Advertorial

Αυτή η μάρκα αυτοκινήτου δημιουργεί τα πιο θετικά συναισθήματα

Αναλύθηκαν τα συναισθήματα των δημοσιεύσεων στο ελληνικό διαδίκτυο για τις κυριότερες mainstream μάρκες αυτοκινήτου.

Έφη Αλεξίου
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Newsrelate.com, η πλατφόρμα που αναλύει τα συναισθήματα τα οποία προκαλούν οι δημοσιεύσεις σχετικά με mainstream μάρκες αυτοκινήτου.

Οι premium μάρκες αυτοκινήτων έχουν φανατικό κοινό που λατρεύει τα high-end μοντέλα. Supercars και υπερσύγχρονες τεχνολογίες εξιτάρουν το συναίσθημα και τη φαντασία, τόσο για αυτούς τους λίγους που μπορούν να τα αποκτήσουν, όσο (ίσως και λίγο περισσότερο) για όσους ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι "όνειρο θερινής νυκτός". Σε κάθε περίπτωση, τα πράγματα σχετικά τη μέτρηση των "συναισθημάτων" που προκαλούν αυτά τα πολυτελή αυτοκίνητα είναι λίγο- πολύ αναμενόμενα και κινούνται προς μια πολύ θετική κατεύθυνση. 

Το δύσκολο είναι να μπορέσει κανείς να μετρήσει το αν και κατά πόσο εγείρουν θετικά συναισθήματα τα αυτοκίνητα που ανήκουν σε όλες τις άλλες μάρκες οι οποίες δε λογίζονται ως premium. Η αυτοκινητοβιομηχανία διαθέτει μια πλούσια γκάμα αυτοκινήτων για όλες τις ανάγκες και τα γούστα οπότε είχε έρθει η ώρα να μετρηθούν τα "συναισθήματα" των καταναλωτών σε σχέση και με αυτά.

Σε αυτό το πλαίσιο διενεργήθηκε μία έρευνα ώστε να αναδειχθούν οι "mainstream" μάρκες με τη μεγαλύτερη θετική συναισθηματική χροιά στο ψηφιακό οικοσύστημα της Ελλάδας. H έρευνα υλοποιήθηκε από τη Newsrelate. Η Newsrelate.com είναι μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα παρακολούθησης και ανάλυσης ιστοσελίδων και social media, η οποία βασίζεται σε μηχανική εκμάθηση (ml), επεξεργασία φυσικής γλώσσας (nlp) και σε αλγόριθμους εξόρυξης και ανάλυσης δεδομένων (big data mining).
Συγκεκριμένα, συκεντρώνει περιεχόμενο απο ειδησεογραφικά portals, blogs, twitter, facebook, instagram, youtube και άλλα, παρακολουθώντας μία ή περισσότερες λέξεις-κλειδιά σχετικές με την θεματολογία ή το αντικείμενο που σε ενδιαφέρει. Στην επόμενη φάση, αναλύει και αποδελτιώνει, σε πραγματικό χρόνο και μέσω μηχανικής εκμάθησης, τί είναι σημαντικό και δημοφιλές την κάθε στιγμή, αξιολογώντας πηγές και παράλληλα αναλύοντας συναισθήματα, τάσεις και επιδράσεις. Στη συνέχεια, εφαρμόζει ενιαίους κανόνες και παρέχει μια πλειάδα από φίλτρα ανάλυσης, ομαδοποίησης και παρακολούθησης, ώστε να επιλέγεις εύκολα, να αναλύεις στοχευμένα και να ενημερώνεσαι ολοκληρωμένα και ποιοτικά.

Στη μεγάλη λίστα της ανάλυσης συμπεριλαμβάνονται οι top 10 mainstream μάρκες αυτοκινήτου, βάσει συνόλου ταξινομήσεων για το έτος 2021, όπως δημοσιεύθηκαν από τον ΣΕΑΑ.

