- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Η Dole Ευρώπης παρουσιάζει τη νέα ιστοσελίδα της «Dole Earth» και καλεί τους καταναλωτές να ταξιδέψουν στον τόπο προέλευσης των φρούτων Dole.
Η Dole Ευρώπης ανακοινώνει την έναρξη της νέας της ιστοσελίδας που προσφέρει σε όλους τη δυνατότητα να δουν το αγαπημένο τους φρούτο, τη μπανάνα, από μία εντελώς νέα οπτική γωνία. Πιο συγκεκριμένα, η ιστοσελίδα μας επιτρέπει στους καταναλωτές να ανακαλύψουν όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με τις μπανάνες που αγοράζουν.
Η καμπάνια “Dole Earth” ,ύστερα από τη μεγάλη επιτυχία στη Βόρεια Ευρώπη, όπου γεννήθηκε την περασμένη άνοιξη, έκανε την εμφάνισή της και στη χώρα μας. Η επιτυχία της δε ήταν τόσο μεγάλη που της χάρισε το βραβείο “HAMMA Award”, για την πιο δημιουργική καμπάνια μάρκετινγκ του 2012.
Με τη Dole Earth μπορούμε πλέον να ανακαλύψουμε σε ποια φυτεία ωρίμασε κάθε μπανάνα που αγοράζουμε. Στη νέα ετικέτα υπάρχει ο μοναδικός πενταψήφιος κωδικός φυτείας. Βάζοντας αυτόν τον κωδικό στο www.dole-earth.com μπορούμε να ανιχνεύσουμε τη φυτεία στην οποία μεγάλωσε η μπανάνα μας. Επιπλέον, έχουμε τη δυνατότητα να αναζητήσουμε πληροφορίες σχετικές με τη συγκεκριμένη φυτεία, τη χώρα, την περιοχή καθώς και την πιστοποίησή της.
Η διαδραστική επίσκεψη της μπανανοφυτείας είναι μία συναρπαστική εμπειρία, στη διάρκεια της οποίας μπορούμε , όπως ακριβώς σε μια ξενάγηση, να δούμε ολόκληρη τη διαδικασία παραγωγής και να γνωρίσουμε μερικούς από τους εκεί εργαζόμενους.
«Υπάρχει τεράστιο ενδιαφέρον από μέρους των καταναλωτών να γνωρίσουν καλύτερα τα φρούτα, ιδιαίτερα τις μπανάνες. Χάρη στη Dole Earth δείχνουμε στους πελάτες μας τη διαδικασία καλλιέργειας του φρούτου και της αλυσίδας προσφοράς του, με πλήρη διαφάνεια και με μια προσέγγιση εντελώς καινοτόμα. Ως leader brand του τομέα φρούτων η Dole αποδέχεται την πρόκληση να διηγείται την ιστορία των προϊόντων της και να υποδεικνύει στους πελάτες την αξία των φρούτων της. Η εταιρεία αποδεικνύει στην πράξη ότι η υψηλή τεχνογνωσία και το πάθος για ποιότητα είναι απαραίτητα για τη σωστή καλλιέργεια φρούτων. Με ιδιαίτερο αίσθημα ευθύνης προμηθεύουμε σε εβδομαδιαία βάση την αγορά, με φρούτα ανώτερης ποιότητας», λέει ο Xavier Roussel, διευθυντής Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της Dole Ευρώπης.
Το www.dole-earth.com είναι ένας ιστότοπος, ενημερωτικός και ψυχαγωγικός.
Απολαύστε τον.