζει νεοφυείς επιχειρήσεις και καλλιεργεί με αυτό τον τρόπο την επιχειρηματική ανάπτυξη στη χώρα μας.