Οι μάρκες που περιλαμβάνει η εν λόγω λίστα, είναι οι εξής:  

  • CITROEN
  • FIAT
  • HYUNDAI
  • KIA
  • NISSAN
  • OPEL
  • PEUGEOT
  • SUZUKI
  • TOYOTA και
  • VOLKSWAGEN

Για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων τέθηκαν υπό επεξεργασία:

  • οι δημοσιεύσεις απο Ελλάδα σε ειδησεογραφικές ιστοσελίδες, τοπικά sites, blogs, forums, twitter, instagram, facebook, youtube
  • τα θετικά συναισθήματα των δημοσιεύσεων
  • οι αντιδράσεις χρηστών στο σύνολο των θετικών δημοσιεύσεων
  • οι πηγές των δημοσιεύσεων και η επίδραση και δημοφιλία τους στο κοινό 

Παράμετροι Ανάλυσης

Η περίοδος των δεδομένων ανάλυσης ηταν: απο 1 Μαΐου 2021 έως 31 Δεκεμβρίου 2021

Το σύνολο των δημοσιεύσεων που συγκεντρώθηκαν ήταν: πάνω από 130.000

Για την παρακολούθηση και εξαγωγή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν:

  • 49 λέξεις-κλειδιά ή λέξεις-κλειδιά εκφράσεις (smart queries έξυπνης αναζήτησης)
  • 17 hashtags
  • 22 social media λογαριασμοί των υποψηφίων σε facebook,instagram,twitter
  • Όλες οι δημοσιεύσεις που αναλύθηκαν ήταν δημόσιες
  • Όλοι οι αλγόριθμοι μηχανικής εκμάθησης και εκτίμησης που χρησιμοποιήθηκαν κυμάνθηκαν σε ποσοστό επιτυχίας 80% με 95%
Παρακάτω παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της ανάλυσης:

 

ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

*βάσει αριθμού θετικών δημοσιεύσεων

ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ (%) ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ

*βάσει ποσοστού (%) θετικών δημοσιεύσεων ως προς το σύνολο των δημοσιεύσεων

ΜΕ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ (ΣΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΧΡΗΣΤΩΝ) ΣΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

*βάσει αριθμού αντιδράσεων χρηστών σε θετικές δημοσιεύσεις

Αντίδραση Χρήστη (User Engagement) μπορεί να είναι αναλόγως του μέσου: ένα facebook like ή share σε μια δημοσίευση ιστοσελίδας, ή ένα like ή share ή retweet ή thumbs up σε μια ανάρτηση σε έναν social media λογαριασμό, ένα σχόλιο (comment) σε μια ανάρτηση σε έναν social media λογαριασμό

ΜΕ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΩΝ

*βάσει μεγαλύτερου σκορ επίδρασης στο σύνολο των θετικών δημοσιεύσεων

Η Συνολική Επίδραση είναι μια αλγοριθμική βαθμολογία (σκορ) η οποία υπολογίζει τη δημοφιλία και επίδραση ενός δημοσιεύματος και βασίζεται στη δημοφιλία της πηγής (επισκεψιμότητα ιστοσελίδας, αριθμός followers social media λογαριασμού) και στον αριθμό των likes, shares, retweets, comments, video views των χρηστών που λαμβάνει ένα δημοσίευμα.

ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΡΙΘΜΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΩΝ (SHARE OF VOICE)

*βάσει του συνολικού αριθμού δημοσιεύσεων κατά την περίοδο της ανάλυσης

Share of Voice είναι το ποσοστό (%) των δημοσιεύσεων ώς προς το σύνολο των δημοσιεύσεων (ή αλλιώς το μέρος της δημοσιότητας)

*Η παρούσα ανάλυση αποτελεί μέτρηση δημοσιότητας σε ιστοσελίδες και social media του Ελληνικού διαδικτύου, δεν είναι δημοσκόπηση και δεν μπορεί να ερμηνευθεί ώς τέτοια.

Για περισσότερα ή για ένα DEMO μπορείτε να επικοινωνήσετε με το info@newsrelate.com ή να κάνετε εγγραφή στο newsrelate.com