- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Η Αθήνα, μια πόλη δυναμική και σύγχρονη, επιχειρεί να αναδείξει αυτόν τον χαρακτήρα της, μέσω της νέας καμπάνιας προώθησης της πόλης στις μεγάλες τουριστικές αγορές της Ευρώπης. Με τίτλο «One City. Never Ending Stories» ο δήμος Αθηναίων, η Aegean και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (Athens Tourism Partnership – ATP), ενώνουν τις δυνάμεις τους για να πετύχουν την καλύτερη δυνατή προβολή της Αθήνας ως σύγχρονο κέντρο πολιτισμού και ελκυστικό τουριστικό προορισμό για όλο το χρόνο. Με βασικό όχημα ένα κεντρικό βίντεο της καμπάνιας, ξετυλίγονται μπροστά στα μάτια μας, μέσα σε μόλις ένα λεπτό, 51 βιωματικές ιστορίες της Αθήνας. 51 λόγοι, δηλαδή, που σκοπό έχουν να “κερδίσουν” τους citybreakers της Ευρώπης και να τους πείσουν να βάλουν στην ατζέντα τους την Αθήνα για την επόμενη citybreak απόδρασή τους.
Η καμπάνια αυτή, με κεντρικό άξονα τον σύγχρονο πολιτισμό, τα μουσεία και την πολιτιστική κληρονομιά, τις αμέτρητες επιλογές για φαγητό, αγορές και διασκέδαση, το ήπιο μεσογειακό κλίμα και τους φιλόξενους ανθρώπους, επιχειρεί να αποδείξει πως η ελληνική πρωτεύουσα δεν υστερεί σε τίποτα, σε σχέση με τους άλλους δημοφιλείς city breaks προορισμούς της Ευρώπης.
Η ιστοσελίδα της καμπάνιας www.thisisathens.org/never-ending-stories-landing/ θα φιλοξενήσει σταδιακά 103 τέτοιες ιστορίες. Όλες τους έχουν δημιουργηθεί και θα αναπτυχθούν εξ ολοκλήρου στα ψηφιακά μέσα και, κυρίως, στα social media, από όπου θα πραγματοποιηθεί και η βασική προώθηση τους σε επίδοξους ταξιδιώτες από τη Γαλλία και τη Γερμανία. Παράλληλα, η ιστοσελίδα λειτουργεί ως οδηγός για όσους επιθυμούν να προγραμματίσουν το ταξίδι τους στην πόλη, ενημερώνοντας τους για ό,τι συμβαίνει στην Αθήνα όλο το χρόνο και παρουσιάζοντας τους τα μουσεία, τα αξιοθέατα, τα δρώμενα, τις επιλογές φαγητού και διασκέδασης.
Επιπλέον, στο πλαίσιο της καμπάνιας «One City. Never Ending Stories» έχει σχεδιαστεί και θα υλοποιηθεί πρόγραμμα βιωματικής εμπειρίας για σημαντικούς travel bloggers και εκπροσώπους των ΜΜΕ του εξωτερικού, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να διηγηθούν και οι ίδιοι τη δική τους ιστορία για την Αθήνα και να μεταδώσουν το μήνυμα σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Η ιστοσελίδα της καμπάνιας θα είναι διαθέσιμη στα αγγλικά, γαλλικά και γερμανικά. Μάλιστα κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχιακό Μέγαρο Αθηνών στις 15/12/16 για το λανσάρισμα της καμπάνιας, ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι “η Αθήνα έχει όλες τις δυνατότητες και προϋποθέσεις ώστε να είναι ένας δημοφιλής, αυτόνομος προορισμός και όχι ένα απλό “πέρασμα” προς τα όμορφα νησιά της χώρας μας”.
Αυτή είναι η Αθήνα, «μια πόλη με αμέτρητες ιστορίες!» Μοιραστείτε τις δικές σας με το #thisisathens.