Market

Το κτίριο του City Link και το πολυκατάστημα Attica φωταγωγούνται ροζ

62222-137653.jpg
A.V. Team
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
27473-62335.JPG

Στα πλαίσια της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder Companies κάθε Οκτώβριο πραγματοποιείται παγκοσμίως το πρόγραμμα Φωταγώγησης Σημαντικών Κτιρίων-Οροσήμων σε ροζ χρώμα με στόχο την ταχύτερη και ευρύτερη διάδοση της γνώσης για την πρόληψη.

Η Πρωτοβουλία Φωταγώγησης Παγκοσμίων Μνημείων –Σημείων Οροσήμων της Εκστρατείας Ενημέρωσης ξεκινά το 2000 από την Evelyn Lauder, για να αφυπνίσει την προσοχή στη σημασία της υγείας του μαστού και της έγκαιρης διάγνωσης. Την πρώτη χρονιά, 26 κεντρικά σημεία σε 22 χώρες φωταγωγήθηκαν συμβολικά με ροζ χρώμα, συμπεριλαμβανομένου του Empire State Building (ΗΠΑ),την Όπερα του Σίδνεϊ (Αυστραλία) και τον Πύργος της Πίζας (Ιταλία).

Περισσότερες από 40 Πρώτες Κυρίες σε όλο τον κόσμο, καθώς και άλλες προσωπικότητες συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Φωταγώγησης Παγκοσμίων Μνημείων –Σημείων Οροσήμων, συμμετέχοντας σε εκδηλώσεις και φωταγωγώντας εκατοντάδες κτίρια σε ροζ χρώμα.

Από το 2000 μέχρι σήμερα έχουν φωταγωγηθεί επάνω από 200 κτίρια-ορόσημα και μνημεία παγκοσμίου σημασίας σε 70 χώρες μεταφέροντας το αισιόδοξο μήνυμα ότι η ΠΡΟΛΗΨΗ ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ.

Το 2010 η Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού δημιουργεί για πρώτη φορά ένα παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες με τίτλο «Τα περισσότερα Κτίρια- Ορόσημα που φωταγωγούνται για ένα σκοπό μέσα σε 24 ώρες». Ιστορικά αξιοθέατα όπως το Angel de la Independencia (Μεξικό), Το Peninsula Hotel (Χονγκ Κονγκ), το Ζάππειο (Ελλάδα), το Burj Al Αραβικά (Ντουμπάι) και το Κέντρο Ροκφέλερ (ΗΠΑ), φωταγωγούνται συγχρόνως μέσα σε ένα χρονικό διάστημα 24 ωρών

Στην Ελλάδα έχουν φωταγωγηθεί μέχρι σήμερα το Ζάππειο Μέγαρο, η Αγορά του ΟΑΚΑ, o Λόφος του Λυκαβηττού, το Δημαρχείο της Αθήνας, ο πύργος του ΟΤΕ στην Θεσσαλονίκη, το Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία στο Σύνταγμα, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, η πλατεία Αριστοτέλους, ο Λευκός Πύργος και η Καμάρα στη Θεσσαλονίκη, το Ενετικό Φρούριο ΚΟΥΛΕ στο Ηράκλειο, το Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου στη Ρόδο και η Πλατεία Σπιανάδα στην Κέρκυρα.

Η φωταγώγηση του φετινού κτιρίου έχει διπλό μήνυμα. Είναι μια κίνηση που συμβάλλει μεταξύ άλλων στην εικόνα της Αθήνας, ως μιας όμορφης αλλά και σύγχρονης πόλης καθώς αποτελεί ένα σημείο ορόσημο του κέντρου.

Πρόκειται για ένα κτίριο που χαρακτηρίστηκε ως αρχιτεκτονικό γεγονός όταν δημιουργήθηκε και το οποίο ισορροπεί ανάμεσα στο νεοκλασικό παρελθόν και την πρόκληση του μοντερνισμού. Ολοκληρώθηκε στις παραμονές του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, και δεν είναι άλλο από το Μέγαρο του Μετοχικού Ταμείου Στρατού, το γνωστό σε όλους City Link.

Το Μέγαρο, αναγνωρισμένο από την Πολιτεία ως διατηρητέο μνημείο του νεώτερου πολιτισμού της χώρας που χρήζει ιδιαίτερης προστασίας, είχε προικισθεί από τον αρχικό του σχεδιασμό με ιδιαίτερη προσωπικότητα, που το επέβαλε ως οικείο αστικό κέντρο. Η επιτυχία των επεμβάσεων της ανακαίνισης στηρίχθηκε στην εξισορρόπηση ανάμεσα στην αποκατάσταση του μνημειακού πλούτου του μεσοπολέμου και τον εκσυγχρονιστικό ανασχεδιασμό των επιμέρους χώρων.

Η φωταγώγηση του City Link και του πολυκαταστήματος attica - του μεγαλύτερου και πιο ενημερωμένου σε θέματα μόδας πολυκατάστηματος που έχει καθιερώσει την Αθήνα στο χάρτη των ευρωπαϊκών μητροπόλεων της μόδας - ενισχύει την μετάδοση του μηνύματος της Πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης , ενώ συγχρόνως υπενθυμίζει σε όλους τους Αθηναίους ότι η Αθήνα είναι και μπορεί να γίνει ακόμα ομορφότερη καθώς δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από μια άλλη σύγχρονη Ευρωπαϊκή πόλη. Η αναβάθμιση του κέντρου είναι εφικτή όταν η προσπάθεια είναι συλλογική.

«To attica αποτελεί σημείο αναφοράς και ορόσημο, τόσο για τη γυναίκα όσο και για το κέντρο της πόλης και δε θα μπορούσε παρά να συμβάλει δυναμικά σε μια τέτοια προσπάθεια» μεταφέρει η κυρία Εύη Κλαουδάτου, Διευθύντρια Marketing πολυκαταστημάτων attica ενώ τονίζει ότι «στόχος της συγκεκριμένης ενέργειας είναι να μεταφέρει, από γυναίκα σε γυναίκα, ένα πολύ δυνατό μήνυμα: η καρδιά της πόλης φωτίζεται και «χτυπά» για να αφυπνίσει όλους μας σχετικά με τη σημασία που έχει η έγκαιρη διάγνωση στην πρόληψη και την αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού».

Για πληροφορίες για την Παγκόσμια Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder Co. επισκεφθείτε την σελίδα: www.bcacampaign.com

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