Market

Carpisa. Yπάρχει μία τσάντα που μπορεί να ικανοποιήσει κάθε γυναίκα.

Στη νέα της διαφημιστική εκστρατεία, η μάρκα ηγέτης σε τσάντες, βαλίτσες και αξεσουάρ, μιλά στις γυναίκες και διεισδύει στον κόσμο τους με χρώμα και συναίσθημα.

Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Ένα κόσμο πολύπλοκο, που περικλείει πολλές προσωπικότητες, αλλά που μοιράζεται τις ίδιες αξίες, την ελεύθερη σκέψη, το δυναμισμό και την θετική ενέργεια.

Στην εκστρατεία πρωταγωνιστούν τρεις διαφορετικές γυναίκες: η Rula Jebreal (δημοσιογράφος και συγγραφέας), η Joana Sanz (μοντέλο) και η Alice Balossi (food blogger). Και οι τρεις με διαφορετικά επαγγέλματα, διαφορετικές συνήθειες, διαφορετικό τρόπο ζωής είναι αποφασισμένες να αντιμετωπίσουν την καθημερινότητα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Carpisa, Fall/Winter 2017-2018

Η Carpisa με μία μόνο τσάντα δημιουργεί μια ιστορία μέσα από hashtag #MYBAGMYLIFE, όπου η τσάντα μπαίνει στη ζωή τους, σεβόμενη την προσωπικότητά και το στυλ τους. Κάθε γυναίκα μπορεί να κρατήσει μια τσάντα Carpisa από το πρωί μέχρι το βράδυ και να ικανοποιήσει κάθε της ανάγκη, χάρη στη μεγάλη ποικιλία σχεδίων και χρωμάτων.

Καινοτόμος και ο κατάλογος της συλλογής, αφού παρουσιάζεται σαν ένα editorial μόδας με φωτογραφίες των τριών γυναικών να εναλλάσσονται σ’αυτή τη «γυναικεία υπόθεση»

My Body My Rights

Από τις 20 Σεπτεμβρίου έως τις 4 Οκτωβρίου, υπέρ της Διεθνούς Αμνηστίας, η Carpisa συμμετέχει στην καμπάνια My Body My Rights για να τερματίσει τους αναγκαστικούς γάμους που ξεκίνησαν στη Μπουρκίνα Φάσο τον Ιούλιο του 2015. Μια μεγάλη εκστρατεία ευαισθητοποίησης, κατά την οποία η Carpisa δίνει τον απόλυτο πρωταγωνιστικό ρόλο στην γυναίκα και συμβάλλει στην υπεράσπιση των κοριτσιών και των εφήβων.

Carpisa, Fall/Winter 2017-2018

Carpisa, Fall/Winter 2017-2018

Ανακάλυψε περισσότερα στο