Advertorial

Χριστουγεννιάτικη ιστορία «Από τα Lidl»

Μια δράση για καλό σκοσπό

Λίνα Μανδράκου
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Μια ανατρεπτική ιδέα, μια στρατηγική μάρκετινγκ που δηλώνει αστείρευτη δημιουργικότητα αλλά και υψηλό αίσθηση κοινωνικής ευθύνης. Στις 11 Δεκεμβρίου η Lidl Hellas ξεκίνησε την υλοποίηση του πρότζεκτ «από τα Lidl», αντιστρέφοντας την αρνητική χροιά της φράσης σε μια θετική κίνηση-πράξη για την κοινωνία. Σύμφωνα με το σκεπτικό της ενέργειας, «για κάθε τέτοια αναφορά στα social media, άλλοτε αυθόρμητα αστεία και άλλοτε ηθελημένα απαξιωτικά, να αντιστρέφει το σχόλιο σε “κάτι καλό για τους πολλούς”. Για τη Lidl Hellas, κάθε “από τα Lidl” αξίζει τουλάχιστον 10 μερίδες φαγητού που θα σώζει και θα προσφέρει με την ευγενική στήριξη και συνεργασία της Μ.Κ.Ο. “Μπορούμε” στους λιγότερο προνομιούχους συμπολίτες. Από σήμερα και στο πλαίσιο των αξιών, του επιχειρηματικού πολιτισμού και της εταιρικής ευθύνης που διαπνέει τη Lidl Hellas, κάθε “από τα Lidl” θα μετατρέπεται σε μια δωρεά από τα Lidl για κοινωφελή σκοπό και θα πολλαπλασιάζεται, όταν προέρχεται από δημόσια πρόσωπα και πολιτικούς. Γιατί ό,τι γίνεται “από τα Lidl” γίνεται για καλό!»

Κατά τη διάρκεια της ενέργειας η Lidl στηρίζει οικονομικά τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό «Μπορούμε», ώστε για κάθε δημόσια δημοσίευση-ανέκδοτο που περιέχει τη φράση «Από τα Lidl» ή το hashtag «#ApoTaLidl» να αποδίδονται 10 μερίδες φαγητού, με ανώτατη συνολική ποσότητα προσφοράς τις διακόσιες χιλιάδες (200.000) μερίδες.

Η ενέργεια «Από τα Lidl» εξελίσσεται δυναμικά, το hashtag #apotalidl κατέκλυσε τα social, είναι το keyword μιας έμπρακτης αλληλεγγύης. Θα συνεχιστεί μέχρι τις 11 Φεβρουαρίου του 2018, οπότε προλαβαίνεις να συνεισφέρεις. Συγκεντρώσαμε μερικά από τα καλύτερα «από τα Lidl» που εμφανίστηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που ίσως αποτελέσουν έμπνευση και για τη δική σου συμμετοχή. 

apotalidl.boroume.gr